Google prejel že 350 tisoč zahtev po izbrisu osebnih podatkov

Spletni iskalnik Google, ki je od maja 2014 dalje dolžen izvrševati tako imenovano pravico do pozabe, sprejeto s strani Evropskih varuhov osebnih podatkov, je do danes prejel že skoraj 350 tisoč zahtev za izbris podatkov iz iskalnika Google.
Google prejel že 350 tisoč zahtev po izbrisu osebnih podatkov

Google prejel že 350 tisoč zahtev po izbrisu osebnih podatkov (Vir slike: Mashable.com)

Google je v poročilu, ki ga je pred kratkim objavil na svojih spletnih straneh, med drugim razkril tudi število zahtev po odstranitvi osebnih podatkov iz Googlovih rezultatov iskanja. Takšnih zahtev je bilo do danes 348.085, v njih pa so prijavitelji navedli zahtevo po odstranitvi 1.234.092 spletnih povezav (URL-jev).

Večina izmed zahtev je prišla s strani francoskih, nemških, britanskih, španskih in italijanskih državljanov. Slovenski prebivalci so podali 1.289 zahtev, v njih pa skupno navedli zahtevo po odstranitvi 4.560 spornih URL-jev.

Google naj bi do danes odstranil že okoli 42 odstotkov URL-jev in torej upošteva smernice Evropskih varuhov osebnih podatkov. A hkrati opozarja, da kljub odstranjevanju podatkov iz rezultatov njihovega iskalnika še ne pomeni, da so podatki odstranjeni tudi iz spleta. Prav nasprotno, le skrbnik spletne strani je tisti, ki to lahko stori, zato pri Googlu svetujejo, da se v primeru težav obrnete predvsem nanj.

Največ zahtev se nanaša na družbena omrežja

V poročilu je Google razkril tudi seznam 10 spletnih strani, za katere so bile zahteve po odstranitvi iz iskalnika Google največkrat podane. Tu kraljujejo predvsem družabna omrežja, med katerimi je Facebook na prvem mestu, visoko se uvrščajo tudi Google Groups, YouTube, Google+ in Twitter.

Vir: Mashable

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na VEM točki odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Tudi v času karantene! Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


XLAB prejel najvišjo oceno na preizkusu programske opreme

XLAB prejel najvišjo oceno na preizkusu programske opreme

XLAB je prejel najvišjo oceno na neodvisnem preizkusu programske opreme za podporo na daljavo. Programska oprema ISL Online je bila edina ocenjena z odlično oceno v obeh kategorijah: enostavnost uporabe za oddaljene stranke in razpon funkcij. Preberite več >>

Chipolo predstavlja najnovejši iskalnik predmetov: Chipolo ONE

Chipolo predstavlja najnovejši iskalnik predmetov: Chipolo ONE

Chipolo ONE je najnovejša inovacija na področju iskalnikov predmetov, ki s pametnimi opozorili uporabnike opomni, če odidejo od doma brez svojih ključev. Je najboljša rešitev za vse, ki pogosto zalagajo svoje vsakdanje dragocenosti, kot so ključi in telefon. Preberite več >>

Facebook predstavlja novo plačilno metodo Facebook Pay

Facebook predstavlja novo plačilno metodo Facebook Pay

Facebook je zasnoval storitev Facebook Pay. Gre za novo metodo digitalnega plačila, ki bo omogočila transferje denarja, kupovanje vstopnic za dogodke ter različne donacije. Preberite več >>

Slovensko podjetje GOAT STORY predstavilo nov produkt Cold Brew Kit

Slovensko podjetje GOAT STORY predstavilo nov produkt Cold Brew Kit

V sredo, 12. septembra, je ekipa GOAT STORY organizirala dogodek, na katerem je predstavila vizijo blagovne znamke, pojem "specialty" kave, obiskovalci pa so imeli možnost preizkusiti »cold brew« kavo, ki si jo lahko sami na enostaven način pripravijo z novim produktom Cold Brew Kit. Preberite več >>

Svetovna plačilna platforma Stripe zdaj na voljo tudi v Sloveniji

Svetovna plačilna platforma Stripe zdaj na voljo tudi v Sloveniji

Svetovna plačilna platforma Stripe, ki je tudi eno izmed najhitreje rastočih tehnoloških podjetij na svetu, je bila pred kratkim uradno ustanovljena tudi v Sloveniji. Ta omogoča zagon in rast spletnih podjetij. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

SIO: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – pogovor z Rokom Staričem, Mladim podjetnikom leta 2018

31.03.2020 od 10:00 do 12:00
SIO: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – pogovor z Rokom Staričem, Mladim podjetnikom leta 2018

V zadnjem času govorimo pretežno o koronavirusu in o ukrepih države v smeri preprečitve gospodarskih posledic. Da nekoliko presekamo to prakso in prispevamo malo optimizna, smo se odločili, da za vas pripravimo pogovor z Rokom Staričem, ROK'S NUT BUTTER d.o.o., uspešnim mladim podjetnikom, ki smo mu leta 2018 podelili naziv Mladi podjetnik leta. Pogovor bo potekal prek webinarja, udeležba je brezplačna, so pa potrebne prijave.
Preberite več >>

Webinar: Koronavirus in vpliv na male podjetnike

31.03.2020 od 16:00 do 18:00
Webinar: Koronavirus in vpliv na male podjetnike

Prepoved opravljanja določenih storitev (frizerstvo, gostinstvo...) na eni strani ter zmanjšanje povpraševanja na drugi strani, so v zadnjih tednih mnoge mlade podjetnike privedle do stanja zmanjšanja prihodkov, in celo totalne blokade prihodkov ter celo zapiranja podjetij. O tem kaj bi se lahko zgodilo v prihodnjih dnevih, tednih in mesecih, se bomo pogovarjali z našimi gosti.
Preberite več >>

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje