Kako prihraniti čas

Podjetniki imajo težave, ker delajo veliko ter se osredotočajo na posamezne naloge in na podjetje ne gledajo kot celovito entiteto. Če boste dopustili, da vam manj pomembne naloge, kot so pregledovanje elektronske pošte in odgovarjanje strankam, zapolnijo dan, boste težko obvladali posel.
Kako prihraniti čas

Kako prihraniti čas. (Vir slike: sxc.hu)

Nikar ne dopustite, da vaše startup podjetje za vedno ostane na tej točki, osredotočiti se morate na veliko sliko in na dolgoročne cilje, saj boste le tako lahko napredovali.

Predstavljamo vam 6 temeljnih načinov, kako si lahko mladi podjetniki, ki delajo preveč, prihranijo nekaj dragocenega časa.

1. Načrtujte, nato stopite v akcijo

Kadar morate narediti veliko, se vam morda zdi, da je načrtovanje izguba časa. Vendar ni. Vzemite si 10 do 15 minut časa in si vsako jutro skicirajte načrt. Če vam je lažje, si lahko načrte pišete tudi zvečer za prihodnji dan.

Vaš načrt mora biti jasen in organiziran glede na pomembnost posamezne naloge.

2. Naloge razdelite v skupine

Določene naloge se navezujejo – od vas npr. zahtevajo, da zapustite pisarno. Naloge, ki jih lahko naredite istočasno, razdelite v posamezne skupine. Na primer, shranjujte določene pogodbe in obiščite notarja zgolj enkrat na teden namesto trikrat. Medtem ko boste šli do notarja, se oglasite še v trgovini s pisarniškim materialom in opravite še kakšen opravek v bližini. Ni razloga, da vsak dan zapuščate pisarno za posamezno opravilo.

3. Uporabljajte kurirje in dostavljavce

Pustite, da drugi namesto vas razvažajo stvari, vi imate takrat možnost početi kaj bolj pomembnega.

4. Prosite za pomoč

Kadar morate dokončati velik projekt, ki od vas zahteva neskončno ur in trdega fizičnega dela, prosite nekaj prijateljev in sorodnikov, da vam pomagajo v zameno za kosilo in okrepčilo. Tak pristop vam lahko omogoči, da določeno delo opravite v enem popoldnevu namesto v enem tednu.

5. Zapisujte si

Noben problem ni napisati po deset ali več samolepilnih listkov na dan. Problem nastane, ko imate celo pisalno mizo prekrito z listki in se ne znajdete več. Raje si dnevne načrte in nujna (ter malo manj nujna) opravila zapisujte urejeno in sistematično v blok ali v elektronski obliki. Glejte zgolj, da boste imeli vse na enem mestu in razvrščeno po datumih. Tovrstna organiziranost vam bo še kako prav prišla, ko boste naslednje leto spet naročali kakšno specifično stvar in boste enostavno pobrskali po bloku in brez večjih težav našli telefonsko številko dobavitelja.

6. Vzemite si prost dan

V kolikor delate noč in dan, boste kmalu občutili posledice. Tudi če delate tisto, v čemer zares uživate, imajo vaši možgani še vedno določene omejitve. Vsaj en dan v tednu si vzemite prosto. V pisarni pa si vsak dan vzemite nekaj manjših odmorov – pojdite na kavo, naredite si skodelico čaja in nekaj minut glejte skozi okno ali pa pojdite na kratek sprehod. S takšnimi kratkimi odmori se boste napolnili z energijo in boste pripravljeni na nove izzive.

Vir: entrepreneur.com

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje