
Podjetje AlpStories se s svojimi kozmetičnimi izdelki podaja na platformo za množično investiranje Conda. (Vir slike: AlpStories)
AlpStories želi doseči, da se trend ustvarjanja personaliziranih izdelkov ne bi ustavil pred vrati kozmetične industrije. V kozmetičnem sektorju so se do sedaj individualizirani kozmetični produkti ustvarjali zgolj doma, kar je običajno nestrokovno in zahteva veliko časa, ter v profesionalnih kozmetičnih salonih, kjer pa je cena za izdelke, prilagojene posameznikovi koži, zelo visoka.
AlpStories – inovativna nega za vsakogar
Blagovno znamko AlpStories sta leta 2014 ustanovila Danijel Hubman in Oksana Lipitska, ki sta želela uresničiti idejo o personalizirani kozmetiki za nego kože in las. Trenutno se visokokakovostni izdelki AlpStories, med drugim vlažilne obrazne kreme, nežni losjoni za telo, sproščujoča masažna olja, osvežilni geli za tuširanje, hranljiva olja za obraz in telo, šamponi za krepitev las ter nežni balzami za lase, že uspešno prodajajo preko spletne trgovine ter v butikih, lekarnah in v maloprodajnih trgovinah v Sloveniji in na Hrvaškem.

Izdelki blagovne znamke AlpStories so dostopni tudi v spletni trgovini. (Vir slike: AlpStories)
Z razvojem robota Balthazarja za ustvarjanje kozmetičnih izdelkov so ustvarili revolucijo v proizvodnji individualizirane kozmetike in omogočili dosegljivost svojih izdelkov širši množici.
»Našli smo način za učinkovito in ekonomično mešanje naravnih sestavin v kozmetične izdelke ter avtomatiziran proces naročanja, ustvarjanja ter etiketiranja, vključno z možnostjo izdelave lastne blagovne znamke. Odločili smo se, da s pomočjo Interneta stvari (IoT) in Web 4.0 rešitev na trg vpeljemo nov koncept,« pravi Danijel Hubman, ustanovitelj in direktor inovativne rešitve AlpStories.
Sodobni koncept kozmetike AlpStories tako dviguje personalizacijo na višjo, profesionalno in predvsem cenovno zelo dostopno raven. Ekskluzivne naravne aktivne sestavine lahko uporabniki zamešajo po svojih željah v nežne obrazne kreme, mleko za telo, gele za tuširanje in masažna olja. Enostavno naročanje preko spletne trgovine jim omogoča celo izdelavo lastne etikete. Na eni strani gre za očarljivo idejo za darila, na drugi pa lahko predstavlja celo prvi korak k lastni liniji kozmetičnih izdelkov. Možnosti so neomejene.

Izdelki podjetja AlpStories so prilagojeni posameznikovi koži. (Vir slike: AlpStories)
Personalizacija in analiza kože
Na prodajnih mestih AlpStories omogočajo analizo kože s profesionalnim kožnim skenerjem. Na podlagi analize strankam svetujejo o negi njihove kože in jim omogočajo naročilo izdelka, narejenega posebej za njihovo kožo. Vizija AlpStories je preskrbeti vsakega končnega uporabnika z osebnim malim kožnim skenerjem, ki se enostavno poveže z aplikacijo na pametnem telefonu, in jim na podlagi redne analize kože priporočiti individualizirane naravne izdelke.
»Vsakomur želimo omogočiti, da najde popolnoma naravno rešitev za nego svoje kože po dostopni ceni,« pojasnjuje Oksana Lipitska, soustanoviteljica in kozmetična strokovnjakinja pri AlpStories.
Do uspeha z množičnim investiranjem
Z lansiranjem kampanje množičnega investiranja na platformi za množično investiranje Conda želi AlpStories osvojiti avstrijski trg in nadgraditi svojo spletno trgovino, hkrati pa tudi začeti z uveljavljanjem koncepta analizatorjev kože za končne uporabnike. Njihov cilj je v 50 dneh zbrati 190 tisoč evrov.
V podjetju so pripravili tudi različne spodbude za investitorje, od posameznih izdelkov blagovne znamke AlpStories do posebnih paketov in dodatnih popustov. Kampanjo lahko podprete prek povezave.