5 nasvetov za bolj urejeno spremljanje medijev
5 nasvetov za bolj urejeno spremljanje medijev
Pomlad je kot nalašč primeren čas za prevetritev naših dosedanjih načinov spremljanja spleta, ki bo od nas zahtevala le kanček kritičnega razmišljanja.
Kar moramo ovrednotiti, je predvsem odvisno od že obstoječega načina media monitoringa in od ciljev, ki smo si jih zadali. Žal ni univerzalnega pristopa, ki bi veljal za vsa podjetja in oddelke, z upoštevanjem spodnjih nasvetov pa bo ta naloga enostavnejša in uspešno opravljena, kot bi mignil.
1. Uglasite orodja
Vprašanja o smiselnosti uporabe določenih načinov spremljanja medijev so za začetek gotovo na mestu. Ste opremljeni s primernimi orodji? Ali prejemate od njih, kar potrebujete? Ste začeli spremljate družabna omrežja? Če je odgovor pritrdilen, ali ste prepričani, da se ravno tam najbolj zadržuje vaša ciljna publika? Preverite, ali dosedanja orodja, ki jih uporabljate, služijo vašemu osnovnemu namenu in ali je njihov set popoln.
2. Prevetrite ključne besede
Najbolj verjeten scenarij je gotovo ta: po tem, ko ste določili najbolj primerne ključne besede, ste svoji izbrani rešitvi v obliki agencije ali aplikacije prepustili vse ostalo. Realnost pa je v poslovnem svetu nekoliko drugačna: edina stvar, ki z gotovostjo drži, je nenehna sprememba. Zato je več kot verjetno, da se bodo nekatera področja spremljanja čez čas doživela določeno preobrazbo.
- Konkurenti: se je nedavno pojavil nov? Je morda kateri ob obstoječih zamenjal svoj fokus?
- Novi izzivi: težave, ki lahko vplivajo na vaše poslovanje, se lahko sčasoma spremenijo. Nekatere izmed njih se lahko pojavljajo na redni bazi, zato se je dobro prepričati, ali upoštevate vse izmed njih.
- O čem se govori trenutno? Trendi pridejo in odidejo, včerajšnje novosti se lahko hitro prelevijo v prelomne dogodke. Če teh ne spremljate, se zna zlahka zgoditi, da ne boste ostali na tekočem o novostih iz svoje industrije.
- Tipkarske napake ali drugačna poimenovanja: ste zasledili, da se vaša ključna beseda ne pojavlja vedno v obliki zapisa, ki ste ga vajeni? Poskrbite, da pri spremljanju upoštevate tudi te, da ne boste tekom leta spregledali pomembnih omemb.
3. Osvežite adremo
Je vaša adrema medijev in kontaktov posodobljena? Kaj pa vaš seznam sodelavcev, ki jih zanimajo rezultati spremljanja? Da bi si prihranili nevšečnosti zaradi napačnih ali pomanjkljivih kontaktov, je najbolje, da sezname ponovno preverite in si zagotovite učinkovitejši pretok informacij. Če imate možnost, uporabite media monitoring aplikacijo, ki vam bo na enostaven način pomagala najti pot do vplivnežev, ki pišejo o vaši industriji.
Vas zanima preizkus media monitoringa? Obiščite www.mediatoolkit.com.
4. Merite s ciljem
So podatki, ki jih merite in spremljate, odsev vaših dejanskih ciljev, ki jih želite doseči? Če pri odgovoru na to vprašanje malenkost kolebate, se ponovno prepričajte, da merjenje in priprava poročil ne bosta postala zgolj namen samemu sebi.
5. Poskrbite za vitkost
Ste določili prava orodja za izvedbo svojega media monitoring procesa? Prejemate poročila pravočasno? Je pogostost spremljanja dovolj pogosta, da zadosti ciljem vseh oddelkov? Vzemite si minuto, da preverite, ali vaš media monitoring proces deluje na učinkovit način. Če boste ugotovili, da temu preveč časa namenite sami, razmislite o pomoči pri spremljanju medijev in pripravi analiz s strani media monitoring agencije in predanih analitikov.
Vir: www.mediamiser.com
Vabimo vas na delavnico: S PR veščinami do poslovnega uspeha
Datum: 22. april, 14:00 do 18:00
Kraj: NLB Center inovativnega podjetništva, Trg republike 2, 1000 Ljubljana
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>