
Uporabniki WhatsAppa si dnevno pošljejo 42 milijard sporočil in 250 milijonov video vsebin (Vir slike: YouTube)
Aplikacijo WhatsApp je leta 2014 kupil družbeni velikan Facebook, za katerega je odštel kar 19 milijard v delnicah in denarju. Rast v številu uporabnikov in dnevni uporabi je dosegal vse od takrat – tako se je lani marca vpisal v zgodovino z milijardo prenosov.
WhatsAppovci dnevno pošljejo 42 milijard sporočil
Podjetje je tokrat sporočilo, da mesečna uporaba dosega milijardo uporabnikov, ki si dnevno pošljejo 42 milijard sporočil in 250 milijonov video vsebin. »WhatsAppova skupnost se je več kot podvojila od priključitve k Facebooku. Dodali smo mu možnost klicev. Odpravili smo plačilo naročnine (1 dolar letno, op.p.) in ga naredili popolnoma brezplačnega. Zdaj bomo delali na povezovanju čim večjega števila po svetu in še bolj poenostavili komuniciranje za poslovne uporabnike,« je sporočil Mark Zuckerberg.
Azija priložnost za nove mejnike
WhatsApp bo najverjetneje vse svoje moči usmeril v trge, kjer ni med najmočnejšimi. Na Kitajskem ima aplikacija WeChat 500 milijonov uporabnikov, Line je izredno priljubljen na Japonskem, v Južni Koreji pa Kakao Talk. To so trgi, kjer ima priložnost za preboj.
Še vedno pa ostaja uganka, kako bo WhatsApp monetiziral svoj uspeh, še zlasti po opustitvi letne naročnine. Za slednjo potezo naj bi se Facebook odločil po tem, ko je spoznal, da veliko uporabnikov WhatsAppa nima kreditne ali debetne kartice, zato bi težje poravnali naročnino. V primeru primoranosti v plačilo naročnino bi se zagotovo veliko uporabnikov odločilo za konkurenčno – brezplačno – storitev.
Čez dve leti do nove milijarde
WhatsAppova rast se bo po oceni raziskovalnega podjetja eMarketer nadaljevala tudi v prihodnje – do leta 2018 naj bi aplikacijo uporabljalo kar dve milijardi Zemljanov.