Bolj lojalni BlackBerryjevemu Messengerju kot kateri koli drugi Android aplikaciji

BlackBerry Messenger je pri vrhu uporabe aplikacij (Vir slike: YouTube).

Bolj lojalni BlackBerryjevemu Messengerju kot kateri koli drugi Android aplikaciji

BlackBerry, ki se zadnjih nekaj let sooča s številnimi težavami, se glede na druge razvijalce operacijskih sistemov pohvali z neizmerno lojalnostjo, kažejo podatki raziskave podjetja Quettra. Ostale aplikacije, z izjemo Facebooka, ne uspejo obdržati interesa pri svojih uporabnikih.
Bolj lojalni BlackBerryjevemu Messengerju kot kateri koli drugi Android aplikaciji

BlackBerry Messenger je pri vrhu uporabe aplikacij (Vir slike: YouTube).

Quettra je namreč spremljal uporabo različnih aplikacij, ki omogočajo pošiljanje sporočil. Med raziskovanimi so bili Facebook, BBM (BlackBerry Messenger), WhatsApp, Instagram, WeChat, Snapchat in Twitter, poleg ostalih aplikacij. Podatke je podjetje pridobivalo prek kode, nameščene na 75 milijonov pametni telefonov z OS Android po celem svetu.

Facebook, BBM in WhatsApp na vrhu

Quettra je tako spremljala 52 milijonov uporabnikov Facebooka. Kar 98 odstotkov uporabnikov je nadaljevalo z uporabo tega omrežja tudi po 90 dneh od namestitve na svoj pametni telefon. BBM je bil po uporabi takoj za Facebookom, in sicer z 82-odstotno uporabo. Edina aplikacija, ki se je po 90 dneh uporabe še visoko uvrstila, je bil WhatsApp s 77 odstotki.

Tretji in trideseti dan prelomna

Facebook je, zanimivo, kljub začetnemu upadu (ki je bil sicer manjši kot pri večini aplikacij), v poznejših dneh doživel rahlo povišanje v uporabi. Podobno se je zgodilo tudi pri BBM in WhatsAppu. To povišanje se je zgodilo pri tretjem dnevu, novo ločnico pa je prinesel prvi mesec. Do nastopa drugega meseca sta WhatsApp in BBM izgubila nekaj uporabnikov, Facebook pa je obdržal interes pri svojih uporabnikih.

Twitter slabše od večine aplikacij

Popolnoma drugače pa je bilo z ostalimi aplikacijami. Pri večini je uporaba upadla že po prvem dnevu. Na primer, od 19,4 milijonov uporabnikov Twitterja, kolikor jih je spremljala Quettra, je z uporabo Twitterja po enem dnevu nadaljevalo le 59 odstotkov uporabnikov. Po 90 dneh od namestitve je samo še 31 odstotkov uporabnikov uporabljalo Twitter. Ta se je po 90 dneh uvrstil celo nižje od povprečja vseh 22 spremljanih aplikacij.

Poglejmo še WeChat in Instagram. Po prvem dnevu je omenjeni aplikaciji uporabljajo le še 72 oziroma 68 odstotkov. Po 90 dneh pa je število uporabnikov padlo pod 50 odstotkov.

Ne opevajte število registriranih, temveč število aktivnih uporabnikov

Kaj se lahko naučimo iz teh številk in uporabe? Število prenosov aplikacije še ne pomeni dejanskega stanja. Pomembno je aktivno število uporabnikov, ne pa registriranih, ki so aplikacijo po možnosti le namestili, preizkusili in jo zaprli za vedno. Bolje kot to, je priporočljivo, da se razvijalci ukvarjajo z mislijo, kako obdržati uporabnike.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Virtualna pisarna Ljubljana

Virtualna pisarna Ljubljana

Virtualna pisarna Ljubljana je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na naši SPOT točki na enem mestu hkrati odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Več >


Predstavljamo najboljšo slovensko poslovno knjigo 2024

Predstavljamo najboljšo slovensko poslovno knjigo 2024

Med slovenskimi je naziv najboljše prejela knjiga HALCOM - Pogled v prihodnost, avtorji Matjaž Čadež, Petra Škarja in Gorazd Bavdaž (Založba 5KA). Med tujini pa je ta naziv pripadal knjigi Dnevnik direktorja, avtor Steven Bartlett (založba Učila). Več >

10 kariernih in poslovnih priložnosti za prihodnost

10 kariernih in poslovnih priložnosti za prihodnost

Že veliko let poslušamo, kako bo zaradi umetne inteligence in drugih tehnologij veliko delovnih mest izgubljenih. Medtem ko je ta skrb do neke mere realna, pa gredo nekatera mnenja tudi v smer tega, da bo tehnologija trg dela konkretno spremenila in ne uničila. Več >

Mesec kibervarnosti: Napadalci ciljajo na naše telefone

Mesec kibervarnosti: Napadalci ciljajo na naše telefone

V torek, 1. oktobra, se je vsej Evropi pričela kampanja Evropski mesec kibervarnosti, katere namen je okrepiti odpornost sistemov in storitev EU, opolnomočiti državljane in narediti korak naprej k bolj kibernetsko varni in ozaveščeni družbi. Več >

Kako virtualna realnost vpliva na startup podjetja?

Kako virtualna realnost vpliva na startup podjetja?

Danes se startupi soočajo s težko nalogo, kako pritegniti pozornost bodočih strank. Tradicionalni tržni pristopi so včasih nezadostni in neuspešni, predvsem ko gre za privabljanje novih potrošnikov. Več >

Kakšno vlogo igra avtomatizacija pri uspehu podjetij?

Kakšno vlogo igra avtomatizacija pri uspehu podjetij?

Avtomatizacija v današnjem poslovnem okolju igra zelo pomembno vlogo in lahko za podjetje, ki želi optimizirati svoje procese, povečati učinkovitost in ostati konkurenčno, pomeni preobratno točko na poti do uspeha. Več >

Kako izplačati Bitcoin – Najboljši načini za izplačilo BTC

Kako izplačati Bitcoin – Najboljši načini za izplačilo BTC

V svetu kriptovalut je Bitcoin kralj, zato je razumevanje, kako ga pretvoriti v tradicionalne fiat valute kot sta EUR ali USD, ključnega pomena. Kripto bankomati so postali ena izmed najbolj priljubljenih metod za izplačilo Bitcoina zaradi svoje dostopnosti in enostavnosti uporabe. Več >

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

V dobi, ki jo zaznamujejo naraščajoče kibernetske grožnje in s tem povezani visoki stroški podjetij, se tradicionalni pristopi boja proti kibernetskim napadom kažejo za neuspešne. Več >

Kako svojim zaposlenim plačati v kriptovaluti?

Kako svojim zaposlenim plačati v kriptovaluti?

Kriptovaluta je prevzela svet in vse več podjetij jo sprejema kot način plačila. Ta digitalna valuta deluje neodvisno od tradicionalnih bančnih sistemov in ponuja različne ugodnosti: varnost, hitrost in nizke transakcijske provizije. Tudi nakazila plač zaposlenim v kripto obliki postajajo vse bolj priljubljena. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki