Infografika: Barve in blagovne znamke

Avtor — 28.06.2017
Ko razmišljate o tem, kakšne barve bodo predstavljali vaše podjetje oziroma blagovno znamko, morate biti pozorni na različne stvari: tradicionalni pomen barve, pogostost izbranih barv v okviru vašega poslovnega področja, kaj želite sporočiti svojim strankam …
blagovna znamka v barvah

Barve in blagovne znamke (Vir slike: Pixabay.com)

Oglejmo si primer rdeče barve. Kot primarna barva blagovne znamke McDonald’s privablja pozornost potencialnih strank. Nekateri psihologi menijo tudi, da rdeča barva deluje kot spodbujevalec lakote, kar lahko pomaga podjetju pri prodaji hamburgerjev in ocvrtega krompirčka.

Po drugi strani pa rdeča barva v primeru podjetja British Airways predstavlja občutek toplote in naj bi pomirila stranke pred letom. Za priljubljeno znamko športnih copat Vans rdeča predstavlja občutje strasti, ki naj bi ga potrošniki nezavedno povezovali z njihovo blagovno znamko.

Kako lahko ena barva pomeni toliko različnih stvari naenkrat? Odgovor je kontekst, ki ga v tem primeru predstavljajo različna področja, na katerih potrošniki izbirajo med blagovnimi znamkami. Ista barva lahko na različnih področjih pomeni različne stvari, kot smo opisali že zgoraj.

Prav s povezavo barv in različnih industrij se ukvarja infografika, ki so jo pripravili na spletni strani Visual Capitalist.

infografika barve in blagovne znamke

Vir: visualcapitalist.com

Oznake: ,