Maloprodajna podjetja in Facebook

Maloprodajna podjetja in Facebook (slika: sxc.hu).

Kako prodati več?

Ste na začetku podjetniške poti določili strategijo prodaje in je od takrat niste nič spreminjali? Trg se nenehno spreminja in z njim želje kupcev, zato je čas, da tudi vi prenovite strategijo prodaje. Predstavljamo vam štiri skrivnosti, kako prodati več.
Maloprodajna podjetja in Facebook

Maloprodajna podjetja in Facebook (slika: sxc.hu).

1. Ne iščite najboljših prodajalcev

Nikar ne zaposlite prodajalca, ki je zvezda. To so tisti prodajalci, katerih prodaja je višja od vseh ostalih prodajalcev v podjetju skupaj. Takšne zvezde so samotarji in ne znajo delati v timu.

V kolikor cenite timsko delo nikoli ne primerjajte uspeha posameznih prodajalcev, saj boste s tem poveličevali enega prodajalca, drugega pa grajali, kar vam ne bo prineslo dobrih rezultatov. Pomembno je, da prodajalci delujejo kot tim, saj bodo na tak način lažje razumeli kupca.

2. Ukinite nagrade

Ukinitev denarnih nagrad posameznikom je zelo radikalna sprememba, vendar se v določenih primerih obnese. Ameriško podjetje je ukinilo denarne nagrade prodajalcem in le-ti so se veliko bolj posvetili zbiranju novih kontaktov (angl. lead) in timskemu delu. Zbiranje čim večjega števila kontaktov je nadvse pomembno v času gospodarske krize, saj podvojeno število kontaktov prinese isti rezultat.

Namesto nagrad posameznikom raje nagradite celoten tim.

3. Vaše skrivno orožje pri prodaji je podpora strankam

Verjamemo, da je v času gospodarske krize nadvse mikavno zmanjšati podporo strankam. Namesto tega raje usposobite tim za podporo strankam, da bo le-ta znal obdržati težko pridobljene stranke.

4. Ne znižujte cen

Izognite se razprodajam, ki vam odžirajo dobiček. Nikar ne nižajte cene in raje tekmujte z izvirnostjo, dobro podporo strankam in kvaliteto produktov.

Vir: blogs.hbr

Oznake:, , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki