5 nasvetov za bolj urejeno spremljanje medijev

Vsi bi si želeli, da bi nam spremljanje spleta vzelo čim manj časa. Uredili bi svoja gesla in delo po možnosti prepustili nekomu drugemu. Ker pa se splet iz sekunde v sekundo spreminja, ne moremo sedeti križem rok.
5 nasvetov za bolj urejeno spremljanje medijev

5 nasvetov za bolj urejeno spremljanje medijev

Pomlad je kot nalašč primeren čas za prevetritev naših dosedanjih načinov spremljanja spleta, ki bo od nas zahtevala le kanček kritičnega razmišljanja.

Kar moramo ovrednotiti, je predvsem odvisno od že obstoječega načina media monitoringa in od ciljev, ki smo si jih zadali. Žal ni univerzalnega pristopa, ki bi veljal za vsa podjetja in oddelke, z upoštevanjem spodnjih nasvetov pa bo ta naloga enostavnejša in uspešno opravljena, kot bi mignil.

1. Uglasite orodja

Vprašanja o smiselnosti uporabe določenih načinov spremljanja medijev so za začetek gotovo na mestu. Ste opremljeni s primernimi orodji? Ali prejemate od njih, kar potrebujete? Ste začeli spremljate družabna omrežja? Če je odgovor pritrdilen, ali ste prepričani, da se ravno tam najbolj zadržuje vaša ciljna publika? Preverite, ali dosedanja orodja, ki jih uporabljate, služijo vašemu osnovnemu namenu in ali je njihov set popoln.

2. Prevetrite ključne besede

Najbolj verjeten scenarij je gotovo ta: po tem, ko ste določili najbolj primerne ključne besede, ste svoji izbrani rešitvi v obliki agencije ali aplikacije prepustili vse ostalo. Realnost pa je v poslovnem svetu nekoliko drugačna: edina stvar, ki z gotovostjo drži, je nenehna sprememba. Zato je več kot verjetno, da se bodo nekatera področja spremljanja čez čas doživela določeno preobrazbo.

  • Konkurenti: se je nedavno pojavil nov? Je morda kateri ob obstoječih zamenjal svoj fokus?
  • Novi izzivi: težave, ki lahko vplivajo na vaše poslovanje, se lahko sčasoma spremenijo. Nekatere izmed njih se lahko pojavljajo na redni bazi, zato se je dobro prepričati, ali upoštevate vse izmed njih.
  • O čem se govori trenutno? Trendi pridejo in odidejo, včerajšnje novosti se lahko hitro prelevijo v prelomne dogodke. Če teh ne spremljate, se zna zlahka zgoditi, da ne boste ostali na tekočem o novostih iz svoje industrije.
  • Tipkarske napake ali drugačna poimenovanja: ste zasledili, da se vaša ključna beseda ne pojavlja vedno v obliki zapisa, ki ste ga vajeni? Poskrbite, da pri spremljanju upoštevate tudi te, da ne boste tekom leta spregledali pomembnih omemb.

3. Osvežite adremo

Je vaša adrema medijev in kontaktov posodobljena? Kaj pa vaš seznam sodelavcev, ki jih zanimajo rezultati spremljanja? Da bi si prihranili nevšečnosti zaradi napačnih ali pomanjkljivih kontaktov, je najbolje, da sezname ponovno preverite in si zagotovite učinkovitejši pretok informacij. Če imate možnost, uporabite media monitoring aplikacijo, ki vam bo na enostaven način pomagala najti pot do vplivnežev, ki pišejo o vaši industriji.

Vas zanima preizkus media monitoringa? Obiščite www.mediatoolkit.com.

4. Merite s ciljem

So podatki, ki jih merite in spremljate, odsev vaših dejanskih ciljev, ki jih želite doseči? Če pri odgovoru na to vprašanje malenkost kolebate, se ponovno prepričajte, da merjenje in priprava poročil ne bosta postala zgolj namen samemu sebi.

5. Poskrbite za vitkost

Ste določili prava orodja za izvedbo svojega media monitoring procesa? Prejemate poročila pravočasno? Je pogostost spremljanja dovolj pogosta, da zadosti ciljem vseh oddelkov? Vzemite si minuto, da preverite, ali vaš media monitoring proces deluje na učinkovit način. Če boste ugotovili, da temu preveč časa namenite sami, razmislite o pomoči pri spremljanju medijev in pripravi analiz s strani media monitoring agencije in predanih analitikov.

Vir: www.mediamiser.com

Vabimo vas na delavnico: S PR veščinami do poslovnega uspeha
Datum: 22. april, 14:00 do 18:00
Kraj: NLB Center inovativnega podjetništva, Trg republike 2, 1000 Ljubljana
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina

PR za večjo konkurenčnost

PR za večjo konkurenčnost

Konkurenca je danes čedalje hujša, zato morajo podjetja poskrbeti za nove načine, da ostanejo korak pred konkurenti. Pri tem jim lahko uspešno pomaga tudi PR - že z manjšim denarnim vložkom si lahko podjetja v kratkem času povsem izboljšajo svoj konkurenčni položaj. Preberite več >>

PR za lažje pridobivanje strank

PR za lažje pridobivanje strank

Podjetja tekmujejo v tržnem, pa tudi v netržnem okolju, ki postavlja okvirje poslovanja za podjetja. Naloga PR-a je celostno upravljanje in povezovanje obeh okolij, ki prinašata podjetju neizkoriščeno konkurenčno prednost in tako doprineseta k boljšim poslovnim rezultatom v tržnem okolju. Preberite več >>

Ključni nasveti za PR za zagonska podjetja

Ključni nasveti za PR za zagonska podjetja

Pojavljanje v medijih je ključnega pomena za širjenje sporočil in lahko doprinese k uspehu podjetja. Zagotavljanje medijske pozornosti je za zagonska podjetja težka naloga, saj večinoma ne zaposlujejo strokovnjakov za trženje in PR. Zato vam ponujamo nekaj osnovnih nasvetov. Preberite več >>

Odnosi z javnostmi: pomembno področje za vaše podjetje

Odnosi z javnostmi: pomembno področje za vaše podjetje

Odnosov z javnostmi ne smemo enačiti z brezplačnim oglaševanjem, kot to počne marsikateri nadebudni podjetnik. PR, kot odnosom z javnostmi pravimo še drugače, se namreč od klasičnega oglaševanja precej razlikuje. Preberite več >>

Zakaj so odnosi z javnostmi učinkovitejši od oglaševanja?

Zakaj so odnosi z javnostmi učinkovitejši od oglaševanja?

Kaj so odnosi z javnostmi? Kako zagotoviti, da bodo mediji o vašem podjetju poročali pozitivno? Zakaj so odnosi z javnostmi bolj učinkoviti kot oglaševanje? Odgovore na zastavljena vprašanja in nasvete za uspešno sodelovanje z mediji boste našli v prispevku. Preberite več >>

Nasvet: kako do objave zgodbe v priznanih tujih medijih

Nasvet: kako do objave zgodbe v priznanih tujih medijih

»V tako majhnem prostoru, kot je Slovenija, je razmeroma enostavno priti v stik z novinarjem, ki pokriva področje, na katerem deluje določeno podjetje,« pravi Majda Dodevska iz startupa Scoutte. Povsem drugače pa je, ko želimo objavo naše zgodbe v tujem mediju. Preberite več >>

Družabna omrežja in PR gresta z roko v roki

Družabna omrežja in PR gresta z roko v roki

Če se sprehodimo po družabnih omrežjih, lahko vidimo, da je še vedno nekaj podjetij, ki družabna omrežja neuspešno izkoriščajo za PR. Kako jih uporabiti za učinkovit PR? Preberite več >>

[Akcija] 30% popust na delavnico o PR veščinah

[Akcija] 30% popust na delavnico o PR veščinah

Objavljamo posebno akcijo prek katere lahko le do 17. aprila pridobite kar 30% popust na delavnico o PR veščinah. Ne pozabite, da boste na delavnici pripravili lastno PR sporočilo in izvedeli konkretne trike od podjetnice, ki je prepričala svetovne medije, da objavijo njeno zgodbo. Preberite več >>

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje