
Novost bo na voljo le za naročnike na Amazon Prime storitev (Vir slike: YouTube).
Otroška hrana, kava, čaj, začimbe, pralni praški in drugi izdelki bodo od konca maja na voljo naročnikom na storitev Amazon Prime, poročajo ameriški mediji. Produkti bodo zaživeli pod blagovnimi znamkami z imeni, kot so Happy Belly (oreščki, olja, čaji), Wickedly Prime (prigrizki in posladki) in Mama Bear (otroški izdelki). Izdelki bodo proizvedeni in oblikovani s strani Amazona, tako da bo celotna kupnina od prodaje prišla v njegov žep.
Amazon je lastne produkte prodajal že prej. Papir za sanitarije, baterije, pred kratkim se je predstavil še z lastno znamko z oblačili. Kje je torej razlika? Tokrat se Amazon s koncem meseca prvič usmerja v prehranski del.
Zakaj na področje prehrane? Analitiki pravijo, da gre za popolnoma logično odločitev. Trg je velik. Globalen trg hrane je bil lani ocenjen na 2,14 bilijona dolarjev, ameriški pa na 80 milijard dolarjev. Trgovski velikan prodaja živilske izdelke drugih blagovnih znamk že desetletje. Ogromna količina podatkov mu daje znanje, kako se obnašajo potrošniki in kaj jih privede do nakupa. A past se skriva v trgu z lastnimi blagovnimi znamkami, ki je zahteven, na proizvajalce prežijo številne pasti, tudi na takšne prekaljene mačke, kot je Amazon. Dve leti nazaj je preklical linijo plenic znamke Element. Vzrok: slab dizajn. Pri živilih lahko pride do napak še hitreje. Le ena napaka je potrebna, da je blagovna znamka za vedno zaznamovana.
Tveganje, ki se ob tokratni poslovni odločitvi postavlja, že pozna. Če ste kupili USB kabel, ki ni deloval tako, kot bi moral, ste se ob naslednjem nakupu zagotovo odločili za produkt drugega proizvajalca. Če prehranski izdelki ne bodo zadovoljili pričakovanj potrošnika, jih v drugo ne bodo kupili več. Poleg tega pa bo Amazon moral veliko vložiti, da bo potrošnike prepričal, da so njegovi izdelki boljši od tistih, ki jih zdaj redno nakupujejo.
Amazon Prime je imel po podatkih iz letošnjega januarja 54 milijonov ameriških naročnikov, ki letno zapravijo okoli 1.100 dolarjev. Po nekaterih podatkih je naročnikov precej več, več kot 80 milijonov. Amazon Prime naročniki so pravo zlato za Amazon, saj v primerjavi s tistimi, ki niso naročniki na Amazon Prime, zapravijo okoli 500 dolarjev več. V zadnjem letu je Amazon pridobil vsaj 14 milijonov novih naročnikov na storitev, ki naročnikom omogoča brezplačno dostavo več kot milijon izdelkov v največ dveh dneh. Za »poslastico« pa nudi še dostop do več kot tisoč brezplačnih TV serij, filmov, glasbe in knjig.