Google je najvrednejša blagovna znamka

Google je premagal Apple in postal najvrednejša globalna blagovna znamka na lestvici stotih najvrednejših blagovnih znamk, ki jo pripravlja ameriška raziskovalna hiša Milward Brown Optimor. Vredna je 159 milijard dolarjev oziroma kar 40 odstotkov več kot lani.
Google je najvrednejša blagovna znamka

Google je najvrednejša blagovna znamka (Vir: Freeimages.com)

Po triletnem kraljevanju na prvem mestu je Apple zdrsnil na drugo mesto, z 20-odstotnim zmanjšanjem vrednosti blagovne znamke, na 148 milijard dolarjev. Čeprav je Apple še vedno zelo uspešna blagovna znamka, pa potrošniki opažajo pomanjkanje novih, revolucionarnih izdelkov, po katerih je podjetje slovelo. IBM, vodilna svetovna znamka na področju poslovanja B2B, je pristal na tretjem mestu, vrednost znamke je ocenjena na 108 milijard dolarjev.

Nick Cooper, direktor podjetja Milward Brown Optimor, je dejal, da je Googlova prednost posledica njihove inovativnosti, predvsem s pametnimi očali Google Glass ter naložbami v umetno inteligenco in številna partnerstva, ki operacijski sistem Android širi tudi v druge storitve, kot so avtomobili. Vse te dejavnosti so močan signal potrošnikom, kaj vse predstavlja Google, hkrati pa kaže na upočasnjen razvoj Appla.

Želite registrirati blagovno znamko? Lahko vam pomagamo >>

David Roth, direktor The Store, WPP, je komentiral, da letošnji rezultati kažejo na konec recesije, z močnim okrevanjem v sami vrednosti in prvič v dejanski rasti vsake izmed kategorij in lestvice nasploh. »Zanimivo je, da so močne znamke vodile k okrevanju. 71 blagovnik znamk na letošnji lestvici je bilo na lestvici tudi leta 2008. Kljub finančni krizi in digitalnim motnjam, ki so zdesetkale mnoga podjetja v zadnjih letih, so te znamke ostale na lestvici in dokazale trajnost močnih blagovnih znamk.«

Raziskavo BrandZ Top 100 najvrednejših globalnih blagovnih znamk je že deveto leto zapored pripravila ameriška raziskovalna hiša Millward Brown Optimor, sicer del komunikacijske mreže WPP. Gre za edino lestvico, ki poleg finančnih podatkov vrednost blagovne znamke izračuna s pomočjo potencialnih in obstoječih kupcev blagovne znamke.

Skupna vrednost stotih blagovnih znamk na lestvici se je v primerjavi z letom 2006, ko je nastala prva lestvica, skoraj podvojila. Prva stoterica je vredna 2,9 bilijona dolarjev, kar je 49 % več kot leta 2008, ko se je začela gospodarska kriza.

Vir: MilwardBrown.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje