Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja.
Koliba cover

Koliba – pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli. (Vir slike: Koliba)

Projekt Koliba, ki zbira sredstva na platformi Adrifund, sta oblikovala mlada Slovenca Matej Vinkovič in Jaka Brdnik. Njuna ideja je vzpostavitev prvega slovenskega lokala, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev zaklenjeni.

Koliba ekipa

Jaka Brdnik (levo) in Matej Vinkovič (desno), gonilni sili projekta Koliba. (Vir slike: Koliba)

Od organizacije študentskih zabav do lastnega lokala

»Ladijski kontejner bi rada spremenila v kontejner pub, v preprost gostinski lokal s to posebnostjo, da bodo pametni telefoni v času obiska lokala zaklenjeni. V kolikor tudi vi dajete prednost svoji družbi pred pametnim telefonom, nama pomagajte pri preobrazbi kontejnerja v Kolibo,« sta zapisala v predstavitvi svoje kampanje.

Vinkovič in Brdnik sta že v študentskih letih razmišljala o svojem gostinskem lokalu, izkušnje pa sta nabirala z organizacijo študentskih zabav. Ker nista želela odpreti običajnega bara ali gostilne, sta precej časa porabila za iskanje prave ideje.

Nato pa sta opazila, »da ljudje postajamo nekakšni hodeči in sedeči zombiji«. Po njunih besedah je v naših rokah vse prevečkrat »prisoten pametni telefon, ki je, priznajmo si, velikokrat koristen, velikokrat pa tudi povsem odveč«. Tako se je porodila ideja: »Dobila sva zamisel, da bi najin lokal postal prostor za druženje brez pametnih telefonov, saj želiva v prvi vrsti najine goste opozoriti, da so si vzeli čas za prijatelje, znance, zabavo ali sprostitev, kjer je telefon zgolj ovira.«

Poseben lokal, posebna ponudba

Zamislila sta si, da bo v vsaki mizi v lokalu vgrajena škatla, v katero bodo gostje odložili svoje telefone. Osebje lokala bo škatlo zaklenilo in jo ponovno odklenilo šele ob odhodku iz lokala. Tako se bodo obiskovalci lahko povsem posvetili svoji družbi.

Koliba notranjost

Notranjost Kolibe z mizami in škatlami za mobilne telefone. (Vir slike: Koliba)

Koliba bo posebna tudi zato, ker bo izdelana iz ladijskega kontejnerja. To bo predvsem pomladni, poletni in jesenski lokal, v katerem bo kisika na pretek. Nadebudna slovenska podjetnika idealne lokacije za svoj lokal še nista našla, pri tem pa ne ciljata na urbana središča, temveč na naravno okolje: »Najina velika želja je, da bi Kolibo postavila nekje ob slovenski obali med Koprom in Izolo, a tudi notranjost Slovenije je čudovita, zato se bo zagotovo našla super lokacija, tudi ob kakšni reki ali jezeru, kot je na primer Velenjsko jezero.«

Koliba narava

Zamišljena postavitev Kolibe v naravno okolje. (Vir slike: Koliba)

Kolibo bo zaznamovala tudi posebna ponudba. Člana ekipe se bosta osredotočila na lokalne varilce piva, ki jim bosta ponudila svoje točilne pipe. Poleg tega ne bosta pozabila na slovenska vina in domače sadne sokove.

Spremljajte dogodivščine Kolibe na Youtubu!

Ker želita Vinkovič in Brdnik svojim podpornikom ponuditi vpogled v zakulisje projekta, sta oblikovala vlog, s pomočjo katerega ju lahko še bolj podrobno spoznate, izveste druge posebnosti o projektu in spremljati napredovanje preobrazbe kontejnerja v Kolibo.

Za pokušino si lahko ogledate prvi posnetek.

Za zagon projekta potrebujeta 15 tisoč evrov

Ker mlada Slovenca nimata dovolj sredstev, da bi preoblikovala ladijski kontejner v gostinski lokal, sta oblikovala kampanjo na Adrifundu, s katero želita zbrati 15 tisoč evrov.

Koliba časovnica

Časovnica projekta Koliba. (Vir slike: Koliba)

»Ker Slovenija ni Hollywood, vam ne moreva obljubiti svoje zvezde na pločniku slavnih. Kar vam pa lahko ponudiva je poleg ostalih stvari še mesto (vaše ime in priimek) na ŠANKU SLAVNIH, ki bo vidno tudi takrat, ko bo Koliba zaprta. Ker želiva, da naši gostje izvejo, kdo vse je zaslužen za uresničitev projekta, bomo ŠANK še dodatno osvetlili,« sta zapisala v okviru kampanje.

Poleg tega svojim podpornikom obljubljata tudi posebno predotvoritveno zabavo, na kateri jih bosta pogostila z brezplačnim pivom. Projekt lahko podprete že z 10 evri, za bolj radodarne podpornike pa pripravljata še dodatno ponudbo, ki vključuje tudi brezplačno pivo.

Projekt Koliba lahko podprete do 12. septembra 2017 na platformi Adrifund, več informacij o projektu pa je na voljo na spletni strani in Facebook strani.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Na Kickstarterju poteka kampanja za zbiranje sredstev za Gamebook. Gre za zbirko starodavnih abstraktno strateških namiznih iger slovenskih avtorjev Hane Jesih in Petra Plantana. Preberite več >>

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Slovensko podjetje EQUA je na platformi Kickstarter zagnalo kampanjo za novo pametno stekleničko. V dobrih 24 urah je projekt podprlo več kot 800 ljudi, tako da je zbrani znesek že presegel želenih 50 tisoč ameriških dolarjev. Preberite več >>

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

Na trgu se je znašel produkt FIXRIP Box, s katerim lahko uporabnik sam popravi ali zakrpa poškodovana oziroma strgana oblačila ter s tem prihrani dragoceni čas in denar. Preberite več >>

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje