5 nevarnosti, ki pretijo spletnim trgovcem

Nakupovanje prek spleta je čedalje bolj v porastu. Prav zato je poslovanje podjetij (tudi) prek spletne trgovine zelo smiselno. Je pa treba najprej dobro poznati to področje in poskrbeti za varnost trgovca in tudi strank.
Na kaj morajo biti pozorni spletni trgovci? (Vir: Pixabay)

Na kaj morajo biti pozorni spletni trgovci? (Vir: Pixabay)

Ker je zakonodaja na področju spletnih trgovin obširna in želimo, da se boste z upoštevanjem vseh zakonskih določil uspešno izognili morebitnim kaznim in ostalim ukrepom, smo za vas pripravili praktično delavnico z naslovom Pravne zahteve za spletne trgovce, kjer bomo podrobneje obdelali bistvene zakonske zahteve. Delavnica je toplo priporočljiva za vse, ki imate spletno trgovino.

Varnost pri uporabi spletne trgovine

V povezavi s spletno trgovino morajo biti vzpostavljeni določeni ukrepi, ki strankam omogočajo, da varno izvedejo spletne transakcije. V nasprotnem primeru namreč lahko pride do kraje gesel in osebnih podatkov uporabnikov, zlorab kreditne kartice ter drugih posegov s strani hekerjev, ki lahko prizadenejo uporabnike.

Ukrepi, ki uporabnikom zagotavljajo varno nakupovanje v spletni trgovini:

  • večslojni varnostni ukrepi na platformi za spletno nakupovanje;
  • zahteva spletnega trgovca, da uporabnik za dostop do spletne trgovine izbere močno geslo;
  • avtomatsko beleženje vseh transakcij od začetka do konca.

Nezaščitena intelektualna lastnina spletne trgovine

Podjetje si mora prizadevati za zavarovanje nekaterih sestavin spletne trgovine, kot so logotip, slogan, opisi produktov in drugega. Priporočljivo je registrirati / zavarovati intelektualno lastnino podjetja.

Napake pri postopku naročanja ali plačevanja

Do napak in nepravilnosti lahko prihaja v samem postopku transakcije, pa tudi kasneje pri izvajanju naročila ali dostavi izdelkov. To lahko vpliva na nezadovoljstvo strank. O katerih primerih govorimo?

  • stranka ne prejme izdelka, čeprav ga je naročila;
  • nakup je bil izveden z ukradeno kreditno kartico;
  • stranka ni zadovoljna z izdelkom, ki ga je dobila;
  • produkt se ne ujema z njegovim opisom v spletni trgovini;
  • dostavljen je bil napačen produkt;

Če se zgodi kateri od teh primerov, pri čemer je ugotovljeno, da je krivda na strani spletne trgovine, je podjetje dolžno stranki povrniti celoten znesek kupnine skupaj z vsemi stroški transakcije, ki so nastali v postopku naročila in dostave.

Kaj lahko spletni trgovec sam naredi za to, da bi se izognil tovrstnim situacijam oziroma njihovo število zmanjšal na minimum?

  • Jasno obrazložena pravila delovanje spletne trgovine in izvedbe transakcij;
  • izvedba plačila po povzetju;
  • hitra odzivnost na negativne pripetljaje in težnja po čim hitrejši razrešitvi situacije.

Nepravilnosti pri dostavi

Težave se lahko pojavijo tudi v samem postopku logistike oziroma dostave do stranke. Vsakršne nepravilnosti lahko terjajo čas in denar podjetja. Poleg tega se to odraža v nezadovoljstvu strank.Pomembno je, da se spletna trgovina drži postavljenega roka, da katerega naj bi stranka prejela naročene izdelke.

Neljubi pripetljaji:

  • v skladišču podjetja je zmanjkalo izdelka, ki ga je stranka naročila;
  • dostava zamuja;
  • pošiljka je dostavljena napačnemu prejemniku.

Kako se izogniti tovrstnim situacijam?

  • napreden sistem, ki omogoča natančen pregled nad transakcijami in vsemi vnešenimi podatki;
  • dvakratno preverjanje, če je v paketu pravi produkt;
  • skrb za dobro organizacijo razpoložljivosti vseh izdelkov, ki so v ponudbi.

Slaba komunikacija s strankami in ugled podjetja

Na uspeh spletne trgovine pomembno vpliva tudi komunikacija s (potencialnimi) strankami. Da bi si podjetje zagotovilo dober ugled, mora razmisliti o naslednjih področjih: mnenja strank, storitev, kultura podjetja, družabna omrežja, pojavljanje v medijih.

Kaj narediti za večje zadovoljstvo strank?

  • personalizacija;
  • hitra odzivnost na kritike in trud za čimprejšnjo razrešitev situacije;
  • zadovoljiti pričakovanja strank;
  • vključitev pogovornih robotov, ki takoj odgovorijo na klasična vprašanja.

Vir: smartinsights.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Register dejanskih lastnikov: FURS že izvaja strog nadzor

Register dejanskih lastnikov: FURS že izvaja strog nadzor

Vpis v Register dejanskih lastnikov je obvezen že od 19.1.2018, v zadnjem času pa je FURS pospešeno pričel z izvajanjem nadzora nad izvajanjem zakonskih določb in izdajanjem plačilnih nalogov pravnim osebam, ki svoje obveznosti niso izpolnile. Preberite več >>

Bliža se rok za oddajo podatkov za četrtletno poročanje

Bliža se rok za oddajo podatkov za četrtletno poročanje

Ponovno bo treba predložiti podatke za četrtletno poročanje o poslovanju poslovnih subjektov. Zavezanci boste morali podatke predložiti do 31. oktobra 2019. Preberite več >>

FURS začel s sankcijami zaradi neizvedbe vpisa v register dejanskih lastnikov

FURS začel s sankcijami zaradi neizvedbe vpisa v register dejanskih lastnikov

Obstoječi poslovni subjekti so morali do 19. 1. 2018 izvesti vpis v register dejanskih lastnikov. Tistim, ki tega niso storili, je FURS začel pošiljati plačilne naloge. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: Ali je treba imeti poravnane vse davčne obveznosti, da lahko zapremo s.p.?

Odgovor strokovnjaka: Ali je treba imeti poravnane vse davčne obveznosti, da lahko zapremo s.p.?

Samostojni podjetniki na SPOT točkah ob postopku zapiranja s.p. referentom pogosto zastavljajo vprašanje, ali morajo vse obveznosti imeti poravnane že ob samem postopku zapiranja s.p. Preberite več >>

Projektno poročanje – zadnji korak do sredstev

Projektno poročanje – zadnji korak do sredstev

Mikro in mala podjetja, ki prejmejo sredstva na javnem razpisu, se prevečkrat prepozno zavejo, kako obsežen in dolgotrajen je postopek projektnega poročanja. Zaradi napačnih poročil zato mnogi ne uspejo počrpati vseh sredstev, ki so jim bila dodeljena. Preberite več >>

Sledite zakonom, da vaše spletne trgovine ne doleti globa!

Sledite zakonom, da vaše spletne trgovine ne doleti globa!

Kot lastnik spletne trgovine ste obvezani zadostovati vsem zakonsko določenim zahtevam tovrstnega poslovanja. V nasprotnem primeru vas lahko doleti globa ali drugi, še strožji ukrepi tržnega inšpektorata. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

13.12.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje