
Eurosender (Vir: eurosender.com)
Vodilni spletni rezervacijski sistem za mednarodno dostavo pošiljk v EU
Slovensko zagonsko podjetje Eurosender je na dobri poti, da postane internetni logistični velikan. Trenutno gre za vodilni spletni rezervacijski sistem za mednarodno dostavo pošiljk od vrat do vrat znotraj Evropske unije. Njihovo temeljno prepričanje je, da morajo biti logistične storitve preproste in transparente. Zato stremijo k temu, da je naročilo zaključeno v le nekaj klikih. Težijo k tehnološki dovršenosti. Gre za organiziran, uporabniku prijazen in stroškovno učinkovit pristop k logističnim storitvam. Hkrati pošiljateljem paketov, LTL in FTL pošiljk ponujajo dostop do visoko kakovostnih kurirskih storitev. Za to skrbijo giganti kot so DPD, DHL in GLS.
Večino prihodkov ustvarijo na tujih trgih
Ustanovitelja podjetja Jan Štefe in Tim Potočnik sta upravičeno zadovoljna z razvojem, saj se Eurosender trenutno lahko pohvali z 20 tisoč strankami zgolj med poslovnimi uporabniki. Njihove ugodne storitve v največji meri uporabljajo študenti in izseljenci. Kar 90 % prihodkov ustvarijo na tujih trgih. Med njimi prevladujejo Hrvaška, Portugalska in Španija. Prihodki so v zgolj treh letih od ustanovitve, leta 2014, narasli na slabih 2,5 milijona evrov. Poleg sedeža v Londonu ter prostorov v Ljubljani imajo svoje izpostave še v poljskem Gdansku, kjer se nahaja tudi del razvijalske ekipe. Del marketiškega in PR oddelka deluje tudi v Berlinu.
Odločitev za nove poslovne prostore
Veliko pozornosti namenjajo vlaganju v nadaljni razvoj in zaposlovanju v Sloveniji. Zato so stari poslovni prostori postali pretesni. Ob odprtju novih prostorov v slovenski prestolnici je Tim Potočnik pojasnil:
“Zasnovali in opremili smo jih z mislijo na zaposlene. Pisarne so odprte in svetle, velik del je namenjen skupinskemu druženju in izmenjavi idej; torej transparentnosti. Prepričani smo namreč, da lahko podjetje raste in dolgoročno preživi zgolj v primeru, ko si zaposleni med seboj zaupajo.”
Pridobitev novega investitorja
Za nameček se je za investicijo v Eurosender odločilo luksemburško telekomunikacijsko in poštno podjetje POST Luxembourg, ki je očitno ugotovilo, da gre v tem primeru za uspešno zgodbo.
“S POST Luxembourg smo poleg svežega kapitala pridobili tudi izjemnega partnerja z veliko logističnega znanja, razvejano mrežo kontaktov po celem svetu in stabilno infrastrukturo. Z njihovo pomočjo bomo lažje uresničili zastavljene cilje. Želimo postati največji spletni center za logistične storitve v Evropi.” je dodal Potočnik in razkril, da gre za pomemben finančni vložek. Z njim bo slovenska ekipa lahko naredila velik korak naprej pri nadaljnji širitvi, nadgradnji sistema in razvoju novih storitev.
Vodja logistične divizije pri POST Luxembourg Achim Taylor je takole pokomentiral odločitev za investicijo: “Preko sodelovanja z Eurosenderjem bomo lahko lažje diverzificirali naš portfelj in ponudbo storitev, hkrati pa bomo povečali vpliv na digitalnem trgu.” Da gre za pomemben projekt, je potrdila tudi prisotnost predsednika Republike Slovenije Boruta Pahorja. Ta je Jana Štefeta in Tima Potočnika pohvalil kot odličen zgled za vse mlade: “S svojim delom dokazujeta, kako pomembni so pogum, strast in vztrajnost. Sta primer tega, kako se s požrtvovalnostjo da uspeti. Če se ena vrata zaprejo, se kaj hitro odprejo nova.”

Projekt pohvalil tudi predsednik RS Borut Pahor (Vir: Eurosender)
Pri iskanju novega kadra sta ključnega pomena praktično znanje in radovednost
Eurosenderjeva mednarodna ekipa prihaja z različnih koncev sveta in skupaj obvlada 15 jezikov. Zaradi tega lažje pomaga strankam v več kot 30 različnih državah. Novi poslovni prostori jim bodo omogočili, da bodo število zaposlenih povečati na približno 70.
“Za naše podjetje so zanimivi prodajni, marketinški in IT strokovnjaki. Pri tem formalna izobrazba ni ključnega pomena. Velik poudarek namreč dajemo praktičnemu znanju in radovednosti kandidatov. Smo odprto podjetje z zaposlenimi vse od Združenih držav Amerike do Kolumbije in Romunije.” je dodal predstavnik za stike z javnostjo Blažej Krupec.
Visoka kakovost storitev po ugodnih cenah
Uspešen start up se je pridružil dvema prestižnima evropskima pospeševalnikoma ProSiebenSat.1 in Rocket Space. Podjetje pa podpira tudi zavarovalniška družba Ergo Group. Vse cene kurirskih storitev so rangirane po načelu meta iskanja, v nadaljevanju pa obdelane na podlagi lastnega algoritma. Na tak način lahko svojim strankam zagotovijo visoko kakovostno storitev po najboljših cenah. Izbira kurirskih služb je dinamičen proces, ki temelji na realnem vpogledu v ogromno bazo podatkov.
Back-end optimizacijo podpira razvoj lastne programske opreme in strojnega učenja. Vse to Eurosenderju omogoča, da strankam ponudi napredna orodja, ki omogočajo lažje in učinkovitejše upravljanje in sledenje naročilom. Za katerokoli od ponujenih destinacij se cena na spletni strani prikaže v trenutku. Cene so točne in končne, skritih stroškov ni. Cena za pošiljanje posamezne pošiljke že vključuje zavarovanje do vrednosti 200 €. Hkrati ponujajo tudi ugodne cene za dodatno zavarovanje.