Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom.
Kickstarter, Drip

Kickstarter predstavlja Drip. (Vir slike: Kickstarter)

Leta 2012 je glasbena založba Ghostly International zagnala storitev, poimenovano Drip, prek katere so lahko oboževalci podpirali priljubljene glasbenike s plačevanjem naročnin. V tistem trenutku bil Drip sicer nišna storitev, vendar je hkrati v umetniški svet prinesel zanimivo novost. Pred skoraj dvema letoma je Drip postal del platforme Kickstarter.

Kickstarter je namenjen projektom, Drip pa ljudem

Pred kratkim so na Kickstarterju predstavili novo, posodobljeno verzijo storitve Drip. Namenjena je umetnikom in ustvarjalcem z vseh področij, ki jih podpira Kickstarter.

Umetniki, avtorji, razvijalci iger, glasbeniki in filmski delavci uporabljajo Kickstarter za financiranje svojih projektov in oblikovanje skupnosti. Drip pa je orodje za posameznike, ki želijo financirati svojo tekočo ustvarjalno prakso in zgraditi skupnost okoli nje.

Drip je vključujoč in prilagodljiv

V zadnjih letih so se razširila orodja za plačevanje naročnin na ustvarjalce, ki na spletu kontinuirano objavljajo vsebine – podkaste, videe, bloge … Gre za orodja, kot so Flattr, Patreon in Steady.

Kljub temu pa obstaja velika skupina umetnikov in ustvarjalcev, ki menijo, da naročnine ne ustrezajo njihovim kreativnim praksam. Kickstarter želi s storitvijo Drip spremeniti to stanje.

Zato je temelj Dripa avtonomija ustvarjalcev. Vsebine in odnosi, ki jih ustvarjalci oblikujejo na spletu, morajo pripadati njim. V podjetju Kickstarter menijo, da umetniki ne bi smeli biti prisiljeni v uporabo neke platforme, ker je objavljene vsebine pač težko premakniti drugam.

Ustvarjalci, ki bodo uporabljali Drip, bodo tako lahko izvozili svoje podatke in vsebine. Na platformi bodo celo poskrbeli za varen prenos naročnin in podatkov o plačilih na druge naročniške platforme. Po njihovem mnenju namreč avtonomija pomeni, da umetniki niso zavezani uporabi ene same platforme.

Kako bo Drip deloval?

Zagon Dripa bo za ustvarjalca enostaven. Najprej bo moral seveda predstaviti svoje delo. Pomembno je, da razmisli tudi o tem, kaj lahko ponudi svojim naročnikom: dostop do svojega dela, najnovejše vsebine, srečanja v živo ali vpogled v ozadje svojega ustvarjanja. Oboževalci, prijatelji in drugi zainteresirani posamezniki bodo lahko tako delo ustvarjalcev podpirali dolgoročno, ne le v okviru posameznih projektov.

Vsak Drip se bo začel s posebnim »obdobjem za ustanovne člane« (angl. fouding membership period). V tem obdobju bo ustvarjalec oblikoval temelje za svojo podporo – s posebnimi ponudbami, ugodnostmi ali statusi za prve, najzvestejše podpornike.

Kmalu na voljo vsem ustvarjalcem!

Storitev Drip je trenutno na voljo le povabljenim umetnikom in ustvarjalcem, ki so jih pri Kickstarterju prepoznali kot najbolj zanimive in prodorne na izbranih področjih. Podprete jih lahko prek povezave.

Na platformi so napovedali, da bo Drip za vse ustvarjalce na voljo v začetku prihodnjega leta. Pri tem so poudarili svojo najpomembnejšo zavezo: pomagati posameznikom pri uresničevanju kreativnih projektov.

Vir: Kickstarter

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Imaš poslovno idejo, ki bazira na tehnologiji blockchain? Te zanima, kako pripraviti odlično ICO kampanjo? Pripravljamo brezplačen mentorski program ICOrelator, ki bo s predavanji in individualnimi mentorstvi pomagal pri začetnih ovirah ICO kampanje. Prijava je brezplačna in nezavezujoča, zato beri dalje! Preberite več >>


Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje