
Tim Westergren pravi, da z ekipo razvijajo posebno storitev, ki bo poznala uporabnikov glasbeni okus (Vir slike: YouTube).
Marca so se začele govorice o prodaji oziroma združitvi Pandore z drugim podjetjem. Pozneje je Tim Westergren, katerega vnovičen prihod v podjetje je zbudil te govorice, vse to zavrnil. Ne, podjetje ni naprodaj niti se ne razmišlja o združitvi. Pravzaprav delajo na novem velikem projektu, zaradi katerega se je tudi vrnil v podjetju.
Lani je Pandora kupila platformo Rdio, ki omogoča pretakanje glasbe in od nje pograbila vso znanje. To jim bo dalo možnost razvoja storitve, ki pozna naš glasbeni okus, pravi njen direktor. Uporabniku se torej ne bo odprla Pandorina skrinjica, v kateri se skriva okoli 30 milijonov pesmi. Ubrali bodo drugačen pristop: vse, kar vedo o uporabniku bodo strnili v novo storitev. Tako bo storitev postala bolj personalizirana in intuitivna. »Mislim, da bo to industriji postreglo nekaj, kar še nihče ni bil sposoben. Zato smo tudi kupili Rdio,« je povedal radovednim ameriškim novinarjem.
Lani so se začele tudi govorice, da Pandora razmišlja o uvedbi mesečne naročnine na svojo storitev. Westergren je potrdil, da razmišljajo o njej, na vprašanje, koliko bo treba zanjo odšteti, pa je namignil le, da bo zagotovo manj kot 10 dolarjev.
Ekipa Pandore bo morala razmisliti tudi o razširitvi svoje ponudbe ostalemu delu sveta. Zdaj lahko nabor Pandorine glasbe poslušajo le Američani, Avstralci in Novozelandci. Westergren napoveduje, da bo do širše ponudbe prišlo že kmalu, saj je njihov cilj svojo storitev ponuditi kjerkoli na svetu. Morda že ob prihodu nove storitve, ki jo napoveduje.