Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom.
Kickstarter, Drip

Kickstarter predstavlja Drip. (Vir slike: Kickstarter)

Leta 2012 je glasbena založba Ghostly International zagnala storitev, poimenovano Drip, prek katere so lahko oboževalci podpirali priljubljene glasbenike s plačevanjem naročnin. V tistem trenutku bil Drip sicer nišna storitev, vendar je hkrati v umetniški svet prinesel zanimivo novost. Pred skoraj dvema letoma je Drip postal del platforme Kickstarter.

Kickstarter je namenjen projektom, Drip pa ljudem

Pred kratkim so na Kickstarterju predstavili novo, posodobljeno verzijo storitve Drip. Namenjena je umetnikom in ustvarjalcem z vseh področij, ki jih podpira Kickstarter.

Umetniki, avtorji, razvijalci iger, glasbeniki in filmski delavci uporabljajo Kickstarter za financiranje svojih projektov in oblikovanje skupnosti. Drip pa je orodje za posameznike, ki želijo financirati svojo tekočo ustvarjalno prakso in zgraditi skupnost okoli nje.

Drip je vključujoč in prilagodljiv

V zadnjih letih so se razširila orodja za plačevanje naročnin na ustvarjalce, ki na spletu kontinuirano objavljajo vsebine – podkaste, videe, bloge … Gre za orodja, kot so Flattr, Patreon in Steady.

Kljub temu pa obstaja velika skupina umetnikov in ustvarjalcev, ki menijo, da naročnine ne ustrezajo njihovim kreativnim praksam. Kickstarter želi s storitvijo Drip spremeniti to stanje.

Zato je temelj Dripa avtonomija ustvarjalcev. Vsebine in odnosi, ki jih ustvarjalci oblikujejo na spletu, morajo pripadati njim. V podjetju Kickstarter menijo, da umetniki ne bi smeli biti prisiljeni v uporabo neke platforme, ker je objavljene vsebine pač težko premakniti drugam.

Ustvarjalci, ki bodo uporabljali Drip, bodo tako lahko izvozili svoje podatke in vsebine. Na platformi bodo celo poskrbeli za varen prenos naročnin in podatkov o plačilih na druge naročniške platforme. Po njihovem mnenju namreč avtonomija pomeni, da umetniki niso zavezani uporabi ene same platforme.

Kako bo Drip deloval?

Zagon Dripa bo za ustvarjalca enostaven. Najprej bo moral seveda predstaviti svoje delo. Pomembno je, da razmisli tudi o tem, kaj lahko ponudi svojim naročnikom: dostop do svojega dela, najnovejše vsebine, srečanja v živo ali vpogled v ozadje svojega ustvarjanja. Oboževalci, prijatelji in drugi zainteresirani posamezniki bodo lahko tako delo ustvarjalcev podpirali dolgoročno, ne le v okviru posameznih projektov.

Vsak Drip se bo začel s posebnim »obdobjem za ustanovne člane« (angl. fouding membership period). V tem obdobju bo ustvarjalec oblikoval temelje za svojo podporo – s posebnimi ponudbami, ugodnostmi ali statusi za prve, najzvestejše podpornike.

Kmalu na voljo vsem ustvarjalcem!

Storitev Drip je trenutno na voljo le povabljenim umetnikom in ustvarjalcem, ki so jih pri Kickstarterju prepoznali kot najbolj zanimive in prodorne na izbranih področjih. Podprete jih lahko prek povezave.

Na platformi so napovedali, da bo Drip za vse ustvarjalce na voljo v začetku prihodnjega leta. Pri tem so poudarili svojo najpomembnejšo zavezo: pomagati posameznikom pri uresničevanju kreativnih projektov.

Vir: Kickstarter

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>


Moderna, trajnostna in okolju prijazna božična YELKA

Moderna, trajnostna in okolju prijazna božična YELKA

Te dni na Kickstarterju poteka slovenska kampanja za projekt YELKA. Gre za inovativno božično jelko, ki jo lahko uporabljate leta in leta. Izdelana je iz slovenskega lesa. Preberite več >>

Organicer – pametni rokovnik, ki je požel uspeh na Kickstarterju

Organicer – pametni rokovnik, ki je požel uspeh na Kickstarterju

Slovenski projekt Organicer je pametni rokovnik, ki omogoča pretvorbo fizičnih zapiskov v digitalno obliko. S tem uporabnikom olajša organizacijo časa. Kampanja je postavljen cilj dosegla že v 10 dneh. Preberite več >>

Cryptomania – zabavna in poučna družabna igra o kriptovalutah

Cryptomania – zabavna in poučna družabna igra o kriptovalutah

Na Kickstarterju lahko podprete nov slovenski projekt. Če si želite razširiti obzorja na področju trgovanja s kriptovalutami, zraven pa se še zabavati, je družabna igra Cryptomania kot nalašč za vas. Preberite več >>

PlantRay je prava rešitev za pozabljivce zalivanja rož

PlantRay je prava rešitev za pozabljivce zalivanja rož

Imate težave z odmiranjem rož? Pametni opomnik za zalivanje rastlin PlantRay, ki so ga razvili slovenski inovatorji, bo poskrbel, da vaše rože ne bodo nikoli več uvenele. Preberite več >>

Eko-humanitarni projekt “I AM PANDA” tudi na Kickstarterju

Eko-humanitarni projekt “I AM PANDA” tudi na Kickstarterju

Slovenski projekt "I AM PANDA" začenja svojo pot na Kickstarterju. S svojo humanitarno in ekološko noto želita mlada slovenska podjetnika Klemen Puh in Rok Setnikar v svet krutega kapitalizma vnesti vsaj malo sočutja. Preberite več >>

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

Slovensko podjetje Oxcert, ki je razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu, je s prodajo kriptožetonov zbralo 10 milijonov dolarjev. Preberite več >>

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Z uporabo platforme SunContract lahko uporabniki dostopajo do električne energije po nižji ceni. Gre za produkt slovenskega znanja, ki temelji na blockchain tehnologiji. Preberite več >>

“Zadovoljne stranke so najboljša promocija”

“Zadovoljne stranke so najboljša promocija”

Kreatorji stekleničke EQUA so lahko izredno zadovoljni s potekom kampanje na Kickstarterju. Za eno izmed trenutno najpametnejših stekleničk na tržišču so zabrali skoraj petkrat več sredstev od načrtovanega zneska. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

07.12.2018 od 9:00 do 12:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

13.12.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Vse za podjetje