
Veste, kako vam Snapchat lahko pomaga pri poslu? (Vir slike: App Store)
Facebook, Twitter, Instagram in Snapchat so priljubljena družabna omrežja, ki jih podjetja uporabljajo za povezovanje s svojimi strankami. Snapchat pa je tisto, kjer najdemo več mladih kot na ostalih omrežjih. In ravno zato je za blagovne znamke in podjetja, ki se osredotočajo na mlajšo populacijo, tako pomemben.
Snapchat so kot pomemben marketinški kanal prepoznala podjetja, ki želijo svoje sporočilo deliti z uporabniki – na drugačen način. Ne gre zgolj za to, da bi si povečala promet na svoji spletni strani, temveč za delitev svoje zgodbe. Snapchat je zato precej več kot le običajno družabno omrežje.
Ključ do vzpostavljanja vezi z uporabniki je predstavitev znamke v povsem unikatni obliki. Kreativno podajanje zgodbe je tako še bolj v ospredju kot na drugih družabnih omrežjih. Povejte zgodbo o svoji znamki – iz okolja, ki jo najbolje predstavlja.
Vsebina, ki bo padla v oči
Snapchat omogoča vertikalno predvajanje vsebin, zato je pomembno, da na omrežju predstavite zanimivo vsebino, ki bo padla v oči vašim sledilcem. Če želite Snapchat pravilno uporabljati, morate dodati tudi emoje in filtre. Bodite ustvarjalni. Postavite nove trende.
Vsak vplivnež ni primeren
Najdite pravo osebo, ki bo predstavljala vašo znamko oziroma podjetje na Snapchatu. To je nadvse pomemben del. Ta oseba mora imeti razširjeno mrežo sledilcev na Snapchatu, poleg tega pa mora razumeti uporabo te aplikacije. Če pokukate na družabna omrežja, boste na njih našli cel kup vplivnežev. Ne zaupajte pa naloge kar vsakemu: nekaj je imeti veliko sledilcev, nekaj drugega pa je razumevanje, kako optimizirati postopek povečanja baze sledilcev in uporabe v najboljšem smislu (za izbrano podjetje in branžo). Strokovnjaki vam bodo v tem primeru rekli, da ni vse v številkah. Poznati morate branžo in elemente vsebine, ki lahko postane viralna.
Ker lahko po novem vaši sledilci na Snapchatu tudi odgovarjajo na vašo predstavljeno vsebino, boste dobili nov vpogled v odziv sledilcev in odziv na kampanjo. In ne pozabite: tudi na Snapchatu bodite pri odgovarjanju vestni in dosledni.