
Električne avtomobile bo razvijal tudi Apple (Vir slike: Unsplash.com)
Projekt se imenuje Titan, v njem pa je bilo do nedavnega zaposlenih 600 ljudi, sedaj pa naj bi se ta številka potrojila. Razširjeno ekipo bodo sestavljali tudi bivši zaposleni iz drugih velikih avtomobilskih podjetij, ki bodo podjetju, ki nima nobenih izkušenj v izdelavi avtomobilov, prišli še posebej prav.
Prvi avtomobili naj ne bi bili povsem avtonomni, vendar naj bi tudi to bilo v njihovih dolgoročnejših načrtih. To bo še eden tehnološki velikan več, ki si želi uspeti na trgu samovozečih avtomobilov. Prvi je Google, ki je svoj avtonomni avto predstavil že lansko leto, drugi pa Tesla, ki popolnoma samostojne avtomobile napoveduje čez nekaj let.
Tesla pred novim potencialnim konkurentom ne kaže strahu, saj ima Apple zaenkrat z izdelavo avtomobilov premalo izkušenj, da bi predstavljal resno grožnjo. Prav tako se ne obremenjuje z zaposlenimi, ki so prestopili iz Tesle v Apple: “Zaposlili so ljudi, ki smo jih mi odpustili. Applu v šali rečemo Teslino pokopališče. Če ti ne uspe v Tesli, greš delat za Apple“, je Elon Musk povedal za nemški časopis, medtem, ko se je mudil po Evropi.
Applova filozofija razvoja izdelkov
Strategija razvoja Applovega avtomobila je podobna strategijam razvoja prejšnjih izdelkov. Ekipa več stotih inženirjev, ki so pred desetletjem delali na razvoju iPhona so bili ločeni od ostalega podjetja. S takšnim načinom želijo zaposlenim vzbuditi iluzijo, da ne delajo za velikansko podjetje, temveč za velikanski startup.
Drugi cilj Appla je, da ima čim manj ljudi dostop do najpomembnejših informacij. Ekipa, ki je delala na razvoju iPhona, tako na primer ni imela interakcije z ljudmi, ki so razvijali iPod. Celo inženirji, ki so razvijali strojno opremo za iPhone, niso poznali njegove programske opreme. Podobno bo verjetno veljalo tudi za razvoj avtomobila.
Vir: businessinsider.com in cnbc.com
Apple predstavil več težko pričakovanih novosti