Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Pred kratkim je družabno omrežje Facebook doseglo dve milijardi mesečnih uporabnikov. Si sploh lahko predstavljate takšne številke?
Blaž Kos Vsebine

Svet se utaplja v vsebini. (Vir slike: pixabay)

Kaj pomeni, da ima Facebook dve milijardi mesečnih uporabnikov? Vsak mesec se več kot četrtina svetovnega prebivalstva vsaj enkrat vpiše v svoj uporabniški račun.

Takšne številke si je izjemno težko predstavljati.

Manjše časovno okno

Ker so razsežnosti svetovnega spleta res ogromne, ni smiselno, da podatke predstavljamo na mesečni ali dnevni ravni. Namesto tega infografika, ki jo objavljamo, prikazuje, kaj vse se na internetu zgodi v eni sami minuti.

Oglejmo si nekaj zanimivih poudarkov:

  • Vsako minuto se v svoj uporabniški račun na Facebooku vpiše 900 tisoč posameznikov.
  • Vsako minuto si uporabniki ogledajo 4,1 milijona video posnetkov na YouTubu.
  • Vsako minuto je v spletnih trgovinah zapravljenih 751.522 dolarjev.
  • Vsako minuto je poslanih 16 milijonov kratkih sporočil.
  • Vsako minuto uporabniki na svoje pametne mobilne telefone naložijo 342 tisoč aplikacij.

Tekmovanje med vsebinami

Če kdaj vaša objava na Facebooku ali fotografija na Instagramu ne doseže toliko pozornosti, kot bi želeli, se ne obremenjujte preveč. Pomislite, koliko vsebine se vsako minuto bojuje za vašo pozornost.

V vesolju družabnih medijev ni vstopnih pogojev, vlada pa neskončna konkurenca. Zato se vsebinska tekma nagiba v smer posameznih zmagovalcev, ki poženejo vso pozornost. Ker posamezniki nimamo časa, da bi prebrali vseh 452.200 tvitov, ki so objavljeni vsako minuto, naravno gravitiramo proti stvarem, ki že imajo t. i. social proof.

Ljudje se zgledujemo po posameznikih, ki jim zaupamo – tako sledimo njihovemu zgledu, zaradi česar so t. i. vplivneži (angl. influencers) vedno bolj pomembni za tržnike.

Število uporabnikov

Za podjetja in posameznike, ki uporabljajo prave strategije in so na pravem mestu ob pravem času, pa so digitalne platforme izjemno zanimive. To kažejo tudi številke, ki jih prikazuje spodnja razpredelnica.

infografika digitalne platforme

Število uporabnikov digitalnih platform. (Vir slike: Visual Capitalist)

Izziv, ki čaka vse tržnike, oglaševalce in vse druge, ki na digitalnih platformah iščejo pozornost, pa je seveda, kako izstopati.

Vir: Visual Capitalist

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

Slovensko podjetje Oxcert, ki je razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu, je s prodajo kriptožetonov zbralo 10 milijonov dolarjev. Preberite več >>

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Z uporabo platforme SunContract lahko uporabniki dostopajo do električne energije po nižji ceni. Gre za produkt slovenskega znanja, ki temelji na blockchain tehnologiji. Preberite več >>

Slovenski start-up NERVteh pridobil milijonsko investicijo

Slovenski start-up NERVteh pridobil milijonsko investicijo

Mlado visokotehnološko podjetje NERVteh, ki se ukvarja z razvojem tehnologij za ocenjevanje in usposabljanje voznikov ter testiranjem algoritmov za avtonomno vožnjo, je pridobilo 1,2 milijona dolarjev vredno investicijo s strani ameriškega investicijskega sklada VectolQ. Preberite več >>

Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Udeleženci konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so z zanimanjem prisluhnili Mihi Lavtarju iz podjetja Optiweb. Razkril jim je, na kakšen način motivira svoje zaposlene in skrbi za pozitivno delovno klimo v podjetju. Preberite več >>

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Projekt Mladi podjetniki, ki ga razpisuje Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, sofinancirata pa ga Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada, je v polnem zagonu, kar pomeni, da bomo do konca maja leta 2019 dobili skoraj 300 novih nadobudnih mladih podjetnikov. Preberite več >>

Od pametne vremenske postaje do avtomobilčka, ki ga lahko upravljate prek spleta

Od pametne vremenske postaje do avtomobilčka, ki ga lahko upravljate prek spleta

Na Fakulteti za elektrotehniko v Ljubljani so v torek, 12. junija, organizirali zaključni dogodek tečaja IoT Fundamentals, v okviru katerega so udeleženci tečaja predstavili svoje IoT rešitve. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje