Infografika: Tesla je četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu

Tudi v letu 2017 zagon Elona Muska ne pojenja. Podjetje Tesla je glede na vrednost postalo četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu in prvi v ZDA.
Tesla cover

Infografika: Tesla je četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu. (Vir slike: Picjumbo)

V letu 2017 je tržna kapitalizacija podjetja Tesla presegla vrednosti gigantov avtomobilske industrije, kot so Ford, General Motors, BMW, Honda in Nissan. Takšen zagon lahko deloma pripišemo izjemno uspešnemu modelu S, ki je bil v letih 2015 in 2016 najbolje prodajani električni avto na svetu. Kljub temu je podjetje Tesla v letu 2016 prodalo le 76.230 vozil.

Še bolj pomembno je, da vrednost podjetja raste na podlagi prihodnjih dosežkov podjetja, ki jih javnost že nestrpno pričakuje. Vlagatelji in analitiki pozorno spremljajo razvoj in napredek podjetja, še posebej na področju proizvodnje cenovno bolj dostopnega modela 3. Nekateri tudi verjamejo, da ima Elon Musk tisti nerazložljivi faktor X, ki s seboj prinaša tudi dodatne prihodke.

V nadaljevanju bomo na podlagi različnih prikazov predstavili vzpon vrednosti podjetja Tesla do četrtega mesta na svetu in prvega mesta v Združenih državah Amerike.

Hiter vzpon Tesle

V začetku leta 2013 je podjetje Tesla začelo načrtovati dostavo vozil modela S. Takrat je bilo podjetje vredno le 3,9 milijarde dolarjev – le 7 % vrednosti podjetja Ford.

Od takrat pa je Teslina vrednost strmo naraščala. Danes je tako, kot rečeno, glede na tržno kapitalizacijo največje avtomobilsko podjetje v Severni Ameriki.

Tesla vrednost

Rast vrednosti podjetja Tesla. (Vir slike: YCharts)

Čeprav je podjetje v letu 2016 izdelalo le nekaj več kot 76 tisoč vozil, je Tesla zdaj največje med »največjimi tremi«. Ta položaj za podjetje predstavlja dodaten pritisk, saj mora izpolniti visoka pričakovanja vlagateljev in medijev.

Ali je Teslina vrednost prenapihnjena?

Zaradi pripisovanja vrednosti pričakovanjem in prihodnjemu razvoju se lahko podjetja Tesla in njegovi vlagatelji hitro znajdejo v kočljivi situaciji. Čeprav gre za avtomobilsko podjetje z najvišjo vrednostjo v Združenih državah Amerike, tradicionalne metrike ne kažejo tako idealne slike.

Tesla in drugi

Primerjava avtomobilskih proizvajalcev v ZDA. (Vir slike: Visual Capitalist)

Podjetje Tesla zaposluje veliko manj posameznikov in izdela veliko manj vozil kot drugi avtomobilski giganti, poleg tega pa se tudi dobiček podjetja ne more primerjati z dobički drugih proizvajalcev avtomobilov.

Teslina poslovna pot je podobna Amazonovi, vsaj v smislu, da podjetje verjetno še dolgo ne bo izkazovalo profita.

V primerjavi s podjetjem GM Tesla izdela manj kot 1 % vozil, vendar je na trgu vredno veliko več. To seveda ne pomeni, da podjetje Tesla z novimi modeli vozil ne bo izpolnila zastavljenih pričakovanj. Vendar pa te številke kažejo tveganja, povezana z vlaganjem v morebitne prihodnje donose.

Tržna vrednost avtomobilskih podjetij

V spodnji infografiki si lahko ogledate še primerjavo med podjetjem Tesla in drugimi svetovnimi proizvajalci avtomobilov oziroma tržne kapitalizacije avtomobilskih podjetij.

Vir: Visual Capitalist

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Trendi digitalnega marketinga 2018

Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Za večino ljudi s področja tehnologije je vpliv umetne inteligence na družbo zanimiva, a tudi občutljiva tema. Kako bo umetna inteligenca vplivala na nas? Preberite več >>

Uber je po novem taksi služba!

Uber je po novem taksi služba!

Sodišče Evropske unije je končno izdalo sodbo v zadevi Uber. V njej je Uber opredeljen kot transportno podjetje in ne le kot ponudnik storitev posredovanja med potnikom in prevoznikom preko aplikacije (storitev informacijske družbe). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Odločili ste se, da boste pričeli z mobilnim marketingom, in že postavili strategijo. Razvili ste super mobilno aplikacijo, sedaj pa je čas za spletno stran, ki bo osnova za trženje aplikacije. Preberite več >>

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Pred kratkim je družabno omrežje Facebook doseglo dve milijardi mesečnih uporabnikov. Si sploh lahko predstavljate takšne številke? Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje