
Indus je na indijskih tleh prehitel iOS (Vir slike: YouTube).
Operacijski sistem, ki sloni na Androidu, je na indijskih tleh že konec lanskega leta uspel prehiteti iOS. Ne le to, svojo prednost vztrajno povečuje. Indus ima danes že 6,3-odstotni delež na indijskem trgu pametnih telefonov, piše v Counterpoint Research.
Največji korak naprej mu je uspelo narediti po sklenitvi partnerstva z domačim proizvajalcem pametnih telefonov Micromax. To je bilo v drugem četrtletju lanskega leta. Micromax velja za podjetje, ki proda največ pametnih napravic v Indiji. Takoj za Samsungom.
Zakaj lokalnim podjetjem bolje uspeva?
Uspeh operacijskega sistema Indus (v primerjavi z iOS), ki je dobil ime po eni izmed najdajših azijskih rek, je po mnenju analitikov povsem logičen. Lokalna podjetja se bolj zavedajo trendov in zahtev, ki jih dajejo njihovi uporabniki. Medtem pa je počasnejša prilagoditev na lokalne zahteve Apple stala dela tržnega deleža.
Manjše lokalne platforme, kot je Indus, so trn v peti tudi na vzhajajočih trgih. Večinoma je vzrok v tem, da so lokalna podjetja bolj privlačna za razvijalce in proizvajalce ter ponudnike storitev.
Indus so razvili Rakesh Deshmukh, Akash Dongre in Sudhir B. V začetku letošnjega leta je ekipa v rundi A zbrala 5 milijonov dolarjev. Deshmukh pravi, da Android tistim, ki niso najbolj vešči angleščine, ne nudi prave izbire. »Ta segment ljudi je drugačen in temu primerne so njihove potrebe,« je prepričan.
Do Indusa bo dostopalo še več Indijcev
70-članska ekipa dela iz Mumbaja, Delhija in Dhake. Njihov načrt je ponuditi operacijski sistem v vseh indijskih jezikih (ugotovljenih je vsaj 30 različnih jezikov in več kot 2 tisoč narečij). Pri tem bi jim lahko pomagalo tudi novo partnerstvo. Indus se je namreč v teh dneh povezazal s še dvema domačima podjetjema – Celkon in Swipe. Z njima si obeta uspešno širitev na južni del države.