
Xiaomijev Lei Jun je z rezultati zadovoljen. Kaj pa Tim Cook, direktor Appla (Vir slike: YouTube)?
Morda se sliši malo, a glede na kitajski trg je odstotek izjemno visok. Se sprašujete, na katerem mestu je Apple? Če mislite, da je takoj za petami Xiaomija, se motite. Na drugo mesto se je uvrstil Huaweijev Honor s 15,7 odstotki, na tretje pa z 10,5 odstotki podjetje LeEco.
Apple ima trenutno 8,2-odstotni delež na kitajskem trgu, kar pomeni, da ima njegov kitajski posnemovalec (Xiaomijevega Lei Juna so zaradi posnemanja Steva Jobsa označili za kitajsko različico tega vizionarja, podjetje pa za kitajski Apple) več kot trikrat večji tržni delež na kitajskem trgu. Applova prodaja se je v regiji, ki obsega Kitajsko, Hongkong, Tajvan in Macau, na letni ravni znižala. Lanski podatki za prvo četrtletje leta kažejo, da je Applov pametni telefon kupilo 61,2 milijona ljudi, letošnji pa upad – prodali so »zgolj« 51,2 milijona iPhonov.
Kaj pa Samsung?
Kaj nam povedo predstavljeni podatki? Xiaomi je prodal več telefonov kot njegova najbližja zasledovalca, Honor in LeEco, in kar trikrat več kot Apple. Kaj pa Samsung? Največje tovrstno podjetje na svetu je na kitajskem trgu eno izmed najmanj priljubljenih na kitajskem trgu. Njegov tržni delež je zgolj 3,2-odstotni.
Kitajski trg, ki slovi za največji trg pametnih telefonov na svetu, je nekaj posebnega. Na trgu je vse več igralcev, ki želijo premešati karte, težava pa je v tem, da se prodaja telefonov na Kitajskem vse bolj umirja.