
Glavni razlog za uspeh start-upa (Vir slike: suphakit73, FreeDigitalPhotos 2.net)
Bill Gross, ki je s pomočjo svojega podjetja Idealab pomagal razviti marsikatero idejo v startup, je izkoristil obsežno bazo podatkov, ki jih je zbral ob svojem delu in svoja opažanja povzel v naslednjem videu:
Ideja je prvi korak, vendar prvemu koraku sledi še veliko korakov na poti do uspeha. Dobra ekipa, ki je pripravljena na hitre spremembe je neprecenljiva. Skupaj z ekipo morate biti odlično pripravljeni na odziv strank, ki bo pogosto drugačen od pričakovanj. Poslovni model, sredstva in pravilen časovni okvir so naslednji izmed faktorjev, ki lahko močno vplivajo na uspeh mladega podjetja.
Analiza uspešnih in manj uspešnih mladih podjetij pokaže, da je najbolj pomemben faktor uspeha to, kako si je podjetje zastavilo časovni okvir, t.i. timing. Temu je sledila dobra ekipa, in šele nato ideja, kar je presenetljivo. Marsikdo bi intuitivno rekel, da je ideja najbolj pomemben faktor uspeha podjetja, vendar analiza prelomnih startupov pokaže, da temu ni tako.
Uber, AirBnB in Youtube so zgledni primeri tega, kako pomemben je pravilen časovni okvir. Uber in AirBnb sta na trg stopila v času gospodarske krize, ko so si pozamezniki močno prizadevali zmanjšati osebne stroške in so zato pristali na to, da v svoj intimen prostor sprejmejo tudi tujce.
Obseg začetnega kapitala in poslovni model sta najmanj pomembna za prelomni uspeh podjetja, kar pa ne pomeni, da sta zanemarljiva. Zadosten začetni kapital in dober poslovni model sta predpogoja za vse ostalo, vendar nista tista elementa, ki bosta sprožila neverjeten uspeh mladega podjetja.
Vir: pingguin.com