Infografika: Tesla je četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu

Tudi v letu 2017 zagon Elona Muska ne pojenja. Podjetje Tesla je glede na vrednost postalo četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu in prvi v ZDA.
Tesla cover

Infografika: Tesla je četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu. (Vir slike: Picjumbo)

V letu 2017 je tržna kapitalizacija podjetja Tesla presegla vrednosti gigantov avtomobilske industrije, kot so Ford, General Motors, BMW, Honda in Nissan. Takšen zagon lahko deloma pripišemo izjemno uspešnemu modelu S, ki je bil v letih 2015 in 2016 najbolje prodajani električni avto na svetu. Kljub temu je podjetje Tesla v letu 2016 prodalo le 76.230 vozil.

Še bolj pomembno je, da vrednost podjetja raste na podlagi prihodnjih dosežkov podjetja, ki jih javnost že nestrpno pričakuje. Vlagatelji in analitiki pozorno spremljajo razvoj in napredek podjetja, še posebej na področju proizvodnje cenovno bolj dostopnega modela 3. Nekateri tudi verjamejo, da ima Elon Musk tisti nerazložljivi faktor X, ki s seboj prinaša tudi dodatne prihodke.

V nadaljevanju bomo na podlagi različnih prikazov predstavili vzpon vrednosti podjetja Tesla do četrtega mesta na svetu in prvega mesta v Združenih državah Amerike.

Hiter vzpon Tesle

V začetku leta 2013 je podjetje Tesla začelo načrtovati dostavo vozil modela S. Takrat je bilo podjetje vredno le 3,9 milijarde dolarjev – le 7 % vrednosti podjetja Ford.

Od takrat pa je Teslina vrednost strmo naraščala. Danes je tako, kot rečeno, glede na tržno kapitalizacijo največje avtomobilsko podjetje v Severni Ameriki.

Tesla vrednost

Rast vrednosti podjetja Tesla. (Vir slike: YCharts)

Čeprav je podjetje v letu 2016 izdelalo le nekaj več kot 76 tisoč vozil, je Tesla zdaj največje med »največjimi tremi«. Ta položaj za podjetje predstavlja dodaten pritisk, saj mora izpolniti visoka pričakovanja vlagateljev in medijev.

Ali je Teslina vrednost prenapihnjena?

Zaradi pripisovanja vrednosti pričakovanjem in prihodnjemu razvoju se lahko podjetja Tesla in njegovi vlagatelji hitro znajdejo v kočljivi situaciji. Čeprav gre za avtomobilsko podjetje z najvišjo vrednostjo v Združenih državah Amerike, tradicionalne metrike ne kažejo tako idealne slike.

Tesla in drugi

Primerjava avtomobilskih proizvajalcev v ZDA. (Vir slike: Visual Capitalist)

Podjetje Tesla zaposluje veliko manj posameznikov in izdela veliko manj vozil kot drugi avtomobilski giganti, poleg tega pa se tudi dobiček podjetja ne more primerjati z dobički drugih proizvajalcev avtomobilov.

Teslina poslovna pot je podobna Amazonovi, vsaj v smislu, da podjetje verjetno še dolgo ne bo izkazovalo profita.

V primerjavi s podjetjem GM Tesla izdela manj kot 1 % vozil, vendar je na trgu vredno veliko več. To seveda ne pomeni, da podjetje Tesla z novimi modeli vozil ne bo izpolnila zastavljenih pričakovanj. Vendar pa te številke kažejo tveganja, povezana z vlaganjem v morebitne prihodnje donose.

Tržna vrednost avtomobilskih podjetij

V spodnji infografiki si lahko ogledate še primerjavo med podjetjem Tesla in drugimi svetovnimi proizvajalci avtomobilov oziroma tržne kapitalizacije avtomobilskih podjetij.

Vir: Visual Capitalist

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani. Uredimo takoj. Prenos sedeža na naši VEM točki v 5 min. Skeniranje, prepošiljanje pošte. Največ zadovoljnih strank. Vse v ceni. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana! Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Maribor

Blockchain Roadshow: Maribor

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Maribor, dobimo se v Hotelu City Maribor.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Nova Gorica

Blockchain Roadshow: Nova Gorica

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Novo Gorico, kjer nas bodo prijazno gostili v Primorskem tehnološkem parku. Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu. Preberite več >>

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje