
The Blackbird (Vir slike: The Mill)
Ker pa je velikokrat prevoz avtomobilov na idilično lokacijo – terensko vozilo v prostrano puščavo, kabriolet ob rajsko plažo ali mestni avtomobil v idilično italijansko mesto – lahko povezan s previsokimi stroški in možnostjo razkritja videza novega avtomobila še pred uradnim javnim razkritjem, se nekateri proizvajalci pri snemanju reklamnih oglasov poslužujejo zanimive taktike. Namesto da bi svoj novi avtomobil odpeljali na drug konec sveta, se odločijo za najem Blackbirda.
Električno vozilo, ki lahko prevzame videz kateregakoli vozila
Resda najverjetneje zanj še niste slišali, toda povsem verjetno je, da ste v katerem izmed filmskih avtomobilskih pregonov ali pa v televizijskih reklamah, ki vas prepričujejo v nakup novega jeklenega konjička, že videli Blackbirda in ne Audija, Mercedesa, Aston Martina, Corvette ali Mustanga. Blackbird lahko namreč zahvaljujoč napredni tehnologiji, ki jo sestavljajo laserji, senzorji in kamere, nameščeni na njegovo streho, s pomočjo posebnih efektov prevzame videz kateregakoli vozila.
Razvilo ga je ameriško podjetje The Mill
“Blackbird lahko popolnoma spremeni svoj videz – iz Fiata 500 se lahko spremeni v veliko udobno limuzino,” je svoj proizvod pohvalil Alistair Thompson iz podjetja The Mill, ki je razvilo to napredno vozilo, zmožno izjemnih posebnih učinkov.
Ekipa iz The Mill lahko svoja električna vozila, kot je Blackbird, preprogramira na najrazličnejše načine, da se obnašajo povsem tako, kot bi se obnašali pravi avtomobili: če je to potrebno, lahko avtomobil pospešuje hitro ali počasi, uporablja pogon na prva ali zadnja kolesa (ali na vsa štiri), prav tako lahko oponaša zvok menjav prestav. Za potrebe snemanja daljših in širših avtomobilov, kot so na primer limuzine, lahko ekipa ogrodje Blackbirda enostavno poveča za 1,20 metra v dolžino ter 0,25 metra v širino. Potrebno je le še namestiti željene pnevmatike, ki bodo izboljšale videz resničnosti, ter poiskati primernega voznika, nato pa se ustvarjanje obogatene resničnosti že lahko prične.
Poglejte si video:
Realističen videz avtomobila je zgolj projekcija
Končni videz je izjemno realističen in laik na zaslonu le stežka prepozna razliko med Blackbirdom in “pravim” avtomobilom. Tudi za sence in odseve iz okolice je poskrbljeno: dodatni senzorji in kamere med vožnjo poskrbijo za natančno zaznavanje okolice in projeciranje tako senc kot tudi odsevov.
Podjetje The Mill se izdatno trudi zabrisati meje med resničnostjo in navidezno resničnostjo. A Thompson poudarja, da se pri projektu Blackbird ne bodo ustavili: v prihodnje želijo še izboljšati svoje zmožnosti in realističen videz avtomobilov pričarati tudi tedaj, ko ne bodo imeli pomoči fizičnega objekta, kot je Blackbird. To pa pomeni, da lahko ob naslednjem gledanju filma ali televizijskega oglasa z razlogom podvomimo, ali so avtomobili v njem sploh še resnični.
Vir: Wired.com