
Oktobra naj bi zaživela platforma Facebook at work, ki bo postal glavni konkurent aplikaciji Slack (Vir slike: Facebook).
Facebook je še pred meseci napovedoval brezplačno platformo, ki jo je začel testirati lani. Danes pa se vse več govori o mesečni naročnini. Za tak model so se pri Facebooku odločili, ker so prepričani, da bo platforma resnično povezala delavce. Tako meni Julien Codorniou, ki je na čelu ekipe, ki razvija platformo. Codorniou sicer ni razkril, koliko naj bi znašala mesečna naročnina. Kot poroča TechCrunch, bo mesečno plačilo na ravni uporabnika in ne na ravni podjetja. Podobno kot Slack, ki sicer ob določenem številu uporabnikov istega podjetja na vsakega aktivnega uporabnika zaračuna slabih sedem dolarjev.
Facebook at work bo deloval kot ločen račun, prek katerega se bo zaposleni povezal s sodelavci ne glede na svojo lokacijo. Uporabniki se bodo pridružili skupinam in prek njih sodelovali na projektih, spremljali napredek sodelavcev in oblikovali ter se udeleževali dogodkov. Poleg skupin in možnosti klepeta, ki bo omogočal tudi video klice, bo platforma omogočala še deljenje povezav in fotografij.
Zakaj bi izbrali Facebook at work?
Največja prednost, ki jo Facebook at work že ima, je sorodnost. Uporabnikom se ne bo potrebno učiti in raziskovati nove platforme, saj jo (ob predpogoju, da Facebook imajo) že poznajo. Hitra registracija in preprost dostop do platforme je nekaj, kar bi lahko navdušilo številna podjetja, so prepričani pri Facebooku.
Facebook se bo z novo platformo poskušal otresti stigme, da je kot družabno omrežje namenjeno zgolj zabavi.