Vir slike: Pixabay
-
Sposobnost poslušanja
Dober prodajalec mora zadovoljiti potrebe stranke. Edini način, da ugotovite, kakšne so potrebe stranke, je, da poslušate, kaj govori vsak potencialni kupec. Za najboljše prodajalce velja, da ne le govorijo, ampak znajo predvsem poslušati.
-
Sočutje
Dober prodajalec ve, kako čutiti, kar čutijo njegove stranke. Ko se vživi v kožo potencialne stranke, ve, kako prodati izdelek ali storitev. Empatija je odličen način za predvidevanje, kaj stranka želi.
-
Želja po uspešni prodaji
Dobri prodajalci imajo potrebo po prodaji, ki presega denarni prihodek. Imajo osebne potrebe, pri katerih jim lahko pomaga le prodaja. Njihov ego se hrani z dobrimi prodajnimi številkami.
-
Konkurenčnost
Prodajalci, ki uspejo, uživajo v merjenju svojih veščin s svojimi konkurenti. Ne želijo samo izboljšati sami sebe v tem, kar počnejo, ampak želijo biti boljši od vseh drugih.
-
Sposobnost mreženja
Dobri prodajalci imajo radi mreženje. Vključujejo se v svojo skupnost in imajo veliko različnih poslovnih odnosov. Mreženje zanje ni samo del službe, temveč način, kako radi preživljajo svoj čas.
-
Zaupanje
Bistvenega pomena je verjeti v izdelek ali storitev, ki jo prodajajo. To se kaže kot zaupanje, ki je nalezljivo in povzroči, da kupci želijo kupiti več.
-
Navdušenje
Uspešen prodajalec je vedno motiviran. V vsakem trenutku je vedno pripravljen na prodajo in nenehno išče nove možnosti.
-
Odpornost
Najboljši zaslužkarji vedo, kako se postaviti na noge po sušnem obdobju. Ne obupajo, ko se prodajne številke zmanjšajo. Namesto tega iščejo inovativne načine za preobrat.
-
Veščine večopravilnosti
Izjemen prodajalec zna uskladiti posle, ki jih poskuša skleniti z obetavnimi potencialnimi strankami. Lahko celo odgovarja na poizvedbe prek e-pošte in preko telefona hkrati. Mojstri večopravilnosti so odličen dodatek vsaki prodajni ekipi.
-
Poštenost
Ljudje, ki najbolje prodajajo stvari, so tudi pošteni. Vedo, da nečisti posli vodijo v propadle projekte, ki se lahko množijo in končno stanejo veliko več od izgube ene stranke.
-
Radovednost
Biti radoveden glede strank in izdelkov je le začetek. Najboljši prodajalci iščejo tudi spremembe v panogi in raziskujejo, kaj ponuja konkurenca.
-
Prilagodljivost
Izjemen prodajni zastopnik se prilagodi toku. Prilagajanje urniku in željam stranke je lahko ključnega pomena.
-
Komunikacijske spretnosti
če poskušate ljudem prodati blago in storitve, odličnih besednih veščin ni nikoli preveč. Ljudje, ki so uspešni na komunikacijskem področju, se znajo izogibati žargonu in težko razumljivim besednim shemam.
-
Vztrajnost
Ne da bi bili nesramni ali nasilni, dobri prodajalci vedo, kako opraviti delo. Vedo, da se mnogi ljudje soočajo z najzahtevnejšo oviro tik preden dosežejo svoj cilj. Vedo, kako se spopasti s padajočimi prodajnimi številkami.
-
Strast
Ko prodajni zastopnik ljubi svoje podjetje, se to pokaže v njegovem predstavitvi. Zato so najuspešnejši prodajalci hkrati tudi najboljši navijači za svoja mala podjetja.
-
Odločnost
Prodaja je težko delo. Ljudje, ki res uspejo, ne čakajo, da stranke pridejo k njim, ampak so odločeni, da jih najdejo sami. Iskanje jim lahko vzame zelo veliko časa.
-
Temeljitost
Prodajni zastopniki, ki se uvrščajo na sam vrh, ostanejo v stiku s svojimi strankami. Pošiljajo čestitke za rojstni dan in zahvale. Gre za vsakokratno iskanje novih načinov, kako ostati v mislih stranke.
-
Razumevanje vrednosti
Pravi prodajalci razumejo, da prodaja ni samo končna cena izdelka ali storitve, ampak znajo v celoti izkoristiti prednosti, ki jih izdelek ali storitev prinese točno določeni stranki.
-
Ambicija
Postavljanje ciljev in njihovo doseganje je pomembno v vsakem malem podjetju. To še posebej velja za kvote, za katere si prizadevajo prodajalci.
-
Očarljivost
Očarljivi prodajni zastopniki ustvarjajo dober prvi vtis in odpirajo vrata uspešni prodaji. Delo na svojem izražanju in urejen videz veliko pomenita.
-
Domišljija
Prodajalci, ki znajo razmišljati s svojo glavo in se prilagajati spreminjajočim se situacijam, so zlata vredni. Močna domišljija je dragocena lastnost.
-
Potrpežljivost
Nekatere stranke potrebujejo malo več pozornosti kot druge, da jih pridobimo kot kupce. Dober prodajni zastopnik se tega zaveda in si vzame ves čas, ki ga potrebuje, da osvoji stranko.
-
Pobuda
Prevzeti stvari v svoje roke je znak pravega profesionalca. Če obstaja izdelek ali storitev, ki jo je treba prodati, se vedno najde primeren način.
-
Neodvisnost
Zaradi samoiniciative in zaslužka od provizije so najboljši prodajalci dobri pri delu, če so samostojni.
-
Zavezanost
Končno, najboljši prodajalci vedo, da morajo iti preko sebe za uspeh. Radi si postavljajo visoke nove cilje in jih nenehno poskušajo doseči.
Vir: smallbiztrends.com