Eurosender z novimi pridobitvami nadaljuje zgodbo o uspehu

Vodilni spletni rezervacijski sistem za mednarodno dostavo pošiljk Eurosender je 1. marca dočakal novo prelomnico. Mlada in zagnana ekipa se lahko pohvali s pomembnim investitorjem in novimi poslovnimi prostori.
Eurosender (Vir: eurosender.com)

Eurosender (Vir: eurosender.com)

Vodilni spletni rezervacijski sistem za mednarodno dostavo pošiljk v EU

Slovensko zagonsko podjetje Eurosender je na dobri poti, da postane internetni logistični velikan. Trenutno gre za vodilni spletni rezervacijski sistem za mednarodno dostavo pošiljk od vrat do vrat znotraj Evropske unije. Njihovo temeljno prepričanje je, da morajo biti logistične storitve preproste in transparente. Zato stremijo k temu, da je naročilo zaključeno v le nekaj klikih. Težijo k tehnološki dovršenosti. Gre za organiziran, uporabniku prijazen in stroškovno učinkovit pristop k logističnim storitvam. Hkrati pošiljateljem paketov, LTL in FTL pošiljk ponujajo dostop do visoko kakovostnih kurirskih storitev. Za to skrbijo giganti kot so DPD, DHL in GLS.

Večino prihodkov ustvarijo na tujih trgih

Ustanovitelja podjetja Jan Štefe in Tim Potočnik sta upravičeno zadovoljna z razvojem, saj se Eurosender trenutno lahko pohvali z 20 tisoč strankami zgolj med poslovnimi uporabniki. Njihove ugodne storitve v največji meri uporabljajo študenti in izseljenci. Kar 90 % prihodkov ustvarijo na tujih trgih. Med njimi prevladujejo Hrvaška, Portugalska in Španija. Prihodki so v zgolj treh letih od ustanovitve, leta 2014, narasli na slabih 2,5 milijona evrov. Poleg sedeža v Londonu ter prostorov v Ljubljani imajo svoje izpostave še v poljskem Gdansku, kjer se nahaja tudi del razvijalske ekipe. Del marketiškega in PR oddelka deluje tudi v Berlinu.

Odločitev za nove poslovne prostore

Veliko pozornosti namenjajo vlaganju v nadaljni razvoj in zaposlovanju v Sloveniji. Zato so stari poslovni prostori postali pretesni. Ob odprtju novih prostorov v slovenski prestolnici je Tim Potočnik pojasnil:

Zasnovali in opremili smo jih z mislijo na zaposlene. Pisarne so odprte in svetle, velik del je namenjen skupinskemu druženju in izmenjavi idej; torej transparentnosti. Prepričani smo namreč, da lahko podjetje raste in dolgoročno preživi zgolj v primeru, ko si zaposleni med seboj zaupajo.”

Pridobitev novega investitorja

Za nameček se je za investicijo v Eurosender odločilo luksemburško telekomunikacijsko in poštno podjetje POST Luxembourg, ki je očitno ugotovilo, da gre v tem primeru za uspešno zgodbo.

S POST Luxembourg smo poleg svežega kapitala pridobili tudi izjemnega partnerja z veliko logističnega znanja, razvejano mrežo kontaktov po celem svetu in stabilno infrastrukturo. Z njihovo pomočjo bomo lažje uresničili zastavljene cilje. Želimo postati največji spletni center za logistične storitve v  Evropi.” je dodal Potočnik in razkril, da gre za pomemben finančni vložek. Z njim bo slovenska ekipa lahko naredila velik korak naprej pri nadaljnji širitvi, nadgradnji sistema in razvoju novih storitev.

Vodja logistične divizije pri POST Luxembourg Achim Taylor je takole pokomentiral odločitev za investicijo: “Preko sodelovanja z Eurosenderjem bomo lahko lažje diverzificirali naš portfelj in ponudbo storitev, hkrati pa bomo povečali vpliv na digitalnem trgu.” Da gre za pomemben projekt, je potrdila tudi prisotnost predsednika Republike Slovenije Boruta Pahorja. Ta je Jana Štefeta in Tima Potočnika pohvalil kot odličen zgled za vse mlade: “S svojim delom dokazujeta, kako pomembni so pogum, strast in vztrajnost. Sta primer tega, kako se s požrtvovalnostjo da uspeti. Če se ena vrata zaprejo, se kaj hitro odprejo nova.”

Projekt pohvalil tudi predsednik RS Borut Pahor (Vir: Eurosender)

Projekt pohvalil tudi predsednik RS Borut Pahor (Vir: Eurosender)

Pri iskanju novega kadra sta ključnega pomena praktično znanje in radovednost

Eurosenderjeva mednarodna ekipa prihaja z različnih koncev sveta in skupaj obvlada 15 jezikov. Zaradi tega lažje pomaga strankam v več kot 30 različnih državah. Novi poslovni prostori jim bodo omogočili, da bodo število zaposlenih povečati na približno 70.

“Za naše podjetje so zanimivi prodajni, marketinški in IT strokovnjaki. Pri tem formalna izobrazba ni ključnega pomena. Velik poudarek namreč dajemo praktičnemu znanju in radovednosti kandidatov. Smo odprto podjetje z zaposlenimi vse od Združenih držav Amerike do Kolumbije in Romunije.” je dodal predstavnik za stike z javnostjo Blažej Krupec.

Visoka kakovost storitev po ugodnih cenah

Uspešen start up se je pridružil dvema prestižnima evropskima pospeševalnikoma ProSiebenSat.1 in Rocket Space. Podjetje pa podpira tudi zavarovalniška družba Ergo Group. Vse cene kurirskih storitev so rangirane po načelu meta iskanja, v nadaljevanju pa obdelane na podlagi lastnega algoritma. Na tak način lahko svojim strankam zagotovijo visoko kakovostno storitev po najboljših cenah. Izbira kurirskih služb je dinamičen proces, ki temelji na realnem vpogledu v ogromno bazo podatkov.

Back-end optimizacijo podpira razvoj lastne programske opreme in strojnega učenja. Vse to Eurosenderju omogoča, da strankam ponudi napredna orodja, ki omogočajo lažje in učinkovitejše upravljanje in sledenje naročilom. Za katerokoli od ponujenih destinacij se cena na spletni strani prikaže v trenutku. Cene so točne in končne, skritih stroškov ni. Cena za pošiljanje posamezne pošiljke že vključuje zavarovanje do vrednosti 200 €. Hkrati ponujajo tudi ugodne cene za dodatno zavarovanje.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Inžiniring in inovacije v zdravstvu

Inžiniring in inovacije v zdravstvu

Razvoj na področju inženiringa in predvsem 3D tiskanja je ključen za izzive prihodnosti. Čeprav se tega kolektivno zavedamo, je le malo storjenega na področju povezovanja inženirjev med seboj in v iskanju kompatibilnosti med razvitimi tehnologijami, zaradi česar nastanejo t.i. inovacijski otoki. Preberite več >>

Slovenskemu projektu HeritageLab prestižna evropska nagrada

Slovenskemu projektu HeritageLab prestižna evropska nagrada

Letošnje tekmovanje za Evropsko socialno inovacijo 2018 je minilo v znamenju slovenskega projekta HeritageLab. Ideja društva Idrija 2020 je slavila v močni konkurenci 720 projektov. Preberite več >>

Konferenca o evropskem podpornem sistemu start-upov in inovacij

Konferenca o evropskem podpornem sistemu start-upov in inovacij

V Tehnološkem parku Ljubljana je prejšnji teden potekala dvodnevna Konferenca o start-up podjetjih in prenosu tehnologij v inovacijskih ekosistemih v jugovzhodni Evropi in v alpskem prostoru. Kakšni so izsledki predavanj? Preberite več >>

Voditelj prihodnosti je srčni voditelj

Voditelj prihodnosti je srčni voditelj

Vodstvo vpliva na klimo v celotnem podjetju, ta pa določa počutje in delovanje zaposlenih. Kako lahko z določenim načinom vodenja izboljšate poslovne rezultate in zakaj se tradicionalni način vodenja v današnjih časih ne obnese več? Preberite več >>

Kako svojo podjetniško ekipo pripeljati do odličnih rezultatov?

Kako svojo podjetniško ekipo pripeljati do odličnih rezultatov?

Da bi lahko uspešno vodili podjetje, je nujno, da znate iz zaposlenih izvabiti njihove najboljše lastnosti in potenciale. Pri tem je ključno, da spoznate, kako zaposlene motivirati, navdušiti in jih pripraviti do tega, da vam bodo sledili. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje