
Večfunkcionalno oblačilo (Vir slikovnega materiala: Eva Mastnak).
Copcho (izgovori se kopčo), skovanka iz besed kopalni plašč in surferski pončo, je nastal lani novembra, ko si je Podmenikova zaželela surferski pončo. »Primernega ponča v Sloveniji oziroma v Evropi nisem našla, vsi so bili monotoni. Enega sem našla v Avstraliji, a naletela na težave, ali s plačilom ali pa z dostavo. V Slovenijo jih namreč niso pošiljali. Zato sem si rekla, zakaj ga ne bi sama naredila. Nato sem začela razmišljati, kakšen bi moral biti, da bi se ga lahko uporabljalo tako zunaj na plaži kot tudi v zaprtih površinah,« razloži 28-letna Hrastničanka.
V nekaj sekundah ustvarimo plašč, pončo, torbico ali vzglavnik
Copcho pa ni le surferski pončo oziroma kopalni plašč – v le nekaj sekundah ga lahko pretvorimo v torbico, po pripovedovanju Podmenikove ga za preoblikovanje v torbico štirikrat prepognemo in spodvijemo, lahko pa ga uporabimo tudi kot vzglavnik.
V celoti je izdelan iz frotirja, notranja stran ima zanke, da je vpojnost večja, zunanja pa odrezane zanke, da je lepši tisk, pripoveduje.
»Na Kickstarterju se bomo predstavljali s štirimi velikostmi, največja bo 85 x 110 centimetrov. Najmanjša velikost je 55 x 65 cm in je primerna od 18 mesecev starosti naprej, odvisno od velikosti otroka, « dodaja.
Želijo, da se ustvarja znotraj Evropske unije
»Vzorčni modeli so nastali v Sloveniji. Želimo si, da bo proizvodnja ostala v Sloveniji, to je tudi primarni cilj. Če pa se nam cenovno ne bo izšlo, bomo poiskali druge možnosti, vendar pa bomo zagotovo ostali znotraj meja Evropske unije.«
Bo Copcho prepričal Novozelandce in Avstralce?
Cilj, ki si ga je zastavila skupaj z ekipo, ki jo sestavljajo še trije člani, je 23 tisoč dolarjev. »To nam bo omogočilo zagon proizvodnje, dostavo produktov in delno pokritje stroškov, ki smo jih imeli do zdaj. Morda nam bo nekaj sredstev ostalo tudi za nadaljevanje poti,« in pojasnjuje, da stroškov za izdelavo ni bilo malo.
»Naš cilj je, ne glede na kampanjo, nadaljevati zgodbo. Za začetek bomo vzpostavili spletno trgovino. Takšna ideja v Sloveniji verjetno ne bi dobila zadostnega odziva, morda pa ga bo v Avstraliji in Novi Zelandiji.«
Ravno ta dva trga ter ameriški in obmorski kraji s surfersko kulturo so njihovi ciljni trgi: »Naša ciljna skupina so surferska populacija, ljudje, ki se ukvarjajo z vodnimi športi, tudi mlade mamice.«
Ne gre le zato, da dobiš zagonska sredstva
Ob ideji sta ji bila v veliko pomoč program Podjetno v svet podjetništva, kjer je spoznala, kako nastane produkt, in ekipa Chipolo, ki se je že uspešno preizkusila na Kickstarterju, a ko se je izdelave dejansko lotila, se je čas kar vrtel. »Prvotno smo mislili kampanjo na Kickstarterju zagnati že maja, a se je zavleklo,« pojasnjuje.
»Ko imaš neko idejo, ki ni storitev, ampak nov produkt, hitro naletiš na idejo Kickstarterja. Gre za priljubljeno platformo, sploh pri Američanih. Sicer pa ne gre samo za to, da dobiš zagonska sredstva, ampak da obenem preveriš tudi trg, ali so ljudje sploh zainteresirani za tvoj produkt,« odgovarja, zakaj je padla odločitev za množično financiranje.
Projekt Copcho lahko podprete tukaj >>