
Kaj je tisto, kar vaš startup nujno potrebuje za uspeh? (Vir slike: sxc.hu)
Gene Marks, predsednik svetovalnega podjetja The Marks Group PC in pisec šestih knjižnih uspešnic, je tekom svoje kariere opazil veliko startup podjetnikov, ki so pozabili na ključen element v poslu – na svoje stranke. In prav to je sčasoma povzročilo propad njihovega mladega podjetja!
Ponavadi je zasutost s številnimi opravili, s katerimi se sooča vsak lastnik mladega podjetja, krivec, da pride do zanemarjanja tega bistvenega elementa v podjetništvu. Potrebno je namreč dokončati gradnjo produkta ali dokončati razvoj aplikacij, ki so pravzaprav sploh botrovale nastanku startupa, pa tudi izdelati predstavitveno spletno stran, najti primerno računovodstvo, poskrbeti za upoštevanje vseh zakonsko določenih rokov ipd., poleg vsega naštetega pa skrbeti še za marketing, prodajo in stranke!
Ponavadi traja kar dve leti, da startup sploh postane profitabilen, a le, če podjetnik v tem času ni zanemarjal omenjenih področij. Zato raje, namesto da bi razmišljali o velikih načrtih, ki jih imate s svojim podjetjem, svoj čas namenite iskanju stroškovno najbolj optimalnih načinov trženja in marketinga ter iskanju in prepričevanju potencialnih kupcev, da svoj težko prisluženi denar porabijo za nakup vašega produkta ali storitve.
Pri tem se ne boste le naučili ogromno o poslovanju podjetja, temveč tudi ustvarili številke, ki vam lahko močno pomagajo v prihodnosti v primeru, da boste iskali finančno injekcijo poslovnega angela ali investitorja.
Vir: Entrepreneur