Gizzmo.si je najboljši spletni trgovec v Sloveniji

Na največjem regijskem ecommerce tekmovanju Spletni trgovec leta je spletna trgovina gizzmo.si prejela kar tri nagrade, med drugim tudi najvišjo lovoriko Web Champion 2017.
Gizzmo Celje

Gizzmo.si je najboljši spletni trgovec v Sloveniji. (Vir slike: Wave Group)

Med 103 prijavljenimi trgovci na največjem regijskem ecommerce tekmovanju Spletni trgovec leta je spletna trgovina gizzmo.si pobrala kar tri nagrade. Poleg nagrade v kategoriji Telco&Mobile in posebne nagrade komisije je prejela tudi najvišjo lovoriko “Web Champion 2017”.

Podjetje so potrošniki in strokovna komisija v preteklih treh letih tako že petkrat izbrali za trgovca leta v kategoriji Telco&Mobile v Sloveniji in na Hrvaškem.

Največji spletni trgovec z dodatno opremo za mobilnike v regiji

Uveljavljeni ponudnik mobilnih dodatkov je prepričal več kot 200.000 zadovoljnih kupcev po Evropi. Ti so navdušeni predvsem nad preverjeno kakovostjo artiklov, varnostjo nakupovanja (podjetje ima oznaki sMind Certified Shop in EMOTA), hitro dostavo in garancijo zadovoljstva.

Blagovno znamko številni poznajo po Mr. Gizzmu, klepetalnem robotu in maskoti blagovne znamke. Mr. Gizzmo je v zadnjih letih na družabnem omrežju Facebook ustvaril široko skupnost sledilcev in prijateljev, ki jim redno svetuje pri izbiri dodatne opreme za mobilne telefone in tablice.

Z usmeritvijo na tuje trge do odličnih rezultatov

V podjetju že drugo leto zapored veliko pozornosti pri razvoju usmerjajo na tuje trge. Letos so poleg poslovanja v Sloveniji, Italiji in na Hrvaškem pričeli s prodajo na madžarskem, češkem in slovaškem trgu. Rezultati so odlični.

Primarno se usmerjajo na direktno prodajo končnim strankam (B2C), saj v tem vidijo najbolj trajnosten poslovni model. Vseeno so pridobili tudi veliko poslovnih odjemalcev, med katerimi so nekateri prerasli v dolgoročne partnerje. Med njihovimi strankami so se tako znašli Big Bang, Interblock, Petrol, Hrvatski telekom, Grawe zavarovalnica, Unicredit Bank, Abanka, Državni zbor RS, Slovenske železnice in drugi.

Od konkurentov jih loči predvsem njihova garancija zadovoljstva. Te ne uporabljajo le kot instrument za pospeševanje prodaje na strani, ampak jo zelo resno udejanjajo tudi v praksi. Vsaki morebitni slabi nakupni izkušnji se posvetijo individualno in naredijo vse, da jo preobrazijo v dobro.

Digitalne trgovine združujejo klasično in spletno nakupno izkušnjo

Od ustanovitve podjetja Wave Group (Val skupina d.o.o.) v letu 2013 in odprtja prve fizične trgovine gizzmo.si v Celju na devetih kvadratnih metrih so zrasli hitro in letno podvajali promet. V lanskem letu je ta znašal dober milijon evrov, letos pa načrtujejo dva milijona evrov prihodkov. Največ prodajo preko spleta, imajo pa tudi dva digitalna prodajna centra v Ljubljani in v Celju.

Ko obiskovalci vstopijo v fizično poslovalnico podjetja, imajo občutek, kot da so v domači dnevni sobi in ne v trgovini. Koncept digitalne trgovine so kot prvi v Sloveniji predstavili leta 2014 in odziv je bil odličen.

Izkušnja je zares zelo podobna tisti s spleta – na ličnih tablicah z uporabo aplikacije, ki so jo razvili sami, obiskovalci ob skodelici kave enostavno pregledajo ponudbo in naročijo želene izdelke. Ti se v manj kot 60 sekundah že pojavijo na prodajnem pultu – za lažjo odločitev si jih obiskovalci lahko ogledajo tudi v živo.

Gizzmo Ljubljana

Utrinek iz ljubljanske digitalne trgovine Gizzmo. (Vir slike: Wave Group)

»Digitalni koncept trgovin se je izkazal za pravo izbiro. Namesto urejanja izložb in inventarja lahko prostor izkoristimo bolje in več pozornosti posvetimo optimalnemu skladiščenju in zagotavljanju izjemno široke ponudbe izdelkov po konkurenčnih cenah, hkrati pa je nakupna izkušnja unikatna in bolj umirjena. Tovrsten model nam omogoča tudi priložnosti za boljši vpogled v nakupno pot uporabnikov in merjenje učinkovitosti mobilnega oglaševanja, ki v veliki meri povzroči priklic na fizično lokacijo, česar meritve s spleta ne pokažejo,« opisuje inovativni koncept Mirnes Jusufović, vodja marketinga v podjetju.

Skrb za kakovost izdelkov in razvoj lastnih blagovnih znamk

V podjetju so sklenili dolgoročno sodelovanje s stalnim agentom v Shenzhenu in Hong Kongu. Poleg tega pogosto neposredno obiskujejo proizvajalce, zato lahko kontrolo kakovosti izdelkov vršijo že na mestu proizvodnje. Tako je olajšana tudi komunikacija pri razvoju lastnih izdelkov.

Med temi je najbolj uspešna blagovna znamka Optishield, ki zajema že več kot 500 unikatnih izdelkov za zaščito zaslona in dezinfekcijo mobilnih naprav. Poleg stekel in folij Optishield so na trgu priljubljeni tudi polnilni kabli in prenosne baterije ERA, pametne žarnice luc, prenosni zvočnik Shakey in drugi izdelki blagovne znamke gizzmo.si.

V podjetju v največji meri sodelujejo z dobavitelji iz Kitajske, Južne Koreje, Združenih držav Amerike, Nemčije in Poljske. Rokavice za zaslone na dotik OX, ki so v zimskih mesecih zelo priljubljena izbira njihovih strank, za njih šiva slovenski proizvodni partner.

Med prioritetami sta tudi organizacijska kultura in dobro počutje zaposlenih

Povprečna starost sodelavcev v podjetju trenutno šteje zgolj 26 let. Ogromno pozornosti posvečajo kakovosti medsebojnih odnosov in načinu komunikacije v podjetju. Delovni čas je prilagodljiv in predmet usklajevanja, prav tako se spodbuja delo na daljavo.

Wave pisarna

Pisarne podjetja Wave Group. (Vir slike: Wave Group)

Letos so s selitvijo v nove, večje in zračnejše prostore izboljšali pogoje za delo, močno povečali skladiščne kapacitete in združili dve poslovalnici. Zaposlenim poleg zmogljive opreme za delo ponujajo tudi skupne zajtrke ter brezplačne karte za vadbe in fitnes. Za boljšo klimo in povezanost enkrat do dvakrat letno organizirajo tudi teambuildinge: lani so bili na Ibizi, letošnja destinacija pa je Amsterdam.

Več informacij o podjetju je na voljo na povezavi.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP dogodek: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

MP dogodek: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Na letošnji lestvici najbogatejših Slovencev časnika Finance sta se pojavila tudi ustanovitelja borze za trgovanje s kriptovalutami Damijan Merlak in Nejc Kodrič. Preberite več >>

S SportyFi do financiranja športne kariere

S SportyFi do financiranja športne kariere

Zagonsko podjetje SportyFi želi s platformo, ki temelji na kriptovalutah, spremeniti način financiranja v športu. Kmalu se začne njihova kampanja ICO. Preberite več >>

Oznake: