Je podjetje Jessice Albe v škripcih?

Na sliki Jessica Alba (Vir slike: YouTube).

Je podjetje Jessice Albe v škripcih?

34-letna Jessica Alba, ki je množicam bolj poznana po igralskih sposobnostih, se v zadnjih letih vse uspešneje preizkuša tudi v podjetništvu. Med drugim je investirala tudi v slovensko–hrvaški startup Bellabeat.
Je podjetje Jessice Albe v škripcih?

Na sliki Jessica Alba (Vir slike: YouTube).

Revija Forbes jo je razglasila za najbogatejšo poslovno žensko, ki si je pot do uspeha tlakovala sama. Da, precej je zaslužila z igranjem, a še večji kupček denarja ji prinaša njeno podjetje The Honest Company (v njem ima od 15 do 20-odstotni delež), ki je bilo nedavno ocenjeno na kar dve milijardi dolarjev.

V štirih letih do 250 milijonov dolarjev prihodkov

Z The Honest Company ponuja ekološke negovalne izdelke za najmlajše in starejše. Varnost se prodaja, saj podjetje doživlja neverjetno rast. Leta 2012 so imeli 10 milijonov prihodkov in prodajali le 17 izdelkov, lani 150 milijonov. Letos naj bi po napovedih znašali kar 250 milijonov, svojo ponudbo pa so v vmesnem času razširili že na 120 izdelkov, ki jih prodajajo tudi v Kanadi.

Poletje prineslo težave …

Utečeno rutino podjetja so sredi letošnjega poletja prekinile težave uporabnikov njenih produktov. Uporabnice so tožile, da njeni izdelki, natančneje zaščitne kreme s sončnim faktorjem, ne delujejo, v dokaz pa lepile fotografije z opeklinami.

… jesen pa tožbe.

Zgodba pa ni ostala le pri fotografijah, saj sta dve uporabnici odšli svoj prav iskati na sodišče. Jessica Alba se je na tožbo, v kateri je zapisano, da igralka varljivo in zavajujoče označuje svoje izdelke za naravne, že odzvala. Meni, da so obtožbe neutemeljene in brez podlage. »Vem, da moja otroka, Honor in Haven, odraščata v bolj varnem domu ravno na račun naših izdelkov,« je še dodala.

Ena od tožb, ki naj bi bila težka kar 5 milijonov dolarjev, se poleg mila za roke, čistila za obraz in pleničk, ki vsebujejo sintetične sestavine, vije tudi okoli prej omenjene zaščitne kreme. Kremo opisuje kot neučinkovito, ni pa jasno, ali je uporabljena na odraslih ali otrocih. V ocenah izdelka na Amazonu je namreč poleti več staršev kritiziralo produkte za zaščito pred soncem, saj so njihovi otroci po izpostavljenosti na soncu prejeli hude opekline.

Alba podjetje »rešuje« tudi z odzivnostjo

Alba se je na slabe ocene in pritožbe odzvala že poleti, in sicer kar na blogu podjetja: »Zaščita naših najdražjih in vas je razlog, zakaj smo ustanovili Honest. Kot starši nas boli, ko slišimo, da je kdo imel slabo izkušnjo z našo zaščitno kremo.«

»Trdno stojimo za svojimi izdelki in odgovornostjo, ki jo imamo do naših uporabnikov. Vdani smo v predanost do odprtosti in transparentnosti,« je še dodala Alba, katere premoženje je ocenjeno na 340 milijonov dolarjev.

Kljub tožbi ostaja profesionalna

Igralka in podjetnica se v zadnjem času ukvarja tudi s predstavitvijo nove linije kozmetičnih izdelkov, ob nastopih na televiziji pa se spretno izmika vprašanjem v zvezi s tožbo. Ali lahko resnično ogrozi njen podjetniški imperij, je trenutno nemogoče z natančnostjo reči, a najverjetneje ga ne bo. Alba pravi, da se »prihodnosti veseli«.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
PODIM 2025: kdo je osvojil naslov najboljšega startupa med 188 tekmeci?

PODIM 2025: kdo je osvojil naslov najboljšega startupa med 188 tekmeci?

PODIM 2025 je v Mariboru znova združil vrhunske startupe, vlagatelje in tehnološke vizionarje iz celega sveta. Tridnevni dogodek je s pestro vsebino, mreženjem in tekmovanjem Podim Pitching Competition navdušil več kot 1.000 udeležencev iz 23 držav. Več >

Chipolo predstavlja svoj najnovejši iskalnik predmetov – Chipolo POP

Chipolo predstavlja svoj najnovejši iskalnik predmetov – Chipolo POP

Slovensko podjetje Chipolo, ki je znano po pametnih rešitvah za iskanje ključev, denarnice in telefona, predstavlja svoj najnovejši izdelek – Chipolo POP. S svežim, igrivim imenom in sodobno tehnologijo POP združuje vse najboljše lastnosti preteklih iskalnikov predmetov ter ponuja še več – v šestih živahnih barvah, z globalnim dosegom in izjemno enostavno uporabo. Gre za prvi barvit iskalnik, ki je združljiv z aplikacijama Apple Najdi ali Google Poišči mojo napravo. Več >

Browser Use: kako je Gregor Žunič soustvaril globalni hit v svetu UI

Browser Use: kako je Gregor Žunič soustvaril globalni hit v svetu UI

V svetu umetne inteligence (UI) se pojavlja vse več orodij, ki omogočajo avtomatizacijo različnih spletnih nalog. Eden izmed najvidnejših projektov na tem področju je Browser Use, ki sta ga leta 2024 ustanovila Magnus Müller in Slovenec Gregor Žunič v okviru pospeševalnika Student Project House na ETH Zürich. Več >

Ustanovitelja FRESH 32: »Delaj, popravljaj, dokler ne klikne.«

Ustanovitelja FRESH 32: »Delaj, popravljaj, dokler ne klikne.«

Inovacije se ne dogajajo le za zasloni pametnih telefonov in v algoritmih umetne inteligence. FRESH 32 je zgodba, ki dokazuje, da lahko tudi vsakdanje navade – kot je umivanje zob – postanejo pametnejše, trajnostne in bolj učinkovite. Več >

Ministrstvo načrtuje podvojitev števila startupov v Sloveniji

Ministrstvo načrtuje podvojitev števila startupov v Sloveniji

Slovenski startup forum 2025 je v torek na Bledu združil več kot sto predstavnikov startupov, vlade in mednarodnih strokovnjakov. Cilj je bil jasen - okrepiti povezave v ekosistemu in spodbuditi rast startupov. Ti so ključni za tehnološki razvoj in globalno konkurenčnost Slovenije. Več >

Mladi podjetnik leta 2024 je Grega Ivančič iz Glow seven!

Mladi podjetnik leta 2024 je Grega Ivančič iz Glow seven!

Danes v Kristalni palači v Ljubljani poteka konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! 2024. Pridružite se nam ob spremljanju podjetniškega panela z zanimivimi gosti in govora lanskega zmagovalca izbora Mladi podjetnik leta. Osrednji dogodek pa so predstavitve letošnjih kandidatov in razglasitev zmagovalca. Več >

Investicijski potencial startupov navdušil investitorje

Investicijski potencial startupov navdušil investitorje

Na Tovarni podjemov v Mariboru se je zgodil Demo dan Start:up Slovenija, kjer je deset najbolj obetavnih slovenskih startupov predstavilo svoje inovativne ideje in tehnologije pred investicijsko komisijo in obiskovalci. Več >

Mesec kibervarnosti: Napadalci ciljajo na naše telefone

Mesec kibervarnosti: Napadalci ciljajo na naše telefone

V torek, 1. oktobra, se je vsej Evropi pričela kampanja Evropski mesec kibervarnosti, katere namen je okrepiti odpornost sistemov in storitev EU, opolnomočiti državljane in narediti korak naprej k bolj kibernetsko varni in ozaveščeni družbi. Več >

FeelRooty: “Življenje podjetnikov je danes ekstremno hitro”

FeelRooty: “Življenje podjetnikov je danes ekstremno hitro”

MagicRooty je okusen naravni napitek, nadomestek kave in prehransko dopolnilo za krepitev možganov. Razvito je bilo, da dvigne raven energije, izboljša fokus in podpre delovanje vaših možganov. Grega Gostinčar, eden izmed soustanoviteljev, nam je omogočil kratek vpogled v zakulisje znamke FeelRooty. Več >

Center Rog: Kmalu polfinalni izbor mladinskih podjetniških idej POPRI

Center Rog: Kmalu polfinalni izbor mladinskih podjetniških idej POPRI

6. in 7. marca bo potekal polfinalni izbor mladinskih podjetniških idej POPRI. Podjetniška žirija je nedavno pregledala rekordnih 203 poslovnih modelov. V nadaljevanju predstavljamo program polfinalnega dogodka in potek tekmovanja. Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki