
Kako v podjetju obdržati najboljše zaposlene? (Vir slike: Freeimages.com)
V nadaljevanju si preberite nekaj nasvetov o tem, kako obdržati svoje zaposlene v podjetju skozi daljše časovno obdobje.
1. Njihovo delo naj bo dobro poplačano
Zaposleni morajo vedeti, da bo njihov trud pri delu pošteno poplačan. Prav zato je pomembno, da se držite svojih obljub glede morebitnih povišic in napredovanj, a pri tem ne smete zanemariti tudi preostalih vidikov nagrajevanja, kot so na primer omogočanje fleksibilnega delovnega časa, več dni dopusta za dobro opravljeno delo ipd.
2. Ustvarite priložnosti, v katerih se lahko dokažejo
Ustvarite priložnosti, v katerih se bodo vaši zaposleni lahko izkazali in prikazali vse svoje znanje. Na ta način jih boste spodbudili k bolj kreativnemu razmišljanju, kar pomeni, da bodo na dan privrele nove in nove ideje, ki bodo lahko zelo pozitivno vplivale na vaš delovni proces, to pa bo zadovoljstvo vaših zaposlenih držalo na visoki ravni.
3. Poskrbite za izzive
Zaposleni, ki so izrazito radovedni in učljivi, potrebujejo nove in nove izzive, da se na delovnem mestu ne bi dolgočasili in počutili nekoristne. Poskrbite, da bodo pred takšnimi posamezniki vedno nove naloge, iz katerih se bodo lahko naučili novih stvari.
4. Omogočite jim sprostitev
Niso le otroci tisti, ki potrebujejo igro. Tudi odrasli si morajo od časa do časa vzeti čas zase, v katerem se posvetijo zgolj sebi in svojim neuresničenim željam. Če jim boste omogočili priložnost, da od časa do časa prekinejo vsakodnevno rutino in namesto na delo odidejo na primer na “team building” s sodelavci, jih boste močno motivirali, da se še bolj potrudijo za vaše podjetje.
Sanjate o lastnem podjetju, a se še niste opogumili? Pridite v MP šolo >>
5. Bodite dober zgled
Kot vodja podjetniške ekipe morate svojim podrejenim dajati dober zgled pri vsakodnevnemu reševanju težav. S svojim preudarnim pristopom k novonastalim problemom in vašim mentorstvom svoji ekipi lahko namreč precej pripomorete k izboljšanju zadovoljstva svojih zaposlenih, saj bodo dobri delavci cenili vaše nasvete in pomoč, ki jim jo boste nudili.
Vir: Inc.com