Eurosender z novimi pridobitvami nadaljuje zgodbo o uspehu

Vodilni spletni rezervacijski sistem za mednarodno dostavo pošiljk Eurosender je 1. marca dočakal novo prelomnico. Mlada in zagnana ekipa se lahko pohvali s pomembnim investitorjem in novimi poslovnimi prostori.
Eurosender (Vir: eurosender.com)

Eurosender (Vir: eurosender.com)

Vodilni spletni rezervacijski sistem za mednarodno dostavo pošiljk v EU

Slovensko zagonsko podjetje Eurosender je na dobri poti, da postane internetni logistični velikan. Trenutno gre za vodilni spletni rezervacijski sistem za mednarodno dostavo pošiljk od vrat do vrat znotraj Evropske unije. Njihovo temeljno prepričanje je, da morajo biti logistične storitve preproste in transparente. Zato stremijo k temu, da je naročilo zaključeno v le nekaj klikih. Težijo k tehnološki dovršenosti. Gre za organiziran, uporabniku prijazen in stroškovno učinkovit pristop k logističnim storitvam. Hkrati pošiljateljem paketov, LTL in FTL pošiljk ponujajo dostop do visoko kakovostnih kurirskih storitev. Za to skrbijo giganti kot so DPD, DHL in GLS.

Večino prihodkov ustvarijo na tujih trgih

Ustanovitelja podjetja Jan Štefe in Tim Potočnik sta upravičeno zadovoljna z razvojem, saj se Eurosender trenutno lahko pohvali z 20 tisoč strankami zgolj med poslovnimi uporabniki. Njihove ugodne storitve v največji meri uporabljajo študenti in izseljenci. Kar 90 % prihodkov ustvarijo na tujih trgih. Med njimi prevladujejo Hrvaška, Portugalska in Španija. Prihodki so v zgolj treh letih od ustanovitve, leta 2014, narasli na slabih 2,5 milijona evrov. Poleg sedeža v Londonu ter prostorov v Ljubljani imajo svoje izpostave še v poljskem Gdansku, kjer se nahaja tudi del razvijalske ekipe. Del marketiškega in PR oddelka deluje tudi v Berlinu.

Odločitev za nove poslovne prostore

Veliko pozornosti namenjajo vlaganju v nadaljni razvoj in zaposlovanju v Sloveniji. Zato so stari poslovni prostori postali pretesni. Ob odprtju novih prostorov v slovenski prestolnici je Tim Potočnik pojasnil:

Zasnovali in opremili smo jih z mislijo na zaposlene. Pisarne so odprte in svetle, velik del je namenjen skupinskemu druženju in izmenjavi idej; torej transparentnosti. Prepričani smo namreč, da lahko podjetje raste in dolgoročno preživi zgolj v primeru, ko si zaposleni med seboj zaupajo.”

Pridobitev novega investitorja

Za nameček se je za investicijo v Eurosender odločilo luksemburško telekomunikacijsko in poštno podjetje POST Luxembourg, ki je očitno ugotovilo, da gre v tem primeru za uspešno zgodbo.

S POST Luxembourg smo poleg svežega kapitala pridobili tudi izjemnega partnerja z veliko logističnega znanja, razvejano mrežo kontaktov po celem svetu in stabilno infrastrukturo. Z njihovo pomočjo bomo lažje uresničili zastavljene cilje. Želimo postati največji spletni center za logistične storitve v  Evropi.” je dodal Potočnik in razkril, da gre za pomemben finančni vložek. Z njim bo slovenska ekipa lahko naredila velik korak naprej pri nadaljnji širitvi, nadgradnji sistema in razvoju novih storitev.

Vodja logistične divizije pri POST Luxembourg Achim Taylor je takole pokomentiral odločitev za investicijo: “Preko sodelovanja z Eurosenderjem bomo lahko lažje diverzificirali naš portfelj in ponudbo storitev, hkrati pa bomo povečali vpliv na digitalnem trgu.” Da gre za pomemben projekt, je potrdila tudi prisotnost predsednika Republike Slovenije Boruta Pahorja. Ta je Jana Štefeta in Tima Potočnika pohvalil kot odličen zgled za vse mlade: “S svojim delom dokazujeta, kako pomembni so pogum, strast in vztrajnost. Sta primer tega, kako se s požrtvovalnostjo da uspeti. Če se ena vrata zaprejo, se kaj hitro odprejo nova.”

Projekt pohvalil tudi predsednik RS Borut Pahor (Vir: Eurosender)

Projekt pohvalil tudi predsednik RS Borut Pahor (Vir: Eurosender)

Pri iskanju novega kadra sta ključnega pomena praktično znanje in radovednost

Eurosenderjeva mednarodna ekipa prihaja z različnih koncev sveta in skupaj obvlada 15 jezikov. Zaradi tega lažje pomaga strankam v več kot 30 različnih državah. Novi poslovni prostori jim bodo omogočili, da bodo število zaposlenih povečati na približno 70.

“Za naše podjetje so zanimivi prodajni, marketinški in IT strokovnjaki. Pri tem formalna izobrazba ni ključnega pomena. Velik poudarek namreč dajemo praktičnemu znanju in radovednosti kandidatov. Smo odprto podjetje z zaposlenimi vse od Združenih držav Amerike do Kolumbije in Romunije.” je dodal predstavnik za stike z javnostjo Blažej Krupec.

Visoka kakovost storitev po ugodnih cenah

Uspešen start up se je pridružil dvema prestižnima evropskima pospeševalnikoma ProSiebenSat.1 in Rocket Space. Podjetje pa podpira tudi zavarovalniška družba Ergo Group. Vse cene kurirskih storitev so rangirane po načelu meta iskanja, v nadaljevanju pa obdelane na podlagi lastnega algoritma. Na tak način lahko svojim strankam zagotovijo visoko kakovostno storitev po najboljših cenah. Izbira kurirskih služb je dinamičen proces, ki temelji na realnem vpogledu v ogromno bazo podatkov.

Back-end optimizacijo podpira razvoj lastne programske opreme in strojnega učenja. Vse to Eurosenderju omogoča, da strankam ponudi napredna orodja, ki omogočajo lažje in učinkovitejše upravljanje in sledenje naročilom. Za katerokoli od ponujenih destinacij se cena na spletni strani prikaže v trenutku. Cene so točne in končne, skritih stroškov ni. Cena za pošiljanje posamezne pošiljke že vključuje zavarovanje do vrednosti 200 €. Hkrati ponujajo tudi ugodne cene za dodatno zavarovanje.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Udeleženci konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so z zanimanjem prisluhnili Mihi Lavtarju iz podjetja Optiweb. Razkril jim je, na kakšen način motivira svoje zaposlene in skrbi za pozitivno delovno klimo v podjetju. Preberite več >>

Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Podjetje Rast Tim d.o.o. je s spletno trgovino e-Branjevka ponudilo enostaven način nakupa sadja in zelenjave preko spleta. Iz začetne faze z enim kombijem je podjetje zraslo v vseh pogledih in se že začelo spogledovati s tujino. Preberite več >>

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Projekt Mladi podjetniki, ki ga razpisuje Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, sofinancirata pa ga Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada, je v polnem zagonu, kar pomeni, da bomo do konca maja leta 2019 dobili skoraj 300 novih nadobudnih mladih podjetnikov. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Zdravstvene težave so kranjski podjetnici Jasni Grbić odprle nov pogled na svet. Po operaciji hrbtenice se ni prepustila malodušju. Zagrabila je priložnost, ki se ji je ponudila, ter z mazilom za nego tetovaž Tattoo care postala prava poslovna zvezdnica. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Zagonsko podjetje Smart Optometry iz Idrije je z novo rešitvijo za trening vida AmblyoPlay prepričalo komisijo in si zagotovilo mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje