Zvišali so se prispevki za socialno varnost samozaposlenih

5 nevarnosti, ki pretijo spletnim trgovcem

Nakupovanje prek spleta je čedalje bolj v porastu. Prav zato je poslovanje podjetij (tudi) prek spletne trgovine zelo smiselno. Je pa treba najprej dobro poznati to področje in poskrbeti za varnost trgovca in tudi strank.
Na kaj morajo biti pozorni spletni trgovci? (Vir: Pixabay)

Na kaj morajo biti pozorni spletni trgovci? (Vir: Pixabay)

Ker je zakonodaja na področju spletnih trgovin obširna in želimo, da se boste z upoštevanjem vseh zakonskih določil uspešno izognili morebitnim kaznim in ostalim ukrepom, smo za vas pripravili praktično delavnico z naslovom Pravne zahteve za spletne trgovce, kjer bomo podrobneje obdelali bistvene zakonske zahteve. Delavnica je toplo priporočljiva za vse, ki imate spletno trgovino.

Varnost pri uporabi spletne trgovine

V povezavi s spletno trgovino morajo biti vzpostavljeni določeni ukrepi, ki strankam omogočajo, da varno izvedejo spletne transakcije. V nasprotnem primeru namreč lahko pride do kraje gesel in osebnih podatkov uporabnikov, zlorab kreditne kartice ter drugih posegov s strani hekerjev, ki lahko prizadenejo uporabnike.

Ukrepi, ki uporabnikom zagotavljajo varno nakupovanje v spletni trgovini:

  • večslojni varnostni ukrepi na platformi za spletno nakupovanje;
  • zahteva spletnega trgovca, da uporabnik za dostop do spletne trgovine izbere močno geslo;
  • avtomatsko beleženje vseh transakcij od začetka do konca.

Nezaščitena intelektualna lastnina spletne trgovine

Podjetje si mora prizadevati za zavarovanje nekaterih sestavin spletne trgovine, kot so logotip, slogan, opisi produktov in drugega. Priporočljivo je registrirati / zavarovati intelektualno lastnino podjetja.

Napake pri postopku naročanja ali plačevanja

Do napak in nepravilnosti lahko prihaja v samem postopku transakcije, pa tudi kasneje pri izvajanju naročila ali dostavi izdelkov. To lahko vpliva na nezadovoljstvo strank. O katerih primerih govorimo?

  • stranka ne prejme izdelka, čeprav ga je naročila;
  • nakup je bil izveden z ukradeno kreditno kartico;
  • stranka ni zadovoljna z izdelkom, ki ga je dobila;
  • produkt se ne ujema z njegovim opisom v spletni trgovini;
  • dostavljen je bil napačen produkt;

Če se zgodi kateri od teh primerov, pri čemer je ugotovljeno, da je krivda na strani spletne trgovine, je podjetje dolžno stranki povrniti celoten znesek kupnine skupaj z vsemi stroški transakcije, ki so nastali v postopku naročila in dostave.

Kaj lahko spletni trgovec sam naredi za to, da bi se izognil tovrstnim situacijam oziroma njihovo število zmanjšal na minimum?

  • Jasno obrazložena pravila delovanje spletne trgovine in izvedbe transakcij;
  • izvedba plačila po povzetju;
  • hitra odzivnost na negativne pripetljaje in težnja po čim hitrejši razrešitvi situacije.

Nepravilnosti pri dostavi

Težave se lahko pojavijo tudi v samem postopku logistike oziroma dostave do stranke. Vsakršne nepravilnosti lahko terjajo čas in denar podjetja. Poleg tega se to odraža v nezadovoljstvu strank.Pomembno je, da se spletna trgovina drži postavljenega roka, da katerega naj bi stranka prejela naročene izdelke.

Neljubi pripetljaji:

  • v skladišču podjetja je zmanjkalo izdelka, ki ga je stranka naročila;
  • dostava zamuja;
  • pošiljka je dostavljena napačnemu prejemniku.

Kako se izogniti tovrstnim situacijam?

  • napreden sistem, ki omogoča natančen pregled nad transakcijami in vsemi vnešenimi podatki;
  • dvakratno preverjanje, če je v paketu pravi produkt;
  • skrb za dobro organizacijo razpoložljivosti vseh izdelkov, ki so v ponudbi.

Slaba komunikacija s strankami in ugled podjetja

Na uspeh spletne trgovine pomembno vpliva tudi komunikacija s (potencialnimi) strankami. Da bi si podjetje zagotovilo dober ugled, mora razmisliti o naslednjih področjih: mnenja strank, storitev, kultura podjetja, družabna omrežja, pojavljanje v medijih.

Kaj narediti za večje zadovoljstvo strank?

  • personalizacija;
  • hitra odzivnost na kritike in trud za čimprejšnjo razrešitev situacije;
  • zadovoljiti pričakovanja strank;
  • vključitev pogovornih robotov, ki takoj odgovorijo na klasična vprašanja.

Vir: smartinsights.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Prijavite dohodke iz poslovanja preko spletnih platform

Prijavite dohodke iz poslovanja preko spletnih platform

Finančna uprava zavezance, ki s poslovanjem preko spletnih platform dosegajo dohodke iz naslova opravljanja dejavnosti, poziva, da prejete dohodke vključijo v svoje davčne obračune. Preberite več >>

Za uspešno eVročanje morate potrditi svoj elektronski naslov

Za uspešno eVročanje morate potrditi svoj elektronski naslov

Fizične osebe, ki bodo dokumente Finančne uprave prejemale izključno v eDavke, morajo potrdili svoj elektronski naslov za obveščanje o odloženih dokumentih v eDavkih. To je namreč nujno za prevzemanje dokumentov. Preberite več >>

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Podjetniki, ki se v svojem podjetju srečujejo z začasno povečanim obsegom dela ali s finančnimi težavami, lahko za pomoč pri opravljanju dela zaprosijo družinske člane. Dela pa sicer ne more opravljati katerikoli sorodnik in prav tako ne neomejeno število ur, saj predpisi s tega področja določajo posebne pogoje in omejitve. Preberite več >>

Obvezno prijavite dohodke, prejete preko spletnih platform

Obvezno prijavite dohodke, prejete preko spletnih platform

Finančna uprava bo v letu 2024 prejela podatke o dohodkih, ki so bili ustvarjeni s poslovanjem preko spletnih platform v preteklem letu 2023. Zakonska podlaga temelji na direktivi DAC7, ki je bila v okviru Evropske unije sprejeta v letu 2021. Preberite več >>

Ne pozabite na novi obvezni zdravstveni prispevek

Ne pozabite na novi obvezni zdravstveni prispevek

Od januarja 2024 dalje bodo zavezanci za obračun obveznih prispevkov za zdravstveno zavarovanje prvič obračunali tudi novi obvezni zdravstveni prispevek (OZP). Določen je v fiksnem mesečnem znesku 35 evrov. Preberite več >>

Regres in letni dopust

Regres in letni dopust

Regres in letni dopust sta nerazdružljivo povezana. Regres je vsota denarja, ki jo mora delodajalec plačati delojemalcu poleg letnega dopusta po Zakonu o delovnih razmerjih (ZDR-1). Letni dopust je pravica delavca, ki se ji slednji ne more odpovedati in ki mu je delodajalec ne sme kratiti. Preberite več >>

Prvo izplačilo pomoči za samozaposlene

Prvo izplačilo pomoči za samozaposlene

Finančna uprava je izplačilo za izjave, prejete do konca septembra, izvedla 10. oktobra 2023. Na podlagi vseh prejetih izjav v septembru, je tako Finančna uprava nakazala zaprošeno pomoč. Nakazila so prejeli upravičenci, samozaposleni zaradi posledic poplav in plazov v avgustu 2023, ki so izpolnjevali zahtevane pogoje. Preberite več >>

Na blagajni ne pozabite na izdani račun

Na blagajni ne pozabite na izdani račun

Novela Zakona o davčnem potrjevanju računov je že v veljavi. Ponovno je uvedena globa za kupce, ki ne bodo vzeli računa. Višina globe je določena na 40 evrov. Preberite več >>

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Oglejte si lestvico za odmero dohodnine in olajšave za leto 2023. Po novem se zneski olajšav in lestvice dohodnine ne bodo več objavljale v obliki podzakonskega akta. Preberite več >>

Strategija Digitalna Slovenija 2030 sprejeta

Strategija Digitalna Slovenija 2030 sprejeta

Vlada je 23.3.2023 sprejela strategijo Digitalna Slovenija 2030, ki jo je pripravilo Ministrstvo za digitalno preobrazbo. Strategija je namenjena načrtovanju spodbujanja digitalne preobrazbe Slovenije v razvojnem obdobju do leta 2030. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje