Blaž Kos: Trženje preko spleta

Več kot resnično dejstvo je, da če vaše podjetje ni prisotno na internetu, praktično ne obstaja. To še toliko bolj velja za podjetja, ki ciljajo na mlajše ciljne skupine (do 50 let). Ta meja se s starostnega vidika drastično povečuje in le vprašanje časa je, kdaj te meje sploh ne bo več.

Danes več in več populacije, ne glede na starost, aktivno uporablja internet, dominacija interneta pa bo v prihodnosti le še večja. Za večino stvari, ki nas v določenem trenutku zanimajo pač odpremo brskalnik in pobrskamo za informacijami. Zato je nujno, da ima vsako podjetje svojo predstavitev na internetu. Tega se večina podjetij tudi že zaveda. Problem pa leži nekje drugje. To je, da smo velikokrat prepričani, da je postavitev spletne strani dovolj in da bomo s postavitvijo spletne strani kar začeli s prodajo. Resnica je daleč od tega.

Eno je postaviti spletno stran, kar je sila enostavno, drugo pa je upravljati spletno stran, da se obisk na spletni strani dejansko odraža tudi v večanju obiska, naročilih, nakupih in prihodkih. Postavitev vsake spletne strani moramo izjemno natančno načrtovati, sploh če ocenjujemo, da naši potencialni kupci preživljajo veliko časa na internetu.

Registracija domene – Velika večina domen je na žalost enostavno zasedenih. Najti ime za domeno je tako postalo izjemno težko. Imamo dve rešitvi, ali smo izjemno kreativni ali pa mora biti domena sestavljena iz več besed oziroma najboljše iz povsem domišljijskega imena, ki ne pomeni nič, vseeno pa se dobro sliši.

Gostovanje – To, kje imamo gostovanje močno vpliva na hitrost nalaganja spletne strani. Najboljše je, če je gostovanje v Sloveniji. Poleg tega mora biti gostovanje čim bolj zanesljivo, saj vsaka ura, ko naša spletna stran ne funkcionira zaradi težav s strežnikom izgubljamo promet.

Optimizacija nalaganja spletne strani – Več časa, kot se vaša spletna stran nalaga, več potencialnih obiskovalcev bo enostavno vašo spletno stran zaprlo in odšlo drugam. V najslabšem primeru konkurenci.

Arhitektura spletne strani in dizajn – Arhitektura spletne strani je izjemno pomembna, seveda pa odvisna predvsem od cilja, ki ga želimo doseči. Najdemo lahko na tisoče študij, ki govorijo o tem, kaj je dobra arhitektura spletne strani.

Izpostavljeni deli spletne strani – Bistveno na vsaki spletni strani je, da ima določen del močno izpostavljen, z namenom, da takoj pritegne pogled. Ta izpostavljen del mora seveda voditi k konverziji oziroma ciljem spletne strani.

Vsebina in dodana vrednost – Na drugi strani tega, da se oči ustavijo na eni stvari, ki konvertira in dosega cilj spletne strani, pa je pomembno, da ima vsaka stran tudi določene dodane vrednosti, predvsem z vsebinskega vidika. Pomembno je, da se obiskovalci na našo spletno stran vračajo.

Optimizacija za iskalnike (SEO) – Ko postavimo spletno stran, se takoj pojavi vprašanje, kako pritegniti obiskovalce na spletno stran. S poplavo spletnih strani in močno konkurenco je to vedno težje. Pri tem obstajata dve osnovni orodji, eno je optimizacija za iskalnike in drugo spletni marketing.

Spletni marketing (SEM) – Poleg optimizacije za iskalnike je pomemben tudi spletni marketing, ki vključuje različne elemente, od plačanih oglasov, izmenjave pasic, različnih objav, vpisov spletnih strani ipd.

Spletne skupnosti – Vedno bolj popularne so tudi spletne skupnosti, kot so Facebook, Twitter in druge socialne mreže. Za dobršen del trženja produktov in storitev so tudi tovrstne skupnosti vedno bolj primerne.

Cilji (konverzija) – Ključno je predvsem to, da že od začetka spletno stran oblikujemo z določenimi cilji. To je lahko direktno naročilo izdelka, naročilo informativne brezplačne storitve, prijava na mesečnik, prenos informativne brošure ipd.

Merjenje – Največji čar interneta pa je predvsem to, da je vse merljivo. Končni in glavni namen merjenja spletne strani pa je seveda predvsem ta, da lahko spletno stran še izboljšamo. Številke so na koncu tiste, ko govorijo naš uspeh in če te rasejo, smo zagotovo na pravi poti.

Spletna stran je živa stvar, ki jo je potrebno neprestano ažurirati. Brez ažuriranja, obisk začne drastično padati. Vedno je potrebno delati na novih in novih dodanih vrednostih. Pričakujemo pa lahko zgolj dolgoročne rezultate. Po določenem času ustvarjanja dodane vrednosti, ki jo uporabniki začnejo resnično ceniti.

Vir: Blaž Kos

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje