KAUCH: Vlaganje v oblikovanje ustvarja dodano vrednost

Vlaganje v dizajn pri razvoju novih produktov je vse bolj pomembna dodana vrednost tudi med slovenskimi podjetji. Zato v podjetju KAUCH nove sedežne garniture razvijajo v sodelovanju z industrijskimi oblikovalci. Kako poteka sodelovanje z njimi?
Sedežna garnitura Oto (Vir: KAUCH)

Sedežna garnitura Oto (Vir: KAUCH)

Končni produkt je rezultat oblikovalskega procesa med podjetjem in oblikovalcem

Oblikovanje novega produkta je proces med naročnikom in industrijskim oblikovalcem, pri čemer ključno vlogo igra razumevanje potreb uporabnika. Pomembno je, da so že od začetka dobro definirana oblikovalska izhodišča, cilji in faze projekta. Faze so ponavadi razdeljene na raziskovalni del, idejni projekt in testiranje, razvoj ključne rešitve in implementacijo.

Luka Debevec, ustanovitelj blagovne znamke KAUCH pravi:

»Proces nastanka novega kavča je zelo dinamičen in zahteva veliko interakcije med naročnikom in oblikovalcem. Gre za sinergijo, pri čemer naročnik prispeva svoje tehnično znanje, oblikovalec pa svoje znanje na področju oblikovanja.«

Kako poteka nastanek nove sedežne garniture?

Pri KAUCHu sami poiščejo oblikovalca za razvoj novega produkta ali pa ti pristopijo do njih že s konkretno izoblikovano idejo. Naročnik in oblikovalec se najprej dogovorita o načinu sodelovanja.

Luka Debevec: »Za sodelovanje jim ponudimo dve opciji; ali dizajn v celoti odkupimo ali pa se dogovorimo za delno plačilo v procesu snovanja novega produkta in določen odstotek, ki ga kasneje dobijo od vsake prodaje.«

Sodelovanje z industrijskimi oblikovalci pri podjetju KAUCH (Vir: KAUCH

Sodelovanje z industrijskimi oblikovalci v podjetju KAUCH (Vir: KAUCH)

Nato naročnik oblikovalcem poda projektna izhodišča – pove, kakšne so njegove in želje kupcev ter kaj v določenem segmentu manjka, oziroma kje vidi potencial za nov produkt. Industrijski oblikovalec poda še svoj vidik na izhodišča in začne z raziskavo tržišča ter potreb uporabnikov.

Oblikovalec Nejc Koželj, TAK kolektiv: »Pri oblikovanju so nam zanimivi trendi glede spreminjanja navad uporabnikov. Zato je dobra sedežna garnitura predvsem tista, ki odgovarja na želje kupca.«

Oblikovanje sedežne garniture za sodoben način življenja

Pri oblikovanju nove serije sedežnih garnitur Oto za blagovno znamko KAUCH je oblikovalski studio Tak kolektiv med analizo prišel do zanimivih ugotovitev glede navad sodobnih uporabnikov.

Tak kolektiv: »Nakupovanje pohištva se počasi a zagotovo seli na splet. Največja skupina potrošnikov pa postaja generacija milenijcev, ki dojema lastništvo doma in pohištva drugače kot prejšnje generacije. Ker želijo biti neodvisni in drugačni, iščejo dostopnejše, manjše, multifunkcionalno pohištvo, ki nudi odgovor na njihov dinamičen in urban življenjski slog. Zanima jih tudi etika okolja, v katerem je pohištvo narejeno, zato so bolj naklonjeni proizvodom, ki so prijazni do okolja.«

Oblikovanje idejne rešitve za nov produkt

Po analizi uporabniške izkušnje oblikovalci naredijo raziskavo konkurenčnih produktov in definirajo konkurenčne prednosti. Sledi skupna delavnica z vodstvom podjetja, ki je namenjena pregledu ugotovitev in definiranju končnih izhodišč za oblikovanje. Ko oblikovalci zberejo vse potrebne informacije, je čas za oblikovanje idejne rešitve za nov produkt.

Nova serija sedežnih garnitur Oto na razstavi slovenskih oblikovalcev in proizvajalcev pohištva "Odprti smo" (Vir: KAUCH)

Sedežna garnitura Oto na milanskem tednu oblikovanja (Vir: KAUCH)

Oblikovalec Matic Lenaršič, TAK kolektiv: »Končni rezultat je rezultat procesa. Izhaja iz izhodišč, ki smo jih definirali skupaj z naročnikom, analize konkurenčnih produktov ter izkušenj, ki jih je imel naročnik.«

Po potrditvi končne rešitve je potrebno za produkt izdelati tehnično dokumentacijo in začeti z izdelavo prototipa. S tem pa delo ni nujno zaključeno, saj je ključno spremljati odziv uporabnikov in po potrebi projekt vračati v nove cikle.

Dober dizajn je naložba

Da se vlaganje v oblikovanje novih produktov izplača, dokazuje tudi uspeh in opaznost nove serije sedežnih garnitur podjetja Kauch, Oto. Po oceni strokovne komisije je bil Oto izbran med produkte, ki so se predstavili na razstavi Top ideje na pohištvenem sejmu Ambient Ljubljana. Center za Kreativnost pa ga je uvrstil na razstavo perspektivnih slovenskih oblikovalcev in proizvajalcev pohištva »Odprti smo!«, ki je bila aprila na ogled na največjem pohištvenem sejmu na svetu – milanskem tednu oblikovanja.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


NOVO! Startupi – predstavite se slovenski javnosti!

NOVO! Startupi – predstavite se slovenski javnosti!

NOVO! Zavod mladi podjetnik, so.p., predstavlja nov produkt: Startup - predstavi se slovenski javnosti! Gre za medijsko predstavitev mladih podjetnikov oziroma njihovih podjetij širši slovenski javnosti prek kanalov naše organizacije.   Preberite več >>

Čedalje več start-upov se odloča za zaposlovanje ljudi, ki delo opravljajo na daljavo

Čedalje več start-upov se odloča za zaposlovanje ljudi, ki delo opravljajo na daljavo

Start-upi se čedalje pogosteje odločajo za zaposlovanje ljudi, ki dela ne opravljajo na sedežu podjetja, ampak od doma ali s katere druge lokacije. V nadaljevanju lahko preberete, zakaj ima tak način sodelovanja z zaposlenimi številne prednosti za podjetje. Preberite več >>

Fenomen naročniškega prodajnega modela

Fenomen naročniškega prodajnega modela

Podjetja, ki svojim naročnikom vsak mesec pošljejo škatlo s svojimi izdelki, uspešno izkoriščajo umetno inteligenco in individualizacijo ter spodbujajo trgovski sektor, ki v zadnjih letih stagnira. Naročniški prodajni model se tako lahko pohvali z več kot 1000-odstotno rastjo. Preberite več >>

8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

To, kar smo postali, je rezultat našega ponavljajočega ravnanja, vzorcev in navad. Že Aristotel je ugotovil, da uspeh ni stvar dejanj, ampak stvar navade. Nekaj uspešnih podjetnikov je zaupalo, katere so tiste navade, ki so njim najbolj pomagale na poti do uspeha. Preberite več >>

Zaščita podjetniške ideje

Zaščita podjetniške ideje

Ste se domislili inovativne ideje za vaš bodoči startup? Razmišljate o novih kreativnih izdelkih in storitvah? Preden z idejo pohitite na Kickstarter ali pa o njej poveste prijateljem ob kavi, preberite spodnji članek. Preberite več >>

Slovenski DaiBau prejel 700.000 evrov investicije

Slovenski DaiBau prejel 700.000 evrov investicije

Mariborska ekipa spletnega portala MojMojster - DaiBau je prejela finančno spodbudo s strani dveh investicijskih skladov; South Central Ventures (SCV) in Vito ONE. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

03.06.2019 od 15:00 do 07.06.2019 18:00
Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

14.06.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

Lastniki spletnih trgovin ponavadi najprej poskrbijo za to, da je njihova spletna stran za obiskovalce - potencialne kupce - privlačna, enostavna in uporabna. Da bi se izognili morebitnim kaznim, pa je takoj za tem treba zadostiti tudi vsem pravnim zahtevam!
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

14.06.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP