MARKETINŠKA KONFERENCA

5 nevarnosti, ki pretijo spletnim trgovcem

Nakupovanje prek spleta je čedalje bolj v porastu. Prav zato je poslovanje podjetij (tudi) prek spletne trgovine zelo smiselno. Je pa treba najprej dobro poznati to področje in poskrbeti za varnost trgovca in tudi strank.
Na kaj morajo biti pozorni spletni trgovci? (Vir: Pixabay)

Na kaj morajo biti pozorni spletni trgovci? (Vir: Pixabay)

Ker je zakonodaja na področju spletnih trgovin obširna in želimo, da se boste z upoštevanjem vseh zakonskih določil uspešno izognili morebitnim kaznim in ostalim ukrepom, smo za vas pripravili praktično delavnico z naslovom Pravne zahteve za spletne trgovce, kjer bomo podrobneje obdelali bistvene zakonske zahteve. Delavnica je toplo priporočljiva za vse, ki imate spletno trgovino.

Varnost pri uporabi spletne trgovine

V povezavi s spletno trgovino morajo biti vzpostavljeni določeni ukrepi, ki strankam omogočajo, da varno izvedejo spletne transakcije. V nasprotnem primeru namreč lahko pride do kraje gesel in osebnih podatkov uporabnikov, zlorab kreditne kartice ter drugih posegov s strani hekerjev, ki lahko prizadenejo uporabnike.

Ukrepi, ki uporabnikom zagotavljajo varno nakupovanje v spletni trgovini:

  • večslojni varnostni ukrepi na platformi za spletno nakupovanje;
  • zahteva spletnega trgovca, da uporabnik za dostop do spletne trgovine izbere močno geslo;
  • avtomatsko beleženje vseh transakcij od začetka do konca.

Nezaščitena intelektualna lastnina spletne trgovine

Podjetje si mora prizadevati za zavarovanje nekaterih sestavin spletne trgovine, kot so logotip, slogan, opisi produktov in drugega. Priporočljivo je registrirati / zavarovati intelektualno lastnino podjetja.

Napake pri postopku naročanja ali plačevanja

Do napak in nepravilnosti lahko prihaja v samem postopku transakcije, pa tudi kasneje pri izvajanju naročila ali dostavi izdelkov. To lahko vpliva na nezadovoljstvo strank. O katerih primerih govorimo?

  • stranka ne prejme izdelka, čeprav ga je naročila;
  • nakup je bil izveden z ukradeno kreditno kartico;
  • stranka ni zadovoljna z izdelkom, ki ga je dobila;
  • produkt se ne ujema z njegovim opisom v spletni trgovini;
  • dostavljen je bil napačen produkt;

Če se zgodi kateri od teh primerov, pri čemer je ugotovljeno, da je krivda na strani spletne trgovine, je podjetje dolžno stranki povrniti celoten znesek kupnine skupaj z vsemi stroški transakcije, ki so nastali v postopku naročila in dostave.

Kaj lahko spletni trgovec sam naredi za to, da bi se izognil tovrstnim situacijam oziroma njihovo število zmanjšal na minimum?

  • Jasno obrazložena pravila delovanje spletne trgovine in izvedbe transakcij;
  • izvedba plačila po povzetju;
  • hitra odzivnost na negativne pripetljaje in težnja po čim hitrejši razrešitvi situacije.

Nepravilnosti pri dostavi

Težave se lahko pojavijo tudi v samem postopku logistike oziroma dostave do stranke. Vsakršne nepravilnosti lahko terjajo čas in denar podjetja. Poleg tega se to odraža v nezadovoljstvu strank.Pomembno je, da se spletna trgovina drži postavljenega roka, da katerega naj bi stranka prejela naročene izdelke.

Neljubi pripetljaji:

  • v skladišču podjetja je zmanjkalo izdelka, ki ga je stranka naročila;
  • dostava zamuja;
  • pošiljka je dostavljena napačnemu prejemniku.

Kako se izogniti tovrstnim situacijam?

  • napreden sistem, ki omogoča natančen pregled nad transakcijami in vsemi vnešenimi podatki;
  • dvakratno preverjanje, če je v paketu pravi produkt;
  • skrb za dobro organizacijo razpoložljivosti vseh izdelkov, ki so v ponudbi.

Slaba komunikacija s strankami in ugled podjetja

Na uspeh spletne trgovine pomembno vpliva tudi komunikacija s (potencialnimi) strankami. Da bi si podjetje zagotovilo dober ugled, mora razmisliti o naslednjih področjih: mnenja strank, storitev, kultura podjetja, družabna omrežja, pojavljanje v medijih.

Kaj narediti za večje zadovoljstvo strank?

  • personalizacija;
  • hitra odzivnost na kritike in trud za čimprejšnjo razrešitev situacije;
  • zadovoljiti pričakovanja strank;
  • vključitev pogovornih robotov, ki takoj odgovorijo na klasična vprašanja.

Vir: smartinsights.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pravno svetovanje prek e-maila ali video klica

Pravno svetovanje prek e-maila ali video klica

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. V MP sta vam v vsakem trenutku na voljo dva pravnika.

V času karantene bodo vsa svetovanja izvedena bodisi prek e-maila ali video klica.

Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

Velika Britanija je s 1.2.2020 izstopila iz EU, kar pomeni, da je od tega dne smatrana kot tretja država (nečlanica EU). Po dogovoru trenutno od 1.2. do 31.12.2020 sicer velja prehodno obdobje, kar pomeni, da v tem času evropsko pravo še vedno velja in se uporablja tudi na britanskem ozemlju. Spremembe in prilagoditve na izstop se torej obetajo na večini področij, prav tako tudi na področju industrijske lastnine. Preberite več >>

Ukrepi države proti koroni: Prispevki za 2 meseca za s.p. odpisani, nadomestilo za s.p.jevce!

Ukrepi države proti koroni: Prispevki za 2 meseca za s.p. odpisani, nadomestilo za s.p.jevce!

Vlada je sprejela ukrepe za podjetja in s.p.je, ki so namenjeni blažitvi krize. Najbolj aktualen ukrep za večino mladih podjetnikov je odpis prispevkov za s.p. za (vsaj) 2 meseca ter nadomestilo za čas izpada dohodkov v višini cca. 490 evrov! Članek se sproti osvežuje. Preberite več >>

Do bolniškega lista po novem kar elektronsko!

Do bolniškega lista po novem kar elektronsko!

S februarjem 2020 se uvaja obvezna uporaba elektronskega bolniškega lista (eBOL), ki predstavlja pomembno novost za delodajalce in njihove zaposlene. Od 1.2.2020 zaposlenim namreč več ne bo potrebno dostavljati bolniškega lista v papirni obliki, saj bo vzpostavljena obveznost prevzemanja elektronskih bolniških listov. Preberite več >>

Če stanovanje oddajate prek Airbnb-ja ali Bookinga, ste zavezanec za DDV!

Če stanovanje oddajate prek Airbnb-ja ali Bookinga, ste zavezanec za DDV!

Če stanovanje oddajate prek Airbnb-ja, Bookinga ali druge tuje platforme, se morate identificirati za namene DDV. FURS bo v začetku leta 2020 izvajal poostrene nadzore na tem področju in kaznoval tiste, ki tega do takrat ne bodo uredili. Preberite več >>

Register dejanskih lastnikov: FURS že izvaja strog nadzor

Register dejanskih lastnikov: FURS že izvaja strog nadzor

Vpis v Register dejanskih lastnikov je obvezen že od 19.1.2018, v zadnjem času pa je FURS pospešeno pričel z izvajanjem nadzora nad izvajanjem zakonskih določb in izdajanjem plačilnih nalogov pravnim osebam, ki svoje obveznosti niso izpolnile. Preberite več >>

Bliža se rok za oddajo podatkov za četrtletno poročanje

Bliža se rok za oddajo podatkov za četrtletno poročanje

Ponovno bo treba predložiti podatke za četrtletno poročanje o poslovanju poslovnih subjektov. Zavezanci boste morali podatke predložiti do 31. oktobra 2019. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

SIO: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – pogovor z Rokom Staričem, Mladim podjetnikom leta 2018

31.03.2020 od 10:00 do 12:00
SIO: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – pogovor z Rokom Staričem, Mladim podjetnikom leta 2018

V zadnjem času govorimo pretežno o koronavirusu in o ukrepih države v smeri preprečitve gospodarskih posledic. Da nekoliko presekamo to prakso in prispevamo malo optimizna, smo se odločili, da za vas pripravimo pogovor z Rokom Staričem, ROK'S NUT BUTTER d.o.o., uspešnim mladim podjetnikom, ki smo mu leta 2018 podelili naziv Mladi podjetnik leta. Pogovor bo potekal prek webinarja, udeležba je brezplačna, so pa potrebne prijave.
Preberite več >>

Webinar: Koronavirus in vpliv na male podjetnike

31.03.2020 od 16:00 do 18:00
Webinar: Koronavirus in vpliv na male podjetnike

Prepoved opravljanja določenih storitev (frizerstvo, gostinstvo...) na eni strani ter zmanjšanje povpraševanja na drugi strani, so v zadnjih tednih mnoge mlade podjetnike privedle do stanja zmanjšanja prihodkov, do celo totalne blokade prihodkov ter celo zapiranja podjetij. O tem kaj bi se lahko zgodilo v prihodnjih tednih ter dnevih, se bomo pogovarjali z našimi gosti.
Preberite več >>

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje