
Flixtrain (Vir: flixbus.si)
Od leta 2013 je s FlixBusom potovalo že več kot 100 milijonov potnikov na 250 tisoč dnevnih linijah; od tega več kot milijon v regiji CEE South, ki vključuje Hrvaško, Bosno in Hercegovino ter Slovenijo. V letošnjem letu bo prišlo do vključitve novih mednarodnih linij v 27 evropskih državah. Sicer pa se je Flixbus kot prevozno sredstvo uveljavil tudi izven Evrope; z vzpostavitvijo povezave med Kalifornijo in jugozahodnim delom Združenih držav Amerike.
Po Flixbusu prihaja še FlixTrain
Pet let po zagonu FlixBusa skupina FlixMobility na trgu predstavlja še vlakovno različico ugodnega javnega prevoza na daljše razdalje. Prve zelene železniške linije bodo vzpostavljene v Nemčiji in sicer med Hamburgom, Düsseldorfom in Kölnom. Prve vožnje bodo realizirane 24. marca, do konca leta pa naj bi s FlixTrainom povezali dodatnih 28 nemških mest. Že poleti 2017 je bila zagnana testna povezava med Berlinom in Stuttgartom, ki se je s 150 tisoč prodanimi vozovnicami izkazala za pravo uspešnico.
Potovanja so udobna in cenovno ugodna
“Avtobus in vlak se kot prevozni sredstvi popolnoma dopolnjujeta. S tem, ko smo v FlixMobility dodali še FlixTrain, smo dostopni še večjemu številu potnikov,” je pojasnil direktor in soustanovitelj skupine FlixMobility André Schwämmlein, direktor in soustanovitelj skupine FlixMobility, ki meni, da bomo priča še eni zgodbi o uspehu. “S to potezo želimo predstaviti, na kakšen način so lahko daljša potovanja udobna in dostopna po ugodnih cenah.”
˝Poskušamo ponuditi cenovno ugodno in ekološko alternativo potovanjem z osebnimi vozili. Cilj FlixMobilitija je prepričati obstoječe in nove potnike, da je koriščenje javnega prevoza na daljše relacije udobna možnost. Z našo novo mrežo, ki predstavlja kombinacijo avtobusov in vlakov, ustvarjamo trajnostni koncept za prihodnost mobilnosti,” je dodal Schwämmlein.
FlixBus je spremenil način potovanj po Evropi
Že FlixBus je prinesel precej novosti na področju potovanj z javnim prevozom. Ob prihodu FlixTraina pa je za tovrstno ponudbo pričakovan porast zanimanja med mladimi, ki tudi sicer predstavljajo potrošnike, ki jim je tak način premagovanj daljših razdalj najbolj pisan na kožo.
“V zadnjih petih letih je FlixBus spremenil način potovanj po Evropi. Skupaj s FlixTrainom in lansiranjem novih linij v Ameriki želimo v naslednjih petih letih še večjemu številu potnikov omogočiti trajnostno naravnano in udobno potovanje,” je zaključil Schwämmlein. Pri FlixMobilityju zatrjujejo, da so profitabilni na vseh tržiščih, kjer trenutno poslujejo. Na območju Slovenije trenutno največ truda vlagajo v vzpostavitev dodatnih povezav, ki naj bi luč sveta ugledale že v začetku aprila 2018.
Ugodne cene in enostaven nakup
Flixtrain vozovnice za prvotno vzpostavljene povezave med destinacijami naj bi stale od 9,99 eur dalje. Sistem bo deloval po enakem principu, kot so uporabniki vajeni že pri FlixBusu; prej kot opraviš nakup, manj plačaš. Nakup vozovnic je možno izvesti prek spletne strani www.flixtrain.de in prek vseh FlixBus-ovih prodajnih kanalov (aplikacije, FlixBus shop, potovalne agencije itd.).
Kaj je Flixbus?
FlixBus je svež evropski ponudnik medkrajevnih in mednarodnih avtobusnih prevozov. Od leta 2013 ponuja alternativen, udoben in okolju prijazen način potovanja za vsak žep. Zahvaljujoč pametnemu načrtovanju linij in sodobnemu podpornemu sistemu zagotavlja največjo evropsko mrežo avtobusnih prevozov. Ponuja približno 250.000 dnevnih povezav do 1.400 destinacij v 27 državah.
Začetki in delovanje start-upa FlixBus
Start-up FlixBus prek tesnega sodelovanja z regionalno panogo malih in srednje velikih podjetij zagotavlja izkušnje in kakovost. Ustanovljen je bil v Nemčiji, kjer so bile tudi vzpostavljene prve linije. Danes FlixBusova ekipa deluje v Berlinu, Münchnu, Parizu, Milanu in Zagrebu. Skrbi za načrtovanje mreže, pomoč strankam, vodenje kakovosti, marketing in prodajo ter za poslovni in tehnološki razvoj. Regionalni avtobusni partnerji, s katerimi sodelujejo, so v največ primerih družinsko vodena podjetja, katerih uspeh so gradile generacije. Ti so odgovorni za dnevno delovanje povezav in voznega parka avtobusov s poudarkom na najvišjem udobju in varnostnih standardih. Tako se podjetniški duh, inovacije in močna blagovna znamka mednarodne mobilnosti združijo z izkušnjami in kakovostjo tradicionalne panoge. Ta edinstveni poslovni model je omogočil, da so zeleni avtobusi po Evropi popeljali že milijone potnikov in ustvarili na tisoče novih delovnih mest v panogi.