
V startupu Carvana so zasnovali edinstven prodajni avtomat za avtomobile (Vir slike: Carvana)
Sprva se je zdelo, da bo podjetje Carvana razvilo zgolj še eno izmed mnogih spletnih platform za prodajo in nakup rabljenih avtomobilov. A danes je jasno, da ameriški startup pod vodstvom podjetnika Ernia Garcie ne želi le dominirati na omenjenem trgu, temveč tudi povsem spremeniti način kupovanja in prodaje rabljenih avtomobilov, kot ga poznamo danes.
Pičlih 11 minut za nakup avtomobila
Ekipa startupa Carvana je namreč zasnovala spletno stran, ki potencialnemu kupcu omogoča, da do novega avtomobila pride zelo hitro. Le nekaj minut je potrebnih, da kupci zaključijo celoten postopek od izbire do nakupa in plačila avtomobila – trenutni rekord znaša pičlih 11 minut!
Nakup je za interesente možen tudi brez, da bi se v svoj novi avtomobil pred tem sploh kadarkoli usedli. Toda Carvana je spoznala in rešila tudi ta problem: kupcem podjetje omogoča, da v določenem času brez kakršnih koli vprašanj vrnejo kupljeni avtomobil, če z njim niso zadovoljni.
Kupce navdušuje prvi prodajni avtomat za avtomobile
Bolj kot z vsem ostalim pa se je Carvana v srcih avtomobilskih navdušencev zapisala predvsem z edinstveno storitvijo, ki jo omogoča svojih strankam: ti namreč lahko svoje avtomobile prevzamejo kar s pomočjo velikega prodajnega avtomata, ki deluje – na žetone.
Kako sistem deluje, si lahko pogledate v videoposnetku:
Prevzem kupljenega avtomobila je mogoč s posebnim žetonom (Vir slike: Carvana)
Prvi tovrstni prodajni avtomat je zaživel decembra 2013 v Atlanti, danes pa je podoben avtomat na voljo tudi že v Nashvillu, kjer stavba s parkiranimi avtomobili sega 5 nadstropij visoko.
Prodajni avtomat v Nashvillu (Vir slike: Carvana)
Kdo je vložil sredstva v Carvano, ni znano
Podobno kot v preteklih zbiranjih sredstev vodstvo Carvane tudi tokrat ni želelo razkriti, kdo so investitorji. So pa pojasnili, da so se med tokratnimi finančnimi podporniki znašli tako novi, kot tudi že obstoječi investitorji.
V seriji C zbiranja sredstev je podjetje pridobilo 160 milijonov dolarjev sredstev, s tem pa je skupni znesek investicij narasel na 460 milijonov dolarjev. Kot napoveduje Garcia, bodo sredstva v prihodnosti namenili za rast, zaposlovanje novega delovnega kadra ter nenazadnje tudi za izdelavo novih, še naprednejših prodajnih avtomatov tudi drugod po Združenih državah Amerike.
Vir: VentureBeat