
Maloprodajna podjetja in Facebook (slika: sxc.hu).
1. Ne iščite najboljših prodajalcev
Nikar ne zaposlite prodajalca, ki je zvezda. To so tisti prodajalci, katerih prodaja je višja od vseh ostalih prodajalcev v podjetju skupaj. Takšne zvezde so samotarji in ne znajo delati v timu.
V kolikor cenite timsko delo nikoli ne primerjajte uspeha posameznih prodajalcev, saj boste s tem poveličevali enega prodajalca, drugega pa grajali, kar vam ne bo prineslo dobrih rezultatov. Pomembno je, da prodajalci delujejo kot tim, saj bodo na tak način lažje razumeli kupca.
2. Ukinite nagrade
Ukinitev denarnih nagrad posameznikom je zelo radikalna sprememba, vendar se v določenih primerih obnese. Ameriško podjetje je ukinilo denarne nagrade prodajalcem in le-ti so se veliko bolj posvetili zbiranju novih kontaktov (angl. lead) in timskemu delu. Zbiranje čim večjega števila kontaktov je nadvse pomembno v času gospodarske krize, saj podvojeno število kontaktov prinese isti rezultat.
Namesto nagrad posameznikom raje nagradite celoten tim.
3. Vaše skrivno orožje pri prodaji je podpora strankam
Verjamemo, da je v času gospodarske krize nadvse mikavno zmanjšati podporo strankam. Namesto tega raje usposobite tim za podporo strankam, da bo le-ta znal obdržati težko pridobljene stranke.
4. Ne znižujte cen
Izognite se razprodajam, ki vam odžirajo dobiček. Nikar ne nižajte cene in raje tekmujte z izvirnostjo, dobro podporo strankam in kvaliteto produktov.
Vir: blogs.hbr