Zakaj mora podjetnik blogati? Tu je 7 razlogov!

Ali v vašem podjetju že razmišljate o pisanju bloga? Predstavljamo vam razloge, zakaj je to odlična priložnost za izboljšanje vašega poslovanja. Začnite že danes!
Zakaj mora podjetnik blogat? Tu je 7 razlogov!

Poslovno bloganje je marketinška taktika, ki vašemu podjetju prinaša večjo prepoznavnost na spletu in tako pomaga pri izboljševanju vašega poslovanja. Blog marketing je preprosta in cenovno ugodna rešitev za pridobivanje novih potencialnih strank. Še pred nekaj leti je bilo bloganje le prostočasna dejavnost določenih posameznikov. Danes pa je ključni element vsake trženjske strategije.

Naštejmo nekaj zanimivih statistik:

  • Podjetja, ki redno blogajo, se lahko pohvalijo s 126 % višjo rastjo števila kontaktov v primerjavi s podjetji brez blogov.
  • 47 odstotkov kupcev si ogleda od 3 do 5 objav oziroma vsebin, preden stopijo v stik s predstavnikom podjetja.
  • Obisk na spletnih straneh podjetij, ki objavijo več kot 16 prispevkov mesečno, je v primerjavi s podjetji, ki na mesec objavijo do štiri prispevke, kar 3,5-krat večji.

Številke so jasne: bloganje je za podjetja izjemno koristno. Če pa še vedno niste prepričani, so oglejte nekaj razlogov za pisanje bloga.

1. Blog povečuje obisk na vaši spletni strani

Vsak podjetnik oziroma podjetje si želi več obiskovalcev na svoji spletni strani. Kako vam lahko pri privabljanju obiska pomaga bloganje?

Kakovostne objave na blogu, ki so optimizirane za spletno iskanje, lahko izboljšajo vašo uvrstitev v iskalnikih. Še preden se lotite pisanja, opravite raziskavo ključnih besed ter izberite pravi naslov in opis za objavo. Tako boste zagotovili višjo uvrstitev svoje spletne strani in nanjo privabili več obiskovalcev.

Priporočljivo je, da se na začetku osredotočite na daljše ključne besede oziroma besedne zveze, ki so specifično relevantne za vašo ciljno publiko. Če se na primer ukvarjate s popravljanjem računalnikov, se boste težko hitro uvrstili na prvo stran zadetkov iskalne poizvedbe »popravilo računalnikov«. Namesto tega lahko poskusite z daljšo ključno besedno zvezo, na primer »popravilo računalnikov HP v Ljubljani«.

Blaž Kos ti na 8-urni delavnici od A do Ž predstavi, kako postaviti blog in kakšne vsebine ustvariti. Prideš?

Na področju splošnih ključnih besed oziroma besednih zvez vlada velika stopnja konkurence. Za posamezno podjetje to pomeni precej nižjo stopnjo konverzije. Natančnejše, daljše ključne besedne zveze sicer pritegnejo manj iskalnih poizvedb, vendar so usmerjene na točno določeno ciljno publiko, ki natančno ve, katere izdelke ali storitve potrebuje. V takšnih primerih je stopnja konverzije neprimerljivo višja.

Čim več objav boste oblikovali, tem večje so tudi vaše možnosti za visoko uvrstitev glede na različne daljše, specifične ključne besede in besedne zveze.

2. Blog ohranja vašo spletno stran »svežo«

Spletni iskalniki obožujejo nove vsebine – in jih temu primerno nagradijo. Googlovi roboti stalno pregledujejo splet in indeksirajo spletne strani, ki izpolnjujejo določene kriterije. Tako oblikujejo razvrstitve, ki vplivajo na to, na katerem mestu v rezultatih iskanja se bo nahajala vaša spletna stran.

Čim večkrat posodobite svojo spletno stran, tem bolj verjetno je, da bodo vaše vsebine dosegle visoke uvrstitve. Opisa svojega podjetja in predstavitve svoje vizije ne morete spreminjati vsak dan – zato pa je tu blog. Z rednimi objavami na blogu ohranjate svojo spletno stran »svežo« za Googlove algoritme.

Vsaka nova objava na blogu pomeni novo indeksirano podstran na vaši spletni stran. To pa predstavlja novo priložnost za pojavljanje vaše spletne strani v iskalnikih in več organskega obiska.

Blog marketing, nove objave

Redno objavljanje na blogu ohranja vašo spletno stran “svežo”. (Vir slike: Pixabay)

3. Z blogom pridobite več kontaktov – in potencialnih strank

Koliko podstrani ima vaša spletna stran? Verjetno ne veliko. Raziskave kažejo, da večje število podstrani pomeni tudi večje številko kontaktov oziroma potencialnih strank. To dejstvo je logično, saj več vsebin pomeni večje število indeksiranih strani in posledično večje število priložnosti za pridobivanje novih kontaktov. Pri povečanju števila podstrani vam lahko pomaga tudi blog.

Kako lahko izkoristite promet na svoji spletni strani? Preprosto: na vsako podstran, v vsako objavo vključite poziv k dejanju – na primer vabilo k prejemanju obvestilnika, ponudbo brezplačne e-knjige ali drugega gradiva oziroma vsebin, gumbe za komentiranje in deljenje prek družabnih omrežij … Tako pretvorite obisk na svoji spletni strani v kontakte oziroma potencialne stranke, s katerimi lahko stopijo v stik vaši prodajniki.

Seveda pa vam vsak obiskovalec vaše spletne strani oziroma bralec vašega bloga ne bo zaupal svojih podatkov. S tem se morate sprijazniti. Stopnja konverzije nikoli ne doseže 100 odstotkov. Pomembno je le, da se izboljšuje.

blog-marketing

4. Blog deluje v simbiozi z družabnimi omrežji

Družabna omrežja, kot so Facebook, Pinterest, LinkedIn in druga, predstavljajo eno najučinkovitejših marketinških orodij. Vendar vam lahko oblikovanje in vzdrževanje aktivnega sledilstva na družabnih omrežjih vzame veliko časa. Poleg tega potrebujete vsebine – veliko vsebin.

Vzdrževanje aktivne prisotnosti na družabnih omrežjih je namreč oteženo brez dostopa do izvirnih, kvalitetnih vsebin. Deljenje vsebin drugih uporabnikov ali podjetij je nekaj časa lahko učinkovito, vendar želite svoje sledilce usmerjati na svojo spletno stran.

Tudi pri tem vam lahko pomaga blog, saj lahko z njim ubijete dve muhi na en mah. Z deljenjem vsake nove objave na družabnih omrežjih lahko hkrati sprožite odziv svojih sledilcev in pritegnete nove potencialne stranke. Z deljenjem svojih vsebinsko bogatih in zanimivih objav lahko povečate obisk na svoji spletni strani, hkrati pa se vam ni treba ukvarjati z oblikovanjem novih vsebin za deljenje na družabnih platformah.

Bloganje je učinkovito tudi za povečanje vaše prepoznavnosti na družabnih omrežjih. Vaše objave lahko vaši sledilci in drugi uporabniki delijo prek svojih profilov ali pošljejo svojim prijateljem. Tako vaše podjetje predstavijo novim skupinam, ki vas še ne poznajo.

5. Z blogom lahko vzpostavite avtoriteto na svojem področju

Najboljši poslovni blogi odgovarjajo na pogosta vprašanja, s katerimi se soočajo njihove stranke in potencialne stranke. Blog tako ponuja platformo za oblikovanje zaupanja in vzpostavitev avtoritete na vašem področju, saj z objavami dokazujete svojo strokovnost in poznavanje področja. Če stalno oblikujete vsebine, ki pomagajo vaši ciljni skupini, boste v njihovih očeh kmalu postali pomembna avtoriteta.

Svoj blog oblikujte v informativen vir, ki bo vseboval kvalitetne objave, koristne oziroma relevantne za vašo ciljno publiko. K objavam, ki rešujejo pereče težave, ponujajo učinkovita navodila ali vsebujejo strokovne nasvete, se posamezniki vedno znova vračajo.

S katerimi izzivi se soočajo potrošniki na vašem področju? Ali vam potencialne stranke pred nakupom pogosto zastavljajo podobna vprašanja? Naslovite resnična vprašanja in probleme v svojih objavah. Pri tem bodite objektivni, zanašajte se na raziskave in dostopne podatke ter predstavite pozitivne in negativne plati tematike. Potrošniki cenijo iskrenost in transparentnost.

Blog marketing, avtoriteta

Z blogom lahko vzpostavite avtoriteto na svojem področju. (Vir slike: Pixabay)

Seveda je »vzpostavljanje avtoritete« metrika, ki jo je težko številčno opredeliti in natančno izmeriti. Vendar je izjemno pomembno, da prepoznate vse priložnosti za prodajo, ki jih ponuja bloganje:

  • Če potencialne stranke na vašem blogu najdejo odgovore na svoja vprašanja, bodo v prodajni proces vstopile z zaupanjem v vaše znanje in presojo. Pomagali ste jim namreč, še preden so se odločile za nakup.
  • Potencialne stranke, ki berejo objave na vašem blogu, ponavadi vstopijo v prodajni proces z večjo količino informacij o vašem mestu na tržišču, vašem področju in vaši ponudbi. Tako bo prodajni proces veliko bolj produktiven, kot če bi svoje izdelke ali storitve ponujali popolnim neznancem.
  • Ko vaši prodajniki naletijo na določeno vprašanje, ki zahteva poglobljeno razlago ali natančen odgovor, lahko stranko preusmeri na relevantno objavo. Tako prodajni proces poteka hitreje in bolj učinkovito, kot če bi moral prodajnik sam najti odgovor na zastavljeno vprašanje. Stranka pa hitro dobi odgovor na svoje vprašanje iz zanesljivega vira.

6. Blog vam pomaga pri oblikovanju identitete blagovne znamke

Na današnjem dinamičnem tržišču je identiteta vašega podjetja oziroma blagovne znamke ključnega pomena. Domiseln opis vašega podjetja lahko potencialnim strankam omogoči vpogled v vašo osebnost – prav nič pa se ne more primerjati s potencialom bloga.

Z blogom lahko svojim potencialnim strankam pokažete, katere vrednote upoštevate pri svojem delovanju in na kakšnih temeljih ste zgradili svoje podjetje. Odločite se za konsistenten ton, uporabljajte privlačne podobe in barve, ki odražajo videz vaše blagovne znamke.

Bloganje vam omogoča osredotočanje na tematike, ki zanimajo vaše potencialne stranke, in hkratno izražanje zanimanj, vrednot in misli vaših zaposlenih. Tudi na ta način gradite zaupanje v svojo blagovno znamko in povečujete njeno privlačnost.

Blog marketing

7. Dolgoročni učinki bloganja

Več prispevkov kot objavite, bolj vidno bo vaše podjetje na spletu. Najbolj koristne in uporabne objave bodo privabljale nove kontakte in nove potencialne stranke še mesece in celo leta po dejanski objavi. Takšnih objav ni treba pogosto posodabljati, poskrbite le za pravočasno odgovarjanje na morebitne komentarje.

To pomeni, da se vaš pretekli trud obrestuje – in lahko v prihodnosti pomeni na stotine ali tisoče novih kontaktov in strank. Podjetje Hubspot na primer poroča, da stare objave pritegnejo približno 75 odstotkov obiska na njihovo spletno stran. Podobno velja za pridobivanje kontaktov – največ, kar 90 odstotkov jih prinesejo indeksirane stare objave.

Seveda zapisano ne velja za vse objave. Nekatere bodo pritegnile le nekaj deset klikov, nato pa se bo zanimanje zanje ustavilo. Rezultati raziskave podjetja Hubspot razkrivajo, da je približno ena na deset objav tudi dolgoročno koristna za poslovanje podjetja. Čim več prispevkov torej objavite, tem večja je možnost, da bo eden od njih takšne narave.

Začnite še danes!

Bloganje je eden od najboljših načinov za izstopanje v današnjem prenasičenem svetu. Z objavljanjem izvirnih, ustvarjalnih misli in vpogledov boste naravno povečali obisk svoje spletne strani, poglobili zaupanje in izboljšali prodajo. Za manjša podjetja je to še en način, kako se lahko kosate z večjimi, bolj uveljavljenimi tekmeci.

Blog marketing je preprosta in cenovno ugodna rešitev za pridobivanje novih potencialnih strank. Preizkusite ga še danes!

Viri: HubSpot, Forbes, Far & Wide Copy, Forbes

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko. Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov. Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla. Preberite več >>

Prijava na delavnico Prodajni lijak je potrjena

Prijava na delavnico Prodajni lijak je potrjena

Prejeli smo vašo prijavo na delavnico Prodajni lijak. Za morebitna vprašanja pišite na prijave@mladipodjetnik.si ali pokličite na 031 857 940. Prosimo vas, da si mesto čim prej rezervirate s plačilom. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje