8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

To, kar smo postali, je rezultat našega ponavljajočega ravnanja, vzorcev in navad. Že Aristotel je ugotovil, da uspeh ni stvar dejanj, ampak stvar navade. Nekaj uspešnih podjetnikov je zaupalo, katere so tiste navade, ki so njim najbolj pomagale na poti do uspeha.
Z dobrimi navadami do uspeha (Vir: Pixabay)

Z dobrimi navadami do uspeha (Vir: Pixabay)

Vizualizirajte svoje cilje

Podjetnik Lewis Howes, avtor uspešnice »The school of greatness«, pravi, da je že iz obdobja srednje šole, ko je treniral atletiko, razmišljal o svojih ciljih na način, kot da so se že zgodili. Zdaj tak način razmišljanja uporablja že več desetletij in to mu pomaga tako pri doseganju uspehov na področju atletike kot pri poslovnem uspehu. Pravi, da ni pravega ali napačnega načina za vizualiziranje ciljev. Pomembno je le, da določite del dneva, ko se boste temu posvetili. Lahko določite za to dejavnost vsako jutro ali vsak večer, preden zaspite. Pomembno je, da o svojih ciljih razmišljate na način, kot da ste jih že dosegli. Ko bo prišel trenutek, da se izkažete, boste tako pomirjeni, samozavestni in prepričljivi.

Nadomeščajte negativne miselne vzorce s pozitivnimi

Vsak od nas ima v svoji glavi določene miselne vzorce, ki nas spremljajo že dolgo. Tudi ko nastopi nova situacija, jo rešujemo na naučene, stare načine, kar nam lahko prinese več škode kot koristi. Podjetnica Barbara Corcoran, ustanoviteljica »The Corcoran Group«, pravi, da je bila med slabšimi študenti, zaradi česar so se jo še leta držala negativna prepričanja o sami sebi. Ko je prišlo do neke odločilne situacije, recimo do pomembnega razgovora, je imela že vnaprej v glavi idejo, da ji ne bo uspelo. Kmalu je dojela, da ji stari miselni vzorci ne bodo v pomoč, če želi v življenju nekaj doseči. Misel »Nisi dovolj dobra, ne bo ti uspelo.« je tako zamenjala z »Izjemna si. Pokaži jim, kaj znaš.« Pravi, da je nadomeščanje starih negativnih miselnih vzorcev z novimi, bolj pozitivnimi, v veliki meri pripomoglo k uspehu, ki ga je dosegla na svoji poslovni poti.

Redno si zapisujte cilje, ki ste si jih postavili

Postavljanje ciljev in njihova vizualizacija sta ključnega pomena. Obstaja pa še ena navada, ki vam bo na dan vzela le 5 minut. Vzemite si vsak dan toliko časa, da v sedanjo obliko napišete svoje cilje; kot, da bi se ti že uresničili. S tem, ko boste to redno izvajali, se vam bo ideja o tem bolj vtisnila v možgane. Tako boste vse bolj razmišljali in delovali na način, kot da bi to že dosegli. Vse to pa bo pripomoglo k temu, da boste dejansko prej prispeli do cilja. To je nasvet Sharrana Srivatsaa, poslovnega angela .

Pridite 15 minut pred dogovorjenim časom

Že sama točnost vam bo prišla zelo prav v življenju. Jonathan Gilinski, serijski podjetnik, je ugotovil, da je ta navada veliko pripomogla k temu, da je postal uspešen. Njegov moto se glasi: »Trgovec, ki pride pozno, ni še nikoli sklenil posla.« To, da pridete na sestanek z zamudo, vodi v to, da se pogovor začne na napačen način; z izgovorom, zakaj niste prišli točno. Tako ustvarite slab prvi vtis, ki ga je težko popraviti. Z zamujanjem sporočate drugi osebi, da ne cenite njenega časa. Zamujanje je pri nekaterih tako močno vsidrano v podzavest, da je to včasih težko spremeniti.

Jonathan takim ljudem zato svetuje, naj sprejmejo odločitev, da bodo na vsak opravek prišli 15 minut prezgodaj; naj bo to vadba aerobike, kosilo s sorodniki ali poslovno srečanje. Ko boste prišli na srečanje predčasno, boste imeli dovolj časa, da se umirite, razmislite in se pripravite na sestanek z drugo osebo. Tako bo tudi srečanje potekalo bolj umirjeno, obrodilo pa bo tudi boljše rezultate.

Točnost je pomemben dejavnik uspeha (Vir: Pixabay)

Točnost je pomemben dejavnik uspeha (Vir: Pixabay)

Naučite se sprejemati zavrnitve

Vsak si želi slišati »ja«, ampak ko se naučite sprejeti tudi »ne«, boste pri sebi naredili veliko pozitivno spremembo. Večina ljudi zelo slabo sprejema zavrnitve. Če jih nekdo zavrne, se počutijo slabo. Ampak s tem, ko se želite izogniti ne-ju, izvajate nase veliko pritiska, zaradi česar se prikrajšate tako za zabavo kot za uspeh. Naučite se, da je zavrnitev del življenja in nobenega razloga ni, da bi se je bali. Da bi na področju zavrnitev postali bolj neobremenjeni, si vsak dan postavite cilj, da si želite slišati nekaj ne-jev. Na tak način bo manj strahu in več motivacije za podajanje na nova področja. S tem pa bo prišel tudi uspeh. To ugotovitev je delil Shaun Rawls, ki se s podjetništvom ukvarja že celo življenje.

Odstranite vse, kar vas ovira na poti do uspeha

Kenny Rueter, soustanovitelj »Kajabi« je velik navdušenec nad mislijo »popolnost je dosežena ne takrat, ko ni več česa dodati, ampak takrat, ko ni več ničesar, kar bi bilo treba odvzeti.« (Antoine de Saint-Exupéry). Pravi, da ta misel opisuje način, kako se loteva posla in življenja na splošno. V vsakdanjem življenju je toliko ovir, ki stojijo na poti do uspeha. Osredotočiti se moramo na to, da jih odstranimo. Kako se tega lotiti? Nekaj dni bodite pozorni na to, s čim si zapolnjujete svoje dneve. Ko boste dobili pregled nad tem, za katere stvari vam gre po nepotrebnem največ časa, boste vedeli, katere stvari morate zreducirati. Ko odpadejo vse stvari, ki vam po nepotrebnem jemljejo čas in energijo, ostane veliko več obojega za doseganje uspeha na poslovni poti.

(P)ostanite samosvoji

Sweta Patel, ustanoviteljica »Silicon Valley Startup Marketing« pravi, da je mladostniška leta preživela obkrožena s prijatelji, ki so bili privrženci pop kulture in vsakdanjih tračev. Ko se je pri 16 letih znebila televizije, je v svoji družbi na nek način postala izobčenka. Namesto, da bi posnemala obnašanje drugih, se je odločila za to, da ubere svojo pot in se obkroži le s podobno mislečimi ljudmi. S tem, ko se je začela osredotočati na višje cilje, se je čedalje bolj oddaljevala od povprečnih ljudi. Vendar zdaj, ko gleda nazaj, meni, da je naredila prav. Če želite postati vrhunski v tem, kar delate, se morate oddaljiti od povprečja. Kljub temu, da se je za ceno uspeha distancirala od številnih ljudi, pa pravi, da so odnosi, ki jih spleta zdaj, resnično dragoceni. Gre za ljudi, ki jo sprejemajo tako, kot je in ki se veselijo ob njenih uspehih. Pravi, da je ključnega pomena pri doseganju uspeha to, da se osredotočite na tisto, kar je resnično pomembno.

Investirajte vase in pojdite v akcijo

Marina Rose, ustanoviteljica in razvojnica podjetja Quantum DNA Acceleration® pravi, da je uspeh sposobnost delati vsak dan tisto, kar nas veseli. Da bi posameznik uspel, mora vedeti, kaj je tisto, kar ljubi. Mora pa biti tudi dovolj pogumen, da prevzame pobudo in gre v akcijo. Investiranje vase pomeni odločnost. Če želite doseči zadane cilje, se morate podati v svoje strahove in jih premagovati. Edina razlika med tem, kar ste zdaj, in tem, kar hočete postati, je v tem, da greste v akcijo in začnete delati na uresničitvi svojih želj.

Vir: entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Email Marketing Master Class

Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


PlantRay je prava rešitev za pozabljivce

PlantRay je prava rešitev za pozabljivce

Imate težave z odmiranjem rož? Pametni opomnik za zalivanje rastlin PlantRay, ki so ga razvili slovenski inovatorji, bo poskrbel, da vaše rože ne bodo nikoli več uvenele. Preberite več >>

Evegreen kot primer dobre prakse krožnega gospodarstva

Evegreen kot primer dobre prakse krožnega gospodarstva

Mlado podjetje Evegreen iz Mislinje želi nadomestiti plastiko z biorazgradljivimi materiali, izdelanimi iz odpadne hrane. Za svoje delo so prejeli veliko pohval in številne nagrade, vse bolj prepoznavni pa so tudi v tujini. Preberite več >>

Slovenski podjetniki med najboljšimi inovatorji v Evropi

Slovenski podjetniki med najboljšimi inovatorji v Evropi

V okviru Dneva inovativnosti je Gospodarska zbornica Slovenije (GZS) že 16. podelila nacionalna priznanja, ki so jih prejela najbolj inovativna podjetja, inovatorji in javno raziskovalni zavodi. Preberite več >>

Konferenca AI4GOOD – powered by Huawei navdušila udeležence

Konferenca AI4GOOD – powered by Huawei navdušila udeležence

Fakulteta za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani je 26. septembra gostila konferenco: AI4GOOD – powered by Huawei. Več kot 200 udeležencem so strokovnjaki predstavili trenutne trende na področju umetne inteligence. Preberite več >>

Kako oblikovati popolno sporočilo, s katerim boste pritegnili pozornost?

Kako oblikovati popolno sporočilo, s katerim boste pritegnili pozornost?

Ko novo storitev ali izdelek ponudite trgu, morate v povezavi s tem ustvariti tudi sporočilo, ki jo boste povedali javnosti. Učinkovito sporočilo mora biti hkrati preprosto in privlačno.   Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

16.10.2018 od 16:00 do 18.10.2018 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

18.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje