Flixtrain (Vir: flixbus.si)

Flixtrain (Vir: flixbus.si)

FlixMobility s FlixTrainom za udobnejši način potovanja

V Nemčiji je konec marca zaživel projekt FlixTrain, ki bo po vzoru Flixbusa ponudil še eno okolju prijazno alternativo osebnim vozilom. Prva vožnja je bila izvedena 24. marca.  
Flixtrain (Vir: flixbus.si)

Flixtrain (Vir: flixbus.si)

Od leta 2013 je s FlixBusom potovalo že več kot 100 milijonov potnikov na 250 tisoč dnevnih linijah; od tega več kot milijon v regiji CEE South, ki vključuje Hrvaško, Bosno in Hercegovino ter Slovenijo. V letošnjem letu bo prišlo do vključitve novih mednarodnih linij v 27 evropskih državah. Sicer pa se je Flixbus kot prevozno sredstvo uveljavil tudi izven Evrope; z vzpostavitvijo povezave med Kalifornijo in jugozahodnim delom Združenih držav Amerike.

Po Flixbusu prihaja še FlixTrain

Pet let po zagonu FlixBusa skupina FlixMobility na trgu predstavlja še vlakovno različico ugodnega javnega prevoza na daljše razdalje. Prve zelene železniške linije bodo vzpostavljene v Nemčiji in sicer med Hamburgom, Düsseldorfom in Kölnom. Prve vožnje bodo realizirane 24. marca, do konca leta pa naj bi s FlixTrainom povezali dodatnih 28 nemških mest. Že poleti 2017 je bila zagnana testna povezava med Berlinom in Stuttgartom, ki se je s 150 tisoč prodanimi vozovnicami izkazala za pravo uspešnico.

Potovanja so udobna in cenovno ugodna

“Avtobus in vlak se kot prevozni sredstvi popolnoma dopolnjujeta. S tem, ko smo v FlixMobility dodali še FlixTrain, smo dostopni še večjemu številu potnikov,” je pojasnil direktor in soustanovitelj skupine FlixMobility André Schwämmlein, direktor in soustanovitelj skupine FlixMobility, ki meni, da bomo priča še eni zgodbi o uspehu. “S to potezo želimo predstaviti, na kakšen način so lahko daljša potovanja udobna in dostopna po ugodnih cenah.”

˝Poskušamo ponuditi cenovno ugodno in ekološko alternativo potovanjem z osebnimi vozili. Cilj FlixMobilitija je prepričati obstoječe in nove potnike, da je koriščenje javnega prevoza na daljše relacije udobna možnost. Z našo novo mrežo, ki predstavlja kombinacijo avtobusov in vlakov, ustvarjamo trajnostni koncept za prihodnost mobilnosti,” je dodal Schwämmlein.

FlixBus je spremenil način potovanj po Evropi

Že FlixBus je prinesel precej novosti na področju potovanj z javnim prevozom. Ob prihodu FlixTraina pa je za tovrstno ponudbo pričakovan porast zanimanja med mladimi, ki tudi sicer predstavljajo potrošnike, ki jim je tak način premagovanj daljših razdalj najbolj pisan na kožo.

“V zadnjih petih letih je FlixBus spremenil način potovanj po Evropi. Skupaj s FlixTrainom in lansiranjem novih linij v Ameriki želimo v naslednjih petih letih še večjemu številu potnikov omogočiti trajnostno naravnano in udobno potovanje,”  je zaključil Schwämmlein. Pri FlixMobilityju zatrjujejo, da so profitabilni na vseh tržiščih, kjer trenutno poslujejo. Na območju Slovenije trenutno največ truda vlagajo v vzpostavitev dodatnih povezav, ki naj bi luč sveta ugledale že v začetku aprila 2018.

Ugodne cene in enostaven nakup

Flixtrain vozovnice za prvotno vzpostavljene povezave med destinacijami naj bi stale od 9,99 eur dalje. Sistem bo deloval po enakem principu, kot so uporabniki vajeni že pri FlixBusu; prej kot opraviš nakup, manj plačaš. Nakup vozovnic je možno izvesti prek spletne strani www.flixtrain.de in prek vseh FlixBus-ovih prodajnih kanalov (aplikacije, FlixBus shop, potovalne agencije itd.).

Kaj je Flixbus?

FlixBus je svež evropski ponudnik medkrajevnih in mednarodnih avtobusnih prevozov. Od leta 2013 ponuja alternativen, udoben in okolju prijazen način potovanja za vsak žep. Zahvaljujoč pametnemu načrtovanju linij in sodobnemu podpornemu sistemu zagotavlja največjo evropsko mrežo avtobusnih prevozov. Ponuja približno 250.000 dnevnih povezav do 1.400 destinacij v 27 državah.

Začetki in delovanje start-upa FlixBus

Start-up FlixBus prek tesnega sodelovanja z regionalno panogo malih in srednje velikih podjetij zagotavlja izkušnje in kakovost. Ustanovljen je bil v Nemčiji, kjer so bile tudi vzpostavljene prve linije. Danes FlixBusova ekipa deluje v Berlinu, Münchnu, Parizu, Milanu in Zagrebu. Skrbi za načrtovanje mreže, pomoč strankam, vodenje kakovosti, marketing in prodajo ter za poslovni in tehnološki razvoj. Regionalni avtobusni partnerji, s katerimi sodelujejo, so v največ primerih družinsko vodena podjetja, katerih uspeh so gradile generacije. Ti so odgovorni za dnevno delovanje povezav in voznega parka avtobusov s poudarkom na najvišjem udobju in varnostnih standardih. Tako se podjetniški duh, inovacije in močna blagovna znamka mednarodne mobilnosti združijo z izkušnjami in kakovostjo tradicionalne panoge. Ta edinstveni poslovni model je omogočil, da so zeleni avtobusi po Evropi popeljali že milijone potnikov in ustvarili na tisoče novih delovnih mest v panogi.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
PODIM 2025: kdo je osvojil naslov najboljšega startupa med 188 tekmeci?

PODIM 2025: kdo je osvojil naslov najboljšega startupa med 188 tekmeci?

PODIM 2025 je v Mariboru znova združil vrhunske startupe, vlagatelje in tehnološke vizionarje iz celega sveta. Tridnevni dogodek je s pestro vsebino, mreženjem in tekmovanjem Podim Pitching Competition navdušil več kot 1.000 udeležencev iz 23 držav. Več >

Chipolo predstavlja svoj najnovejši iskalnik predmetov – Chipolo POP

Chipolo predstavlja svoj najnovejši iskalnik predmetov – Chipolo POP

Slovensko podjetje Chipolo, ki je znano po pametnih rešitvah za iskanje ključev, denarnice in telefona, predstavlja svoj najnovejši izdelek – Chipolo POP. S svežim, igrivim imenom in sodobno tehnologijo POP združuje vse najboljše lastnosti preteklih iskalnikov predmetov ter ponuja še več – v šestih živahnih barvah, z globalnim dosegom in izjemno enostavno uporabo. Gre za prvi barvit iskalnik, ki je združljiv z aplikacijama Apple Najdi ali Google Poišči mojo napravo. Več >

Browser Use: kako je Gregor Žunič soustvaril globalni hit v svetu UI

Browser Use: kako je Gregor Žunič soustvaril globalni hit v svetu UI

V svetu umetne inteligence (UI) se pojavlja vse več orodij, ki omogočajo avtomatizacijo različnih spletnih nalog. Eden izmed najvidnejših projektov na tem področju je Browser Use, ki sta ga leta 2024 ustanovila Magnus Müller in Slovenec Gregor Žunič v okviru pospeševalnika Student Project House na ETH Zürich. Več >

Ustanovitelja FRESH 32: »Delaj, popravljaj, dokler ne klikne.«

Ustanovitelja FRESH 32: »Delaj, popravljaj, dokler ne klikne.«

Inovacije se ne dogajajo le za zasloni pametnih telefonov in v algoritmih umetne inteligence. FRESH 32 je zgodba, ki dokazuje, da lahko tudi vsakdanje navade – kot je umivanje zob – postanejo pametnejše, trajnostne in bolj učinkovite. Več >

Ministrstvo načrtuje podvojitev števila startupov v Sloveniji

Ministrstvo načrtuje podvojitev števila startupov v Sloveniji

Slovenski startup forum 2025 je v torek na Bledu združil več kot sto predstavnikov startupov, vlade in mednarodnih strokovnjakov. Cilj je bil jasen - okrepiti povezave v ekosistemu in spodbuditi rast startupov. Ti so ključni za tehnološki razvoj in globalno konkurenčnost Slovenije. Več >

Mladi podjetnik leta 2024 je Grega Ivančič iz Glow seven!

Mladi podjetnik leta 2024 je Grega Ivančič iz Glow seven!

Danes v Kristalni palači v Ljubljani poteka konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! 2024. Pridružite se nam ob spremljanju podjetniškega panela z zanimivimi gosti in govora lanskega zmagovalca izbora Mladi podjetnik leta. Osrednji dogodek pa so predstavitve letošnjih kandidatov in razglasitev zmagovalca. Več >

Investicijski potencial startupov navdušil investitorje

Investicijski potencial startupov navdušil investitorje

Na Tovarni podjemov v Mariboru se je zgodil Demo dan Start:up Slovenija, kjer je deset najbolj obetavnih slovenskih startupov predstavilo svoje inovativne ideje in tehnologije pred investicijsko komisijo in obiskovalci. Več >

Mesec kibervarnosti: Napadalci ciljajo na naše telefone

Mesec kibervarnosti: Napadalci ciljajo na naše telefone

V torek, 1. oktobra, se je vsej Evropi pričela kampanja Evropski mesec kibervarnosti, katere namen je okrepiti odpornost sistemov in storitev EU, opolnomočiti državljane in narediti korak naprej k bolj kibernetsko varni in ozaveščeni družbi. Več >

FeelRooty: “Življenje podjetnikov je danes ekstremno hitro”

FeelRooty: “Življenje podjetnikov je danes ekstremno hitro”

MagicRooty je okusen naravni napitek, nadomestek kave in prehransko dopolnilo za krepitev možganov. Razvito je bilo, da dvigne raven energije, izboljša fokus in podpre delovanje vaših možganov. Grega Gostinčar, eden izmed soustanoviteljev, nam je omogočil kratek vpogled v zakulisje znamke FeelRooty. Več >

Center Rog: Kmalu polfinalni izbor mladinskih podjetniških idej POPRI

Center Rog: Kmalu polfinalni izbor mladinskih podjetniških idej POPRI

6. in 7. marca bo potekal polfinalni izbor mladinskih podjetniških idej POPRI. Podjetniška žirija je nedavno pregledala rekordnih 203 poslovnih modelov. V nadaljevanju predstavljamo program polfinalnega dogodka in potek tekmovanja. Več >

© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki