KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Pred kratkim je družabno omrežje Facebook doseglo dve milijardi mesečnih uporabnikov. Si sploh lahko predstavljate takšne številke?
Blaž Kos Vsebine

Svet se utaplja v vsebini. (Vir slike: pixabay)

Kaj pomeni, da ima Facebook dve milijardi mesečnih uporabnikov? Vsak mesec se več kot četrtina svetovnega prebivalstva vsaj enkrat vpiše v svoj uporabniški račun.

Takšne številke si je izjemno težko predstavljati.

Manjše časovno okno

Ker so razsežnosti svetovnega spleta res ogromne, ni smiselno, da podatke predstavljamo na mesečni ali dnevni ravni. Namesto tega infografika, ki jo objavljamo, prikazuje, kaj vse se na internetu zgodi v eni sami minuti.

Oglejmo si nekaj zanimivih poudarkov:

  • Vsako minuto se v svoj uporabniški račun na Facebooku vpiše 900 tisoč posameznikov.
  • Vsako minuto si uporabniki ogledajo 4,1 milijona video posnetkov na YouTubu.
  • Vsako minuto je v spletnih trgovinah zapravljenih 751.522 dolarjev.
  • Vsako minuto je poslanih 16 milijonov kratkih sporočil.
  • Vsako minuto uporabniki na svoje pametne mobilne telefone naložijo 342 tisoč aplikacij.

Tekmovanje med vsebinami

Če kdaj vaša objava na Facebooku ali fotografija na Instagramu ne doseže toliko pozornosti, kot bi želeli, se ne obremenjujte preveč. Pomislite, koliko vsebine se vsako minuto bojuje za vašo pozornost.

V vesolju družabnih medijev ni vstopnih pogojev, vlada pa neskončna konkurenca. Zato se vsebinska tekma nagiba v smer posameznih zmagovalcev, ki poženejo vso pozornost. Ker posamezniki nimamo časa, da bi prebrali vseh 452.200 tvitov, ki so objavljeni vsako minuto, naravno gravitiramo proti stvarem, ki že imajo t. i. social proof.

Ljudje se zgledujemo po posameznikih, ki jim zaupamo – tako sledimo njihovemu zgledu, zaradi česar so t. i. vplivneži (angl. influencers) vedno bolj pomembni za tržnike.

Število uporabnikov

Za podjetja in posameznike, ki uporabljajo prave strategije in so na pravem mestu ob pravem času, pa so digitalne platforme izjemno zanimive. To kažejo tudi številke, ki jih prikazuje spodnja razpredelnica.

infografika digitalne platforme

Število uporabnikov digitalnih platform. (Vir slike: Visual Capitalist)

Izziv, ki čaka vse tržnike, oglaševalce in vse druge, ki na digitalnih platformah iščejo pozornost, pa je seveda, kako izstopati.

Vir: Visual Capitalist

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na VEM točki odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Kakšni trendi se obetajo v digitalnem marketingu?

Kakšni trendi se obetajo v digitalnem marketingu?

Digitalni marketing je področje, ki se izjemno hitro spreminja in razvija. Če želite dosegati zastavljene cilje, morate najti načine, da aktualne trende vpletete v vašo marketinško strategijo. Kakšni so torej trendi na področju digitalnega marketinga v letu 2019? Preberite več >>

Kakšna je stopnja digitalizacije v slovenskih podjetjih?

Kakšna je stopnja digitalizacije v slovenskih podjetjih?

Raziskava Statističnega urada Republike Slovenije je pokazala, da ima večina slovenskih podjetij nizko stopnjo digitalizacije. Podjetja so s spletno prodajo ustvarila zgolj 2,4 odstotka celotne vrednosti ustvarjenega dohodka. Preberite več >>

Amazon na poti do 200 milijard prometa v 2018 in priložnost, ki jo nudi slovenskim podjetnikom

Amazon na poti do 200 milijard prometa v 2018 in priložnost, ki jo nudi slovenskim podjetnikom

Številke, ki jih ustvarja največji svetovni online trgovec v zadnjih letih so neverjetne. Amazon je bil na začetku online knjigarna, danes pa izjemno uspešno prodaja praktično vse možne produkte – od nakita, prehrane, tehnike pa do vrtne opreme. Preberite več >>

Konferenca AI4GOOD – powered by Huawei navdušila udeležence

Konferenca AI4GOOD – powered by Huawei navdušila udeležence

Fakulteta za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani je 26. septembra gostila konferenco: AI4GOOD – powered by Huawei. Več kot 200 udeležencem so strokovnjaki predstavili trenutne trende na področju umetne inteligence. Preberite več >>

Video: Ključ je v združevanju prednosti umetne inteligence in človeških sposobnosti

Video: Ključ je v združevanju prednosti umetne inteligence in človeških sposobnosti

Garry Kasparov, največji šahovski mojster vseh časov, v videu razloži o skokovitem razvoju umetne inteligence in pametnih naprav. Namesto, da bi nanje gledali s strahom, bomo imeli vsi največ od njih, če se bomo naučili kombinirati njihove in človekove sposobnosti. Preberite več >>

Kakšno vlogo ima umetna inteligenca v našem vsakdanu?

Kakšno vlogo ima umetna inteligenca v našem vsakdanu?

Čeprav se marsikomu zdi, da je umetna inteligenca zaenkrat domena specifičnih panog, pa jo že uporabljamo v vsakodnevnem življenju, kar vam bomo dokazali na konkretnih primerih. Poleg tega vam bomo predstavili napovedi razvoja umetne inteligence v naslednjih nekaj letih. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje