FeelRooty: “Življenje podjetnikov je danes ekstremno hitro”

MagicRooty je okusen naravni napitek, nadomestek kave in prehransko dopolnilo za krepitev možganov. Razvito je bilo, da dvigne raven energije, izboljša fokus in podpre delovanje vaših možganov. Grega Gostinčar, eden izmed soustanoviteljev, nam je omogočil kratek vpogled v zakulisje znamke FeelRooty.
naslovna

Vir slike: FeelRooty

Tričlansko ekipo za znamko FeelRooty vodi skupna ljubezen do naravnega, zdravega in čarobnega, zaradi česar so svojo strast želeli deliti s svetom. Siti testiranja dopolnil, ki ne delujejo ali vsebujejo sestavine, ki na dolgi rok ne prispevajo k boljšemu počutju, so lansirali lastno blagovno znamko FeelRooty. Njihova vizija je razvijati učinkovite izdelke z naravnimi sestavinami, ki imajo pozitivne učinke na počutje tudi na dolgi rok.

“S projektom smo začeli kakšno leto in pol pred lansiranjem prvega izdelka. Prišel sem na idejo, da bi razvili nadomestek kave, ki bi imel zgolj pozitivne učinke na človeka brez tipičnih kavnih negativnih učinkov,” nam je zaupal Grega. “Večino časa smo v začetku namenili razvoju izdelka, postavitvi celotnega sistema prodaje ter pridobivanju finančnih sredstev za zagon. Posebnih ovir ni bilo, smo pa investirali ogromno časa, da nam je uspelo dokončati razvoj in lansirati izdelek. ”

Vir slike: FeelRooty

Kot pojasnjujejo, je potovanje ekipe spodbujala želja po opolnomočenju posameznikov, da dajo prednost svojemu dobremu počutju in zdravju možganov z naravnimi, celostnimi in alternativnimi praksami. Namesto “hitrih rešitev”, ki so ponavadi neučinkovite, so začrtali pot, kako ljudem pomagati na celovit način. Le-ta prinaša tudi dolgoročne rezultate.

Grega nam je pojasnil, da so s prodajo v Sloveniji, ki raste iz meseca v mesec, izredno zadovoljni. Medtem pa že odpirajo tudi EU trg, kjer bodo uspešnost izmerili v naslednjih mesecih.

Seveda pa kot v vsaki podjetniški zgodbi tudi tukaj ne gre brez izzivov. “Glavne izzive predstavljajo (natančno) planiranje, rast prodaje ter oglaševanje na tujih trgih. Na eni strani bi radi vse več prodajali, po drugi strani pa je potrebno financirati zalogo, kar predstavlja svojevrsten izziv,” je dejal Grega. Dodal je, da je v tem poslu težko biti profitabilen, vsaj dokler ne dosežeš kritične mase ljudi. “Moramo biti ekstremno previdni na finančnem področju,” je poudaril.

Vir slike: FeelRooty

Gregu pri razvoju FeelRooty blagovne znamke pomagata še Žiga Leskovšek in Špela Bednjanič. “Moja poslovna in osebna pot se je že od nekdaj vila okrog prehranskih dopolnil, naravnih ekstraktov, medicinskih gob in tradicionalne medicine. Z več kot 10-letnimi izkušnjami v razvoju prehranskih dopolnil ter raziskovanju in testiranju različnih metod po tradicionalnih medicinah, sem vedel, da je to moje poslanstvo,” je o sebi povedal Žiga.

Špela medtem prihaja s psihološkega področja, kjer se je naučila, kako pomembno je vzdrževati ravnotežje med časom zase ter grajenjem kariere. “Izredno težko pa mi je bilo na začetku to prenesti tudi v prakso. Hitro sem padla v hitri način življenja, ki je postal kar nekakšen trend za podjetnike. Pogosto nas vodi strah pred tem, da bomo nekaj zamudili (FOMO). Potem pozabimo na stik s sabo, pozabimo upočasniti tempo. Le tako pa bomo namreč lahko našli odgovore in pravo poslanstvo,” je dodala.

Kakšni so načrti za prihodnost pri FeelRooty? “Trenutno razvijamo nove izdelke, iščemo primerne trge za rast po EU, hkrati pa razmišljamo o širitvi ekipe. Je precej pestro,” pravi Grega.

“Življenje podjetnikov se dandanes odvija ekstremno hitro – morda celo hitreje kot kadarkoli, tako da moraš biti res s srcem in glavo pri stvari, drugače je bolje iskati kakšne druge poklice. Kdor pa ima vizijo, željo in voljo nekaj ustvariti – kar pogumno dalje,” je zaključil.

Vir: FeelRooty

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Center Rog: Kmalu polfinalni izbor mladinskih podjetniških idej POPRI

Center Rog: Kmalu polfinalni izbor mladinskih podjetniških idej POPRI

6. in 7. marca bo potekal polfinalni izbor mladinskih podjetniških idej POPRI. Podjetniška žirija je nedavno pregledala rekordnih 203 poslovnih modelov. V nadaljevanju predstavljamo program polfinalnega dogodka in potek tekmovanja. Preberite več >>

18 inovativnih podjetniških idej dokazuje, da smo Slovenci podjeten narod

18 inovativnih podjetniških idej dokazuje, da smo Slovenci podjeten narod

Jesenski Startup vikend Maribor, na katerem je razvijalo svoje podjetniške ideje več kot 40 udeležencev, je presegel vsa pričakovanja, tako po zrelosti idej, kot tudi zagnanosti podjetnikov, ki so v samo 3 dneh naredili izjemen napredek in tako stopili korak naprej k realizaciji in vstopu produktov na trg. Preberite več >>

Kako privarčevati začetni kapital za svoj startup?

Kako privarčevati začetni kapital za svoj startup?

Vprašajte katerega koli podjetnika, kaj je najzahtevnejši del ustanovitve in vodenja lastnega podjetja in odgovoril vam bo, da je to pridobitev zagonskega kapitala. Običajno si ljudje na začetku svoje lastne poslovne poti izposodijo denar od prijateljev in družine. Preberite več >>

Cilj uvajanja kakovosti in standardov je zmanjševanje tveganj

Cilj uvajanja kakovosti in standardov je zmanjševanje tveganj

Pred nekaj dnevi je v Trbovljah potekalo prvo letošnje srečanje programa HardwareSTART na temo testiranja in certifikacij. Z nami je svoje znanje in nasvete delil Mihael Gornik, vodja kakovosti v podjetju Dewesoft. Preberite več >>

5 načinov za nižje tveganje za vaš posel

5 načinov za nižje tveganje za vaš posel

Na kakšen način lahko podjetnik zmanjša tveganje za svoj posel? Statistika propadlih startupov je visoka, zato večina podjetnikov dvakrat premisli, preden stopi na to pot. Preberite več >>

Uveljavljanje koncepta vitkega podjetja v startupih

Uveljavljanje koncepta vitkega podjetja v startupih

Podjetništvo od posameznika zahteva hitre in učinkovite odločitve, saj je tržišče izredno dinamično in se hitro spreminja. V poslovne procese podjetja je zato venomer potrebno uveljavljati inovacije, ki bodo poskrbele, da bomo ostali korak pred konkurenco. Preberite več >>

Kooperativa 103: priložnost, da butični izdelki hitreje pridejo na police velikih trgovcev

Kooperativa 103: priložnost, da butični izdelki hitreje pridejo na police velikih trgovcev

Pred dvema letoma ustanovljena zadruga je prihodnost prehrambene industrije, vsaj za butične proizvajalce in podjetja na začetku poti, ko še nimajo polno izkoriščenih linij, je prepričan Rok Starič, direktor Rok’s nut, ki je zadrugo ustanovil skupaj s podjetji Pokica, Pohorske dobrote in Kmetijo Vizjak. Združili so proizvodnjo pod eno streho, kjer lahko delajo več različnih segmentov prehrambenih izdelkov, zraven pa sprejemejo tudi druga podjetja, ki potrebujejo opremo in lahko Kooperativi 103 prinesejo dodano vrednost. Preberite več >>

Priložnost za okoljske startupe: Prijavite se na BASF Innovation Hub 2022!

Priložnost za okoljske startupe: Prijavite se na BASF Innovation Hub 2022!

Zagonski podjetniki, ki razvijajo poslovne ideje na področju obnovljivih virov energije, imajo zdaj priložnost, da pridobijo nova znanja, nekaj zagonskih sredstev in mrežo, ki jo bodo lahko koristili v svoj prid pri nadaljnjem razvoju podjetniške ideje. Vodilno svetovno kemijsko podjetje BASF namreč odpira BASF Innovation Hub 2022, v okviru katerega bodo podprli ideje zagonskih podjetij, ne glede na njihovo stopnjo razvoja, ter ideje inovatorjev. Skupni nagradni sklad znaša 20.000 evrov. Preberite več >>

3 nasveti za uspešno iskanje investitorjev

3 nasveti za uspešno iskanje investitorjev

Zbiranje sredstev je izjemno naporno in dolgotrajno početje – zahtevni sestanki s potencialnimi vlagatelji podnevi, mučno ukvarjanje s številkami ponoči. Čeprav vas lahko proces izčrpa, se ne smete predati. Mladim podjetnikom v iskanju investitorjev ponujamo nekaj nasvetov. Preberite več >>

Odprte brezplačne priložnosti razvoja za startupe v EIT Raw Materials

Odprte brezplačne priložnosti razvoja za startupe v EIT Raw Materials

EIT RawMaterials, inovacijska skupnost znotraj Evropskega inštituta za inovacije in tehnologijo, vabi k prijavam na odprte brezplačne priložnosti za spodbujanje razvoja vaših inovacij. Programi so namenjeni obstoječim raziskovalnim skupinam, startupom in malim do srednje velikim podjetjem. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje