FeelRooty: “Življenje podjetnikov je danes ekstremno hitro”
Vir slike: FeelRooty
Tričlansko ekipo za znamko FeelRooty vodi skupna ljubezen do naravnega, zdravega in čarobnega, zaradi česar so svojo strast želeli deliti s svetom. Siti testiranja dopolnil, ki ne delujejo ali vsebujejo sestavine, ki na dolgi rok ne prispevajo k boljšemu počutju, so lansirali lastno blagovno znamko FeelRooty. Njihova vizija je razvijati učinkovite izdelke z naravnimi sestavinami, ki imajo pozitivne učinke na počutje tudi na dolgi rok.
“S projektom smo začeli kakšno leto in pol pred lansiranjem prvega izdelka. Prišel sem na idejo, da bi razvili nadomestek kave, ki bi imel zgolj pozitivne učinke na človeka brez tipičnih kavnih negativnih učinkov,” nam je zaupal Grega. “Večino časa smo v začetku namenili razvoju izdelka, postavitvi celotnega sistema prodaje ter pridobivanju finančnih sredstev za zagon. Posebnih ovir ni bilo, smo pa investirali ogromno časa, da nam je uspelo dokončati razvoj in lansirati izdelek. ”
Kot pojasnjujejo, je potovanje ekipe spodbujala želja po opolnomočenju posameznikov, da dajo prednost svojemu dobremu počutju in zdravju možganov z naravnimi, celostnimi in alternativnimi praksami. Namesto “hitrih rešitev”, ki so ponavadi neučinkovite, so začrtali pot, kako ljudem pomagati na celovit način. Le-ta prinaša tudi dolgoročne rezultate.
Grega nam je pojasnil, da so s prodajo v Sloveniji, ki raste iz meseca v mesec, izredno zadovoljni. Medtem pa že odpirajo tudi EU trg, kjer bodo uspešnost izmerili v naslednjih mesecih.
Seveda pa kot v vsaki podjetniški zgodbi tudi tukaj ne gre brez izzivov. “Glavne izzive predstavljajo (natančno) planiranje, rast prodaje ter oglaševanje na tujih trgih. Na eni strani bi radi vse več prodajali, po drugi strani pa je potrebno financirati zalogo, kar predstavlja svojevrsten izziv,” je dejal Grega. Dodal je, da je v tem poslu težko biti profitabilen, vsaj dokler ne dosežeš kritične mase ljudi. “Moramo biti ekstremno previdni na finančnem področju,” je poudaril.
Gregu pri razvoju FeelRooty blagovne znamke pomagata še Žiga Leskovšek in Špela Bednjanič. “Moja poslovna in osebna pot se je že od nekdaj vila okrog prehranskih dopolnil, naravnih ekstraktov, medicinskih gob in tradicionalne medicine. Z več kot 10-letnimi izkušnjami v razvoju prehranskih dopolnil ter raziskovanju in testiranju različnih metod po tradicionalnih medicinah, sem vedel, da je to moje poslanstvo,” je o sebi povedal Žiga.
Špela medtem prihaja s psihološkega področja, kjer se je naučila, kako pomembno je vzdrževati ravnotežje med časom zase ter grajenjem kariere. “Izredno težko pa mi je bilo na začetku to prenesti tudi v prakso. Hitro sem padla v hitri način življenja, ki je postal kar nekakšen trend za podjetnike. Pogosto nas vodi strah pred tem, da bomo nekaj zamudili (FOMO). Potem pozabimo na stik s sabo, pozabimo upočasniti tempo. Le tako pa bomo namreč lahko našli odgovore in pravo poslanstvo,” je dodala.
Kakšni so načrti za prihodnost pri FeelRooty? “Trenutno razvijamo nove izdelke, iščemo primerne trge za rast po EU, hkrati pa razmišljamo o širitvi ekipe. Je precej pestro,” pravi Grega.
“Življenje podjetnikov se dandanes odvija ekstremno hitro – morda celo hitreje kot kadarkoli, tako da moraš biti res s srcem in glavo pri stvari, drugače je bolje iskati kakšne druge poklice. Kdor pa ima vizijo, željo in voljo nekaj ustvariti – kar pogumno dalje,” je zaključil.
Vir: FeelRooty