Kje se vidite čez pet let?

Morda se ne sliši kot pretirano zakomplicirano vprašanje, a odgovor, ki ga boste podali, je ključen. Zastavil vam ga bo vaš bodoči delodajalec, vaš odgovor pa bo pomembno vplival na to, ali boste razgovor uspešno zaključili ali ne.
Kje se vidite čez pet let?

Kaj svetujejo strokovnjaki (Vir slike: twobee, FreeDigitalPhotos.net 1).

Namen teh vprašanj je, da delodajalec ugotovi, ali kandidat išče kariero ali le delo. Obenem se bo prepričal, ali so cilji kandidata kompatibilni s cilji delodajalca in ali ima resničen načrt za svojo prihodnost, je prepričan David Wishon iz Monster Talent Fusion.

Vaš odgovor bo bodočemu delodajalcu dal tudi informacije o vaši delovni etiki, odnosu do dela in morebitni lojalnosti. Saj veste, vsak delodajalec si želi lojalnih delavcev.

Zavedajte se, da se stvari lahko spremenijo

Kaj svetujejo strokovnjaki? Svetujejo, da se ne zapletate v dolgoročne načrte. Delodajalcu dajte občutek, da ste se pripravili na to vprašanje in imate izoblikovane iztočnice. Dajte mu tudi vedeti, da ste prilagodljivi. Vsi razumejo, da se lahko stvari v tako dolgem časovnem obdobju spremenijo, zato ustvarite neko ravnotežje med tem, kje želite biti čez nekaj let, in dejstvom, da se lahko stvari spremenijo.

Zakaj ni dobro, da prirejate resnico na razgovoru za službo >>

Podajte realne napovedi, sicer vas delodajalec ne bo jemal resno

Pri odgovarjanju ne nastopajte preveč ambiciozno. Dobro je, da omenite svoje želje, a ne pretiravajte z izjavami, da boste postali izvršni direktorji najbolj uspešnih podjetij, če ste se prijavili za neko povprečno delovno mesto. Delodajalec vas ne bo jemal resno.

Ne ogrožajte njegovega mesta

Bodoči delodajalec ne želi slišati, da boste v enem letu napredovali na višje delovno mesto in morda celo ogrozili njegov položaj. Ne ogrožajte s svojimi besedami kariere nikogar; pojasnite mu, da bo za napredek preteklo nekaj časa in predvsem veliko truda. Šele nato boste napredovali.

Zakaj bi vlagali v delavca, ki ima tako ali tako drugačne načrte?

Poudarite, da ste pripravljeni delati tako na osebnem kot profesionalnem razvoju v želji po napredku na svoji karierni poti. Dajte mu vedeti, da ste lojalni in da ste se pripravljeni predati delu v podjetju za naslednjih pet let. Podjetja namreč veliko vlagajo v delavce, tako z vidika časa, denarja kot tudi izobraževanja, zato ne želijo slišati, da bo njihova investicija, torej delavec, odšel po letu ali dveh. Zato je dobro, da se izognete odgovorom, v katerih pojasnjujete, katero podjetje vam predstavlja sanjsko delovno mesto (če le to ni podjetje, v katerem trenutno opravljate razgovor).

Bodoči delodajalci želijo slišati, kako se podjetje in delovno mesto, za katerega konkurirate, prepleta z vašimi dolgoročnimi cilji. Pri odgovarjanju poskrbite, da bo temelj vaših odgovorov povezan z delovnim mestom, za katerega se potegujete. Povejte, kako želite doseči napredek in svojo rast prek podjetja.

Ko vam bodoči delodajalec postavi to vprašanje, lahko prevzamete pobudo in ga povprašate, kakšno delovno mesto oziroma kakšen razvoj si sam predstavlja čez pet let. To vam bo pomagalo pri kreiranju vaših odgovorov.

S svojim odgovorom mu boste dali občutek navdušenosti in ambicioznosti, zato vam v tem primeru delovno mesto, za katerega ste opravili razgovor, ne more uiti.

Oznake: , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje