
Boljše vsakodnevne odločitve vodijo do večje produktivnosti. (Vir slike: sxc.hu)
Odločitve, ki jih posamezniki sprejemamo vsakodnevno vplivajo na našo produktivnost in posledično na produktivnost naše ekipe in podjetja.
Mame podetnice
Direktorica mednarodnega podjetja se je z učiteljico svojega otroka dogovorila za govorilne ure preko spleta s pomočjo Skype-a. Na tak način je lahko poklepetala z učiteljico in kasneje še vedno zaključila delo v službi.
Planirajte teden
Začnite planirati, kako boste izpeljali teden, ki je pred vami. Razmislite kaj vse je treba naslednji teden storiti in jih razdelite v tri skupine:
- vse kar je treba storiti osebno
- vse kar se lahko razreši po telefonu ali preko elektronske pošte
- vse kar lahko nekdo drug stori namesto nas (mož/žena, otroci, varuška, asistent, prijatelj, itd.)
Delegiranje
Kako lepo se sliši, da bo nekdo drug poskrbel za določene stvari, vendar v realnosti ni vedno vse tako lepo. Največkrat smo si za takšne stvari krivi sami, saj si še vedno želimo imeti kontrolo nad zadevo in želimo, da je opravljena na naš način. Vse kar morate storiti je spustiti vajeti iz rok in prepustiti stvar nekomu drugemu – kljub različnemu načinu dela je lahko rezultat enako dober ali boljši. Pustite se presenetiti.
Seznam
Vodite seznam, ki vključuje tako osebne kot poslovne dolžnosti in opravila ter ga urejajte glede na pomembnost opravila.
Vir: blogs.hbr.org