Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja.
Koliba cover

Koliba – pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli. (Vir slike: Koliba)

Projekt Koliba, ki zbira sredstva na platformi Adrifund, sta oblikovala mlada Slovenca Matej Vinkovič in Jaka Brdnik. Njuna ideja je vzpostavitev prvega slovenskega lokala, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev zaklenjeni.

Koliba ekipa

Jaka Brdnik (levo) in Matej Vinkovič (desno), gonilni sili projekta Koliba. (Vir slike: Koliba)

Od organizacije študentskih zabav do lastnega lokala

»Ladijski kontejner bi rada spremenila v kontejner pub, v preprost gostinski lokal s to posebnostjo, da bodo pametni telefoni v času obiska lokala zaklenjeni. V kolikor tudi vi dajete prednost svoji družbi pred pametnim telefonom, nama pomagajte pri preobrazbi kontejnerja v Kolibo,« sta zapisala v predstavitvi svoje kampanje.

Vinkovič in Brdnik sta že v študentskih letih razmišljala o svojem gostinskem lokalu, izkušnje pa sta nabirala z organizacijo študentskih zabav. Ker nista želela odpreti običajnega bara ali gostilne, sta precej časa porabila za iskanje prave ideje.

Nato pa sta opazila, »da ljudje postajamo nekakšni hodeči in sedeči zombiji«. Po njunih besedah je v naših rokah vse prevečkrat »prisoten pametni telefon, ki je, priznajmo si, velikokrat koristen, velikokrat pa tudi povsem odveč«. Tako se je porodila ideja: »Dobila sva zamisel, da bi najin lokal postal prostor za druženje brez pametnih telefonov, saj želiva v prvi vrsti najine goste opozoriti, da so si vzeli čas za prijatelje, znance, zabavo ali sprostitev, kjer je telefon zgolj ovira.«

Poseben lokal, posebna ponudba

Zamislila sta si, da bo v vsaki mizi v lokalu vgrajena škatla, v katero bodo gostje odložili svoje telefone. Osebje lokala bo škatlo zaklenilo in jo ponovno odklenilo šele ob odhodku iz lokala. Tako se bodo obiskovalci lahko povsem posvetili svoji družbi.

Koliba notranjost

Notranjost Kolibe z mizami in škatlami za mobilne telefone. (Vir slike: Koliba)

Koliba bo posebna tudi zato, ker bo izdelana iz ladijskega kontejnerja. To bo predvsem pomladni, poletni in jesenski lokal, v katerem bo kisika na pretek. Nadebudna slovenska podjetnika idealne lokacije za svoj lokal še nista našla, pri tem pa ne ciljata na urbana središča, temveč na naravno okolje: »Najina velika želja je, da bi Kolibo postavila nekje ob slovenski obali med Koprom in Izolo, a tudi notranjost Slovenije je čudovita, zato se bo zagotovo našla super lokacija, tudi ob kakšni reki ali jezeru, kot je na primer Velenjsko jezero.«

Koliba narava

Zamišljena postavitev Kolibe v naravno okolje. (Vir slike: Koliba)

Kolibo bo zaznamovala tudi posebna ponudba. Člana ekipe se bosta osredotočila na lokalne varilce piva, ki jim bosta ponudila svoje točilne pipe. Poleg tega ne bosta pozabila na slovenska vina in domače sadne sokove.

Spremljajte dogodivščine Kolibe na Youtubu!

Ker želita Vinkovič in Brdnik svojim podpornikom ponuditi vpogled v zakulisje projekta, sta oblikovala vlog, s pomočjo katerega ju lahko še bolj podrobno spoznate, izveste druge posebnosti o projektu in spremljati napredovanje preobrazbe kontejnerja v Kolibo.

Za pokušino si lahko ogledate prvi posnetek.

Za zagon projekta potrebujeta 15 tisoč evrov

Ker mlada Slovenca nimata dovolj sredstev, da bi preoblikovala ladijski kontejner v gostinski lokal, sta oblikovala kampanjo na Adrifundu, s katero želita zbrati 15 tisoč evrov.

Koliba časovnica

Časovnica projekta Koliba. (Vir slike: Koliba)

»Ker Slovenija ni Hollywood, vam ne moreva obljubiti svoje zvezde na pločniku slavnih. Kar vam pa lahko ponudiva je poleg ostalih stvari še mesto (vaše ime in priimek) na ŠANKU SLAVNIH, ki bo vidno tudi takrat, ko bo Koliba zaprta. Ker želiva, da naši gostje izvejo, kdo vse je zaslužen za uresničitev projekta, bomo ŠANK še dodatno osvetlili,« sta zapisala v okviru kampanje.

Poleg tega svojim podpornikom obljubljata tudi posebno predotvoritveno zabavo, na kateri jih bosta pogostila z brezplačnim pivom. Projekt lahko podprete že z 10 evri, za bolj radodarne podpornike pa pripravljata še dodatno ponudbo, ki vključuje tudi brezplačno pivo.

Projekt Koliba lahko podprete do 12. septembra 2017 na platformi Adrifund, več informacij o projektu pa je na voljo na spletni strani in Facebook strani.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Imaš poslovno idejo, ki bazira na tehnologiji blockchain? Te zanima, kako pripraviti odlično ICO kampanjo? Pripravljamo brezplačen mentorski program ICOrelator, ki bo s predavanji in individualnimi mentorstvi pomagal pri začetnih ovirah ICO kampanje. Prijava je brezplačna in nezavezujoča, zato beri dalje! Preberite več >>


Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje