Za uspešno eVročanje morate potrditi svoj elektronski naslov
Vir slike: Finančna uprava
Marca je Finančna uprava začela z vročanjem odločb o nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča. Zavezanci, ki so prijavljeni v eVročanje in dokumente prejemajo v eDavke, to radi spregledajo. Dokumentov pa nič več ne prejemajo po navadni pošti. Zato Finančna uprava opozarja, da preverite, ali ste za obveščanje o novo odloženih dokumentih v eDavkih vnesli in potrdili svoj elektronski naslov.
V primeru, da dokumenta v eDavkih ne boste odprli pravočasno, lahko zamudite rok za pritožbo ali v primeru zamude s plačilom dobite celo davčno izvršbo.
Finančna uprava je po opravljeni analizi ugotovila, da zavezanci ob prijavi na storitev eVročanje sporočijo svoj elektronski naslov, pozabijo pa ga potrditi. Če zavezanec želi na vpisan elektronski naslov prejemati informacijo o odloženih dokumentih v eDavke, mora namreč potrditi svoj elektronski naslov. Finančna uprava bo danes zavezancem, ki še niso potrdili elektronskega naslova, na njihov elektronski naslov poslala obvestilo s potrditveno povezavo.
Kako bo Finančna uprava opozarjala zavezance?
Finančna uprava bo zavezancem, ki so v sistem eVročanja vnesli svoj elektronski naslov, niso pa ga potrdili, poslala obvestilo. V njem zavezance poziva, da potrdijo elektronski naslov za prejemanje informativnih sporočil, povezanih z eVročanjem. Elektronsko sporočilo bo poslano iz naslova eDavki.durs@gov.si.
Več na straneh Finančne uprave RS.