
Gizzmo.si je najboljši spletni trgovec v Sloveniji. (Vir slike: Wave Group)
Med 103 prijavljenimi trgovci na največjem regijskem ecommerce tekmovanju Spletni trgovec leta je spletna trgovina gizzmo.si pobrala kar tri nagrade. Poleg nagrade v kategoriji Telco&Mobile in posebne nagrade komisije je prejela tudi najvišjo lovoriko “Web Champion 2017”.
Podjetje so potrošniki in strokovna komisija v preteklih treh letih tako že petkrat izbrali za trgovca leta v kategoriji Telco&Mobile v Sloveniji in na Hrvaškem.
Največji spletni trgovec z dodatno opremo za mobilnike v regiji
Uveljavljeni ponudnik mobilnih dodatkov je prepričal več kot 200.000 zadovoljnih kupcev po Evropi. Ti so navdušeni predvsem nad preverjeno kakovostjo artiklov, varnostjo nakupovanja (podjetje ima oznaki sMind Certified Shop in EMOTA), hitro dostavo in garancijo zadovoljstva.
Blagovno znamko številni poznajo po Mr. Gizzmu, klepetalnem robotu in maskoti blagovne znamke. Mr. Gizzmo je v zadnjih letih na družabnem omrežju Facebook ustvaril široko skupnost sledilcev in prijateljev, ki jim redno svetuje pri izbiri dodatne opreme za mobilne telefone in tablice.
Z usmeritvijo na tuje trge do odličnih rezultatov
V podjetju že drugo leto zapored veliko pozornosti pri razvoju usmerjajo na tuje trge. Letos so poleg poslovanja v Sloveniji, Italiji in na Hrvaškem pričeli s prodajo na madžarskem, češkem in slovaškem trgu. Rezultati so odlični.
Primarno se usmerjajo na direktno prodajo končnim strankam (B2C), saj v tem vidijo najbolj trajnosten poslovni model. Vseeno so pridobili tudi veliko poslovnih odjemalcev, med katerimi so nekateri prerasli v dolgoročne partnerje. Med njihovimi strankami so se tako znašli Big Bang, Interblock, Petrol, Hrvatski telekom, Grawe zavarovalnica, Unicredit Bank, Abanka, Državni zbor RS, Slovenske železnice in drugi.
Od konkurentov jih loči predvsem njihova garancija zadovoljstva. Te ne uporabljajo le kot instrument za pospeševanje prodaje na strani, ampak jo zelo resno udejanjajo tudi v praksi. Vsaki morebitni slabi nakupni izkušnji se posvetijo individualno in naredijo vse, da jo preobrazijo v dobro.
Digitalne trgovine združujejo klasično in spletno nakupno izkušnjo
Od ustanovitve podjetja Wave Group (Val skupina d.o.o.) v letu 2013 in odprtja prve fizične trgovine gizzmo.si v Celju na devetih kvadratnih metrih so zrasli hitro in letno podvajali promet. V lanskem letu je ta znašal dober milijon evrov, letos pa načrtujejo dva milijona evrov prihodkov. Največ prodajo preko spleta, imajo pa tudi dva digitalna prodajna centra v Ljubljani in v Celju.
Ko obiskovalci vstopijo v fizično poslovalnico podjetja, imajo občutek, kot da so v domači dnevni sobi in ne v trgovini. Koncept digitalne trgovine so kot prvi v Sloveniji predstavili leta 2014 in odziv je bil odličen.
Izkušnja je zares zelo podobna tisti s spleta – na ličnih tablicah z uporabo aplikacije, ki so jo razvili sami, obiskovalci ob skodelici kave enostavno pregledajo ponudbo in naročijo želene izdelke. Ti se v manj kot 60 sekundah že pojavijo na prodajnem pultu – za lažjo odločitev si jih obiskovalci lahko ogledajo tudi v živo.

Utrinek iz ljubljanske digitalne trgovine Gizzmo. (Vir slike: Wave Group)
»Digitalni koncept trgovin se je izkazal za pravo izbiro. Namesto urejanja izložb in inventarja lahko prostor izkoristimo bolje in več pozornosti posvetimo optimalnemu skladiščenju in zagotavljanju izjemno široke ponudbe izdelkov po konkurenčnih cenah, hkrati pa je nakupna izkušnja unikatna in bolj umirjena. Tovrsten model nam omogoča tudi priložnosti za boljši vpogled v nakupno pot uporabnikov in merjenje učinkovitosti mobilnega oglaševanja, ki v veliki meri povzroči priklic na fizično lokacijo, česar meritve s spleta ne pokažejo,« opisuje inovativni koncept Mirnes Jusufović, vodja marketinga v podjetju.
Skrb za kakovost izdelkov in razvoj lastnih blagovnih znamk
V podjetju so sklenili dolgoročno sodelovanje s stalnim agentom v Shenzhenu in Hong Kongu. Poleg tega pogosto neposredno obiskujejo proizvajalce, zato lahko kontrolo kakovosti izdelkov vršijo že na mestu proizvodnje. Tako je olajšana tudi komunikacija pri razvoju lastnih izdelkov.
Med temi je najbolj uspešna blagovna znamka Optishield, ki zajema že več kot 500 unikatnih izdelkov za zaščito zaslona in dezinfekcijo mobilnih naprav. Poleg stekel in folij Optishield so na trgu priljubljeni tudi polnilni kabli in prenosne baterije ERA, pametne žarnice luc, prenosni zvočnik Shakey in drugi izdelki blagovne znamke gizzmo.si.
V podjetju v največji meri sodelujejo z dobavitelji iz Kitajske, Južne Koreje, Združenih držav Amerike, Nemčije in Poljske. Rokavice za zaslone na dotik OX, ki so v zimskih mesecih zelo priljubljena izbira njihovih strank, za njih šiva slovenski proizvodni partner.
Med prioritetami sta tudi organizacijska kultura in dobro počutje zaposlenih
Povprečna starost sodelavcev v podjetju trenutno šteje zgolj 26 let. Ogromno pozornosti posvečajo kakovosti medsebojnih odnosov in načinu komunikacije v podjetju. Delovni čas je prilagodljiv in predmet usklajevanja, prav tako se spodbuja delo na daljavo.

Pisarne podjetja Wave Group. (Vir slike: Wave Group)
Letos so s selitvijo v nove, večje in zračnejše prostore izboljšali pogoje za delo, močno povečali skladiščne kapacitete in združili dve poslovalnici. Zaposlenim poleg zmogljive opreme za delo ponujajo tudi skupne zajtrke ter brezplačne karte za vadbe in fitnes. Za boljšo klimo in povezanost enkrat do dvakrat letno organizirajo tudi teambuildinge: lani so bili na Ibizi, letošnja destinacija pa je Amsterdam.
Več informacij o podjetju je na voljo na povezavi.