Iz surferskih valov na Kickstarter

Večfunkcionalno oblačilo (Vir slikovnega materiala: Eva Mastnak).

Iz surferskih valov na Kickstarter

Nadja Podmenik je strastna športnica. Surfa, wakea, včasih je igrala košarko, zdaj ima s prijateljico Hano in njenim bratom Timom še teniški klub HannaH. Njena strast do surfanja jo je lani pripeljala do ideje za zanimivo večfunkcionalno oblačilo Copcho, s katerim se predstavlja na Kickstarterju.
Iz surferskih valov na Kickstarter

Večfunkcionalno oblačilo (Vir slikovnega materiala: Eva Mastnak).

Copcho (izgovori se kopčo), skovanka iz besed kopalni plašč in surferski pončo, je nastal lani novembra, ko si je Podmenikova zaželela surferski pončo. »Primernega ponča v Sloveniji oziroma v Evropi nisem našla, vsi so bili monotoni. Enega sem našla v Avstraliji, a naletela na težave, ali s plačilom ali pa z dostavo. V Slovenijo jih namreč niso pošiljali. Zato sem si rekla, zakaj ga ne bi sama naredila. Nato sem začela razmišljati, kakšen bi moral biti, da bi se ga lahko uporabljalo tako zunaj na plaži kot tudi v zaprtih površinah,« razloži 28-letna Hrastničanka.

V nekaj sekundah ustvarimo plašč, pončo, torbico ali vzglavnik

Copcho pa ni le surferski pončo oziroma kopalni plašč – v le nekaj sekundah ga lahko pretvorimo v torbico, po pripovedovanju Podmenikove ga za preoblikovanje v torbico štirikrat prepognemo in spodvijemo, lahko pa ga uporabimo tudi kot vzglavnik.

V celoti je izdelan iz frotirja, notranja stran ima zanke, da je vpojnost večja, zunanja pa odrezane zanke, da je lepši tisk, pripoveduje.

»Na Kickstarterju se bomo predstavljali s štirimi velikostmi, največja bo 85 x 110 centimetrov. Najmanjša velikost je 55 x 65 cm in je primerna  od 18 mesecev starosti naprej, odvisno od velikosti otroka, « dodaja.

Želijo, da se ustvarja znotraj Evropske unije

»Vzorčni modeli so nastali v Sloveniji. Želimo si, da bo proizvodnja ostala v Sloveniji, to je tudi primarni cilj. Če pa se nam cenovno ne bo izšlo, bomo poiskali druge možnosti, vendar pa bomo zagotovo ostali znotraj meja Evropske unije

Bo Copcho prepričal Novozelandce in Avstralce?

Cilj, ki si ga je zastavila skupaj z ekipo, ki jo sestavljajo še trije člani, je 23 tisoč dolarjev. »To nam bo omogočilo zagon proizvodnje, dostavo produktov in delno pokritje stroškov, ki smo jih imeli do zdaj. Morda nam bo nekaj sredstev ostalo tudi za nadaljevanje poti,« in pojasnjuje, da stroškov za izdelavo ni bilo malo.

»Naš cilj je, ne glede na kampanjo, nadaljevati zgodbo. Za začetek bomo vzpostavili spletno trgovino. Takšna ideja v Sloveniji verjetno ne bi dobila zadostnega odziva, morda pa ga bo v Avstraliji in Novi Zelandiji.«

Ravno ta dva trga ter ameriški in obmorski kraji s surfersko kulturo so njihovi ciljni trgi: »Naša ciljna skupina so surferska populacija, ljudje, ki se ukvarjajo z vodnimi športi, tudi mlade mamice

Ne gre le zato, da dobiš zagonska sredstva

Ob ideji sta ji bila v veliko pomoč program Podjetno v svet podjetništva, kjer je spoznala, kako nastane produkt, in ekipa Chipolo, ki se je že uspešno preizkusila na Kickstarterju, a ko se je izdelave dejansko lotila, se je čas kar vrtel. »Prvotno smo mislili kampanjo na Kickstarterju zagnati že maja, a se je zavleklo,« pojasnjuje.

»Ko imaš neko idejo, ki ni storitev, ampak nov produkt, hitro naletiš na idejo Kickstarterja. Gre za priljubljeno platformo, sploh pri Američanih. Sicer pa ne gre samo za to, da dobiš zagonska sredstva, ampak da obenem preveriš tudi trg, ali so ljudje sploh zainteresirani za tvoj produkt,« odgovarja, zakaj je padla odločitev za množično financiranje.

Projekt Copcho lahko podprete tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Več >


Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

V torek, 10. septembra, se je zaključil sejem zabavne elektronike IFA v Berlinu. Na sejmu je sodelovalo tudi slovensko podjetje Chipolo, s katerim smo spregovorili nekaj besed. Več >

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Pametni nadzornik za vodo Aquaro, ki ga je razvilo slovensko podjetje, se je podal na platformo za množično financiranje Kickstarter, kjer je že v prvih dneh dosegel zastavljeni finančni cilj. Več >

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Znamka Kefirko, znana po svojih inovativnih izdelkih za domačo fermentacijo in pripravo kefirja, sira, drož, kombuče in drugega, je na platformi za množično financiranje Kickstarter 16. aprila predstavila svojo 5. kampanjo, tokrat za novi Kombuča Fermentor. Več >

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Z vzponom digitalnih inovacij postaja razvoj platform za množično financiranje vse pomembnejši, množično financiranje pa med podjetniki postaja vse bolj priljubljen način zbiranja kapitala. Platforme podjetnikom služijo kot dinamična vozlišča, kjer njihove ideje lahko najdejo podporo svetovnega občinstva. Več >

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je s sredstvi Evropskega regionalnega sklada podprlo vzpostavitev specializiranega podpornega okolja za socialna podjetja. Več >

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Še dober mesec dni bo na Kickstarterju, platformi za množično financiranje inovativnih projektov, zagonska sredstva zbiral novi slovenski projekt Kiff. Gre za ročno izdelan lesen inhalator za eterična olja, ki sta ga razvila študenta medicine Matej Žnidarič in Žan Michel Žurga. Projekt je že prvi dan kampanje na Kickstarterju zbral več kot 1500 evrov, njun cilj je v dobrem mesecu dni zbrati vsaj 5000 evrov. Več >

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Te dni lahko na Kickstarterju podprete nov slovenski projekt Evolve Garden. Gre za kit, ki omogoča enostavno gojenje “mikrozelenjave” in začimb na okenski polici, kuhinjskem pultu ali celo v pisarni. Izdelek je v celoti izdelan v Evropski uniji iz naravi prijaznih materialov in zasleduje “low waste” trende. Več >

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Kickstarter med Slovenci ostaja priljubljeno orodje zbiranja sredstev za razvoj podjetniške ideje. Koliko slovenskih projektov se je na tej platformi za množično financiranje predstavilo v letu 2019 in kolikšna je bila uspešnost njihovih kampanj? Več >

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Naprava "2-in-1 holder for phone& GoPro" je namenjena stabilizaciji pametnega telefona med vožnjo z avtom, kolesom, motorjem. Uporabna pa je tudi za domačo rabo kot podstavek za telefon. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki