Kickstarter: mlada starša, ki sta združila tehnologijo in zabavo

Swingy bo jutri zaživel na Kickstarterju (Vir slike: Urša Popović).

Kickstarter: mlada starša, ki sta združila tehnologijo in zabavo

Niko Popović je pri 18. letih odšel na študij ekonomije v ZDA, se nato vrnil in se odločil še za študij farmacije. Tam je spoznal svojo življensko sopotnico Uršo, s katero se usmerjata v podjetniške vode. S projektom Swingy se bosta predstavila na Kickstarterju.
Kickstarter: mlada starša, ki sta združila tehnologijo in zabavo

Swingy bo jutri zaživel na Kickstarterju (Vir slike: Urša Popović).

Swingy, pravita, je nastal iz lastne ugotovitve, ko sta se njuna otroka (danes sta stara 3 in 6 let) naučila uporabljati iPad, še preden sta spregovorila. »Kmalu sva videla, da bi lahko sinova celo popoldne preživela ob igranju igric. Ne glede na to, da sva jim čas za digitalno igranje omejevala, sva se vedno počutila nekoliko krivo, kadar sta se igrala z iPadom,« pravita sogovornika.

Igra, ki spodbuja gibanje

Swingy je inovativna igrača za trening ravnotežja, v celoti je narejena iz slovenskega bukovega lesa. Je prva brezžična ravnotežnostna deska, ki na igriv način spodbuja otroke, da so fizično aktivni, medtem ko igrajo igrice na pametnih telefonih ali tablicah. »Gre za pravi trening ravnotežja, ki je izredno pomemben za otroke. Ne samo pri športih, temveč tudi v vsakdanjem življenju. Krepijo se mišice, ki so pomembne za pravilno držo, izboljša se koordinacija, igra sama pa spobuja gibanje,« pojasnjujeta.

Projekt lahko podprete na Kickstarterju >>

Otrok stopi na Swingy, izbere igro in jo začne igrati (Vir slike: Peter Irman).

Swingy tudi za odrasle – zdrži do 140 kilogramov

Swingy omogoča igranje igrice Swing Pong, ki jo je razvila programerka Boža Cvetkovič, ki sicer dela na Inštitutu Jožefa Štefana. »Navdih je ena izmed prvih računalniških igric Pong, s tem smo se vrnili k začetkom, ko je bilo še malo tehnologije v našem vsakdanu. Ne gre za kompleksno igro, je pa takšna, da sovpada z gibanjem na Swingyju. Senzorja se povežeta, otrok stopi na Swingy, izbere igro in jo začne igrati. V igri zbira lešnike. Vsakič, ko zadene žogo z loparjem, dobi lešnik. Igra ima deset stopenj, višje so zahtevnejše, saj se zmanjšajo loparčki, poveča se hitrost žoge, dodani pa so tudi drugi elementi, ki igro popestrijo,« pojasnjujeta. Swingy je namenjen otrokom od 4. do 12. leta starosti, a ga lahko uporabljajo tudi odrasli, saj zdrži do 140 kilogramov. »Tudi midva rada tekmujeva med seboj,« pove 32-letni Niko.

Ekipo sestavljajo še njegova mama, sorodnik Dejan Cesar, ki nastopa v vlogi produktnega vodje, Manja Kovačič, ki skrbi za komunikacijo, dizajnerka Melisa Cerič in programerka Boža Cvetkovič.

V svoji igrači sta združila tako zabavo kot tudi gibanje. »Naša generacija je bila večinoma zunaj, se igrala na ulicah, medtem ko je računalnik predstavljal dodatno zabavo. Želela sva združiti to, kar ima današnja mladina rada in kar je koristno za njih,« povesta.

Navdih za Swingy mamina ideja o ukrivljenem pripomočku za hojo

Idejo sta dobila v družinskem krogu. »Mama se je ukvarjala z idejo o ukrivljenem pripomočku za hojo, ki bi uporabnika ob sprehodu spodbujal k lovljenju ravnotežja. Kot zdravnica in žena ortopeda je videla veliko pacientov z bolečinami v križu,« pojasnjuje Niko in dodaja, da je mama želela razviti pripomoček, ki bi uporabnika na lahkoten način spodbudil h krepitvi mišic jedra telesa in izboljšal ravnotežje. 

To je služilo kot inspiracijo za rešitev njune »težave« z otroci. »Pripomoček za hojo sva spremenila v ravnotežnostno desko, jo povezala s tablico oziroma pametnim telefonom in jo naredila zanimivo za otroke. Tako se je rodil Swingy,« razložita.

»Povezali smo se z ekipo Chipolo, ki je razvila tak senzor, ki omogoča Swingyju brezžično delovanje. V startup svetu si vsi pomagajo, delijo ideje, sodelujejo, povedo, na kaj je treba paziti. Bili smo v kontaktu s Primožem Zelenškom, ki je z nami delil veliko koristnih nasvetov,« pravita zakonca, ki dodata, da sta starša postala še v času študija.

Kickstarter za zagon proizvodnje in razvoj igric

Zdaj se bosta z ekipo predstavila na Kickstarterju. »Razlogov je več, med njimi tudi zbiranje sredstev za nadaljni razvoj igric in zagon proizvodnje,« ki bo potekala v okolici Medvod, kjer bodo lahko proizvedli tisoč kosov v treh mesecih. Dodajata pa, da ima vsak Swingy tudi del ročnega dela. »Zanima nas tudi preverba trga, povezovanje s potencialnimi strankami, dobrodošli so tudi odzivi, saj gre za prvi tovrsten inovativen produkt.« Produkt so kot znamko in model zaščitili v Sloveniji, Swingy kot znamko pa v ZDA, Rusiji, Evropski uniji in na Kitajskem. »Če nas bodo kopirali, bo to pomenilo, da je produkt dovolj zanimiv. S kakovostjo produkta in storitve se bomo trudili biti vsaj en korak pred konkurenco. Ustvariti želimo znamko, ki ji bodo ljudje lahko zaupali,« je odločen Niko.

Njihov cilj je 20 tisoč dolarjev, med kampanjo, ki bo trajala do 26. novembra, pa bodo prvih 88 Swingyjev ponudili za 88 dolarjev (80 evrov), 99 naslednjih pa za 99 dolarjev (90 evrov). »V Sloveniji bo poštnina podpornike stala 4,5 evrov«, teža produkta pa se giblje okoli 1,8 kilograma. V redni prodaji v Sloveniji bo cena 99 evrov, izven Slovenije pa bo cena nekoliko varirala glede na trg. Podporniki – menita, da jih bo največ iz ZDA, čeprav si izjemno želita tudi podpore iz Slovenije – bodo v primeru uspešne kampanje prejeli svoje Swingyje že marca prihodnje leto.

Projekt lahko podprete tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Več >


Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

V torek, 10. septembra, se je zaključil sejem zabavne elektronike IFA v Berlinu. Na sejmu je sodelovalo tudi slovensko podjetje Chipolo, s katerim smo spregovorili nekaj besed. Več >

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Pametni nadzornik za vodo Aquaro, ki ga je razvilo slovensko podjetje, se je podal na platformo za množično financiranje Kickstarter, kjer je že v prvih dneh dosegel zastavljeni finančni cilj. Več >

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Znamka Kefirko, znana po svojih inovativnih izdelkih za domačo fermentacijo in pripravo kefirja, sira, drož, kombuče in drugega, je na platformi za množično financiranje Kickstarter 16. aprila predstavila svojo 5. kampanjo, tokrat za novi Kombuča Fermentor. Več >

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Z vzponom digitalnih inovacij postaja razvoj platform za množično financiranje vse pomembnejši, množično financiranje pa med podjetniki postaja vse bolj priljubljen način zbiranja kapitala. Platforme podjetnikom služijo kot dinamična vozlišča, kjer njihove ideje lahko najdejo podporo svetovnega občinstva. Več >

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je s sredstvi Evropskega regionalnega sklada podprlo vzpostavitev specializiranega podpornega okolja za socialna podjetja. Več >

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Še dober mesec dni bo na Kickstarterju, platformi za množično financiranje inovativnih projektov, zagonska sredstva zbiral novi slovenski projekt Kiff. Gre za ročno izdelan lesen inhalator za eterična olja, ki sta ga razvila študenta medicine Matej Žnidarič in Žan Michel Žurga. Projekt je že prvi dan kampanje na Kickstarterju zbral več kot 1500 evrov, njun cilj je v dobrem mesecu dni zbrati vsaj 5000 evrov. Več >

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Te dni lahko na Kickstarterju podprete nov slovenski projekt Evolve Garden. Gre za kit, ki omogoča enostavno gojenje “mikrozelenjave” in začimb na okenski polici, kuhinjskem pultu ali celo v pisarni. Izdelek je v celoti izdelan v Evropski uniji iz naravi prijaznih materialov in zasleduje “low waste” trende. Več >

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Kickstarter med Slovenci ostaja priljubljeno orodje zbiranja sredstev za razvoj podjetniške ideje. Koliko slovenskih projektov se je na tej platformi za množično financiranje predstavilo v letu 2019 in kolikšna je bila uspešnost njihovih kampanj? Več >

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Naprava "2-in-1 holder for phone& GoPro" je namenjena stabilizaciji pametnega telefona med vožnjo z avtom, kolesom, motorjem. Uporabna pa je tudi za domačo rabo kot podstavek za telefon. Več >

Oznake:, , , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki