Google je najvrednejša blagovna znamka

Google je premagal Apple in postal najvrednejša globalna blagovna znamka na lestvici stotih najvrednejših blagovnih znamk, ki jo pripravlja ameriška raziskovalna hiša Milward Brown Optimor. Vredna je 159 milijard dolarjev oziroma kar 40 odstotkov več kot lani.
Google je najvrednejša blagovna znamka

Google je najvrednejša blagovna znamka (Vir: Freeimages.com)

Po triletnem kraljevanju na prvem mestu je Apple zdrsnil na drugo mesto, z 20-odstotnim zmanjšanjem vrednosti blagovne znamke, na 148 milijard dolarjev. Čeprav je Apple še vedno zelo uspešna blagovna znamka, pa potrošniki opažajo pomanjkanje novih, revolucionarnih izdelkov, po katerih je podjetje slovelo. IBM, vodilna svetovna znamka na področju poslovanja B2B, je pristal na tretjem mestu, vrednost znamke je ocenjena na 108 milijard dolarjev.

Nick Cooper, direktor podjetja Milward Brown Optimor, je dejal, da je Googlova prednost posledica njihove inovativnosti, predvsem s pametnimi očali Google Glass ter naložbami v umetno inteligenco in številna partnerstva, ki operacijski sistem Android širi tudi v druge storitve, kot so avtomobili. Vse te dejavnosti so močan signal potrošnikom, kaj vse predstavlja Google, hkrati pa kaže na upočasnjen razvoj Appla.

Želite registrirati blagovno znamko? Lahko vam pomagamo >>

David Roth, direktor The Store, WPP, je komentiral, da letošnji rezultati kažejo na konec recesije, z močnim okrevanjem v sami vrednosti in prvič v dejanski rasti vsake izmed kategorij in lestvice nasploh. »Zanimivo je, da so močne znamke vodile k okrevanju. 71 blagovnik znamk na letošnji lestvici je bilo na lestvici tudi leta 2008. Kljub finančni krizi in digitalnim motnjam, ki so zdesetkale mnoga podjetja v zadnjih letih, so te znamke ostale na lestvici in dokazale trajnost močnih blagovnih znamk.«

Raziskavo BrandZ Top 100 najvrednejših globalnih blagovnih znamk je že deveto leto zapored pripravila ameriška raziskovalna hiša Millward Brown Optimor, sicer del komunikacijske mreže WPP. Gre za edino lestvico, ki poleg finančnih podatkov vrednost blagovne znamke izračuna s pomočjo potencialnih in obstoječih kupcev blagovne znamke.

Skupna vrednost stotih blagovnih znamk na lestvici se je v primerjavi z letom 2006, ko je nastala prva lestvica, skoraj podvojila. Prva stoterica je vredna 2,9 bilijona dolarjev, kar je 49 % več kot leta 2008, ko se je začela gospodarska kriza.

Vir: MilwardBrown.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje