Kakšne so lastnosti dobrega prodajalca?

Pri zaposlitvi novega prodajnega zastopnika v njem v enaki meri iščite empatijo dobrega prijatelja in konkurenčnost zvezdniškega športnika. Naštevamo seznam lastnosti, ki bi jih moral imeti vsak kandidat prodajne ekipe vašega malega podjetja.
Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

  1. Sposobnost poslušanja

Dober prodajalec mora zadovoljiti potrebe stranke. Edini način, da ugotovite, kakšne so potrebe stranke, je, da poslušate, kaj govori vsak potencialni kupec. Za najboljše prodajalce velja, da ne le govorijo, ampak znajo predvsem poslušati.

  1. Sočutje

Dober prodajalec ve, kako čutiti, kar čutijo njegove stranke. Ko se vživi v kožo potencialne stranke, ve, kako prodati izdelek ali storitev. Empatija je odličen način za predvidevanje, kaj stranka želi.

  1. Želja po uspešni prodaji

Dobri prodajalci imajo potrebo po prodaji, ki presega denarni prihodek. Imajo osebne potrebe, pri katerih jim lahko pomaga le prodaja. Njihov ego se hrani z dobrimi prodajnimi številkami.

  1. Konkurenčnost

Prodajalci, ki uspejo, uživajo v merjenju svojih veščin s svojimi konkurenti. Ne želijo samo izboljšati sami sebe v tem, kar počnejo, ampak želijo biti boljši od vseh drugih.

  1. Sposobnost mreženja

Dobri prodajalci imajo radi mreženje. Vključujejo se v svojo skupnost in imajo veliko različnih poslovnih odnosov. Mreženje zanje ni samo del službe, temveč način, kako radi preživljajo svoj čas.

  1. Zaupanje

Bistvenega pomena je verjeti v izdelek ali storitev, ki jo prodajajo. To se kaže kot zaupanje, ki je nalezljivo in povzroči, da kupci želijo kupiti več.

  1. Navdušenje

Uspešen prodajalec je vedno motiviran. V vsakem trenutku je vedno pripravljen na prodajo in nenehno išče nove možnosti.

  1. Odpornost

Najboljši zaslužkarji vedo, kako se postaviti na noge po sušnem obdobju. Ne obupajo, ko se prodajne številke zmanjšajo. Namesto tega iščejo inovativne načine za preobrat.

  1. Veščine večopravilnosti

Izjemen prodajalec zna uskladiti posle, ki jih poskuša skleniti z obetavnimi potencialnimi strankami. Lahko celo odgovarja na poizvedbe prek e-pošte in preko telefona hkrati. Mojstri večopravilnosti so odličen dodatek vsaki prodajni ekipi.

  1. Poštenost

Ljudje, ki najbolje prodajajo stvari, so tudi pošteni. Vedo, da nečisti posli vodijo v propadle projekte, ki se lahko množijo in končno stanejo veliko več od izgube ene stranke.

  1. Radovednost

Biti radoveden glede strank in izdelkov je le začetek. Najboljši prodajalci iščejo tudi spremembe v panogi in raziskujejo, kaj ponuja konkurenca.

  1. Prilagodljivost

Izjemen prodajni zastopnik se prilagodi toku. Prilagajanje urniku in željam stranke je lahko ključnega pomena.

  1. Komunikacijske spretnosti

če poskušate ljudem prodati blago in storitve, odličnih besednih veščin ni nikoli preveč. Ljudje, ki so uspešni na komunikacijskem področju, se znajo izogibati žargonu in težko razumljivim besednim shemam.

  1. Vztrajnost

Ne da bi bili nesramni ali nasilni, dobri prodajalci vedo, kako opraviti delo. Vedo, da se mnogi ljudje soočajo z najzahtevnejšo oviro tik preden dosežejo svoj cilj. Vedo, kako se spopasti s padajočimi prodajnimi številkami.

  1. Strast

Ko prodajni zastopnik ljubi svoje podjetje, se to pokaže v njegovem predstavitvi. Zato so najuspešnejši prodajalci hkrati tudi najboljši navijači za svoja mala podjetja.

  1. Odločnost

Prodaja je težko delo. Ljudje, ki res uspejo, ne čakajo, da stranke pridejo k njim, ampak so odločeni, da jih najdejo sami. Iskanje jim lahko vzame zelo veliko časa.

  1. Temeljitost

Prodajni zastopniki, ki se uvrščajo na sam vrh, ostanejo v stiku s svojimi strankami. Pošiljajo čestitke za rojstni dan in zahvale. Gre za vsakokratno iskanje novih načinov, kako ostati v mislih stranke.

  1. Razumevanje vrednosti

Pravi prodajalci razumejo, da prodaja ni samo končna cena izdelka ali storitve, ampak znajo v celoti izkoristiti prednosti, ki jih izdelek ali storitev prinese točno določeni stranki.

  1. Ambicija

Postavljanje ciljev in njihovo doseganje je pomembno v vsakem malem podjetju. To še posebej velja za kvote, za katere si prizadevajo prodajalci.

  1. Očarljivost

Očarljivi prodajni zastopniki ustvarjajo dober prvi vtis in odpirajo vrata uspešni prodaji. Delo na svojem izražanju in urejen videz veliko pomenita.

  1. Domišljija

Prodajalci, ki znajo razmišljati s svojo glavo in se prilagajati spreminjajočim se situacijam, so zlata vredni. Močna domišljija je dragocena lastnost.

  1. Potrpežljivost

Nekatere stranke potrebujejo malo več pozornosti kot druge, da jih pridobimo kot kupce. Dober prodajni zastopnik se tega zaveda in si vzame ves čas, ki ga potrebuje, da osvoji stranko.

  1. Pobuda

Prevzeti stvari v svoje roke je znak pravega profesionalca. Če obstaja izdelek ali storitev, ki jo je treba prodati, se vedno najde primeren način.

  1. Neodvisnost

Zaradi samoiniciative in zaslužka od provizije so najboljši prodajalci dobri pri delu, če so samostojni.

  1. Zavezanost

Končno, najboljši prodajalci vedo, da morajo iti preko sebe za uspeh. Radi si postavljajo visoke nove cilje in jih nenehno poskušajo doseči.

 

Vir: smallbiztrends.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Podjetništvo prinaša številne izzive, odgovornosti in stresne situacije. Da bi se podjetniki izognili izgorelosti, je pomembno, da že vnaprej sprejmejo določene preventivne ukrepe in skrbijo za svoje dobro počutje. Tukaj je nekaj nasvetov, kako lahko podjetnik prepreči izgorelost. Preberite več >>

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Podjetništvo zahteva nenehno prilagajanje in učenje, saj se trgi, tehnologije in poslovni trendi nenehno spreminjajo. Pridobivanje novih veščin je ključno za dolgoročni uspeh, vendar pa je za mnoge podjetnike največji izziv najti čas za izobraževanje ob vseh vsakodnevnih obveznostih. Tukaj je nekaj strategij, kako lahko podjetnik učinkovito najde čas za pridobivanje novih veščin. Preberite več >>

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

Odprtje lastnega podjetja predstavlja vznemirljiv in izzivalen korak in od posameznika zahteva premišljeno načrtovanje in pripravljenost na izzive. Preberite si pet ključnih nasvetov za uspešno odprtje podjetja. Preberite več >>

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Preberite več >>

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Preberite več >>

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Uspeh podjetja je pogosto odvisen od spretnosti in odločitev podjetnika. V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju je ključno, da podjetniki sprejemajo premišljene odločitve in sledijo najboljšim praksam za rast svojega podjetja. V tem članku bomo predstavili nekaj ključnih nasvetov, ki vam lahko pomagajo nadgraditi vaše podjetje in doseči želene rezultate. Preberite več >>

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Podjetniki, ki se v svojem podjetju srečujejo z začasno povečanim obsegom dela ali s finančnimi težavami, lahko za pomoč pri opravljanju dela zaprosijo družinske člane. Dela pa sicer ne more opravljati katerikoli sorodnik in prav tako ne neomejeno število ur, saj predpisi s tega področja določajo posebne pogoje in omejitve. Preberite več >>

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Vzpostavljanje odnosov in mreženje je za podjetja, ki iščejo vire za rast, inovacije in dolgoročno trajnost, bistvenega pomena. Strokovnjaki pravijo, da uspeh in širitev startupov nista odvisna le od financiranja, ampak predvsem od sposobnosti podjetnikov za mreženje in ustvarjanje učinkovitih partnerstev. Preberite več >>

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Težave so stalnica, ki spremlja vsakega podjetnika. Ni namreč običajno, da bi stvari od ustanovitve podjetja dalje potekale brez zapletov, zato je pomembno, da se podjetnik že zelo zgodaj nauči, kako ukrepati v primeru, če nastopijo težave. Preberite več >>

15 odličnih taktik za pogajanje

15 odličnih taktik za pogajanje

Pogajanje predstavlja pomemben del vsakdanjika marsikaterega podjetnika. Naj gre za prodajo, podpis nove pogodbe o sodelovanju, prepričevanje investitorja ali kaj drugega - nujno je, da se podjetnik v takšnih situacijah dobro znajde. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje