Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja.
Koliba cover

Koliba – pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli. (Vir slike: Koliba)

Projekt Koliba, ki zbira sredstva na platformi Adrifund, sta oblikovala mlada Slovenca Matej Vinkovič in Jaka Brdnik. Njuna ideja je vzpostavitev prvega slovenskega lokala, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev zaklenjeni.

Koliba ekipa

Jaka Brdnik (levo) in Matej Vinkovič (desno), gonilni sili projekta Koliba. (Vir slike: Koliba)

Od organizacije študentskih zabav do lastnega lokala

»Ladijski kontejner bi rada spremenila v kontejner pub, v preprost gostinski lokal s to posebnostjo, da bodo pametni telefoni v času obiska lokala zaklenjeni. V kolikor tudi vi dajete prednost svoji družbi pred pametnim telefonom, nama pomagajte pri preobrazbi kontejnerja v Kolibo,« sta zapisala v predstavitvi svoje kampanje.

Vinkovič in Brdnik sta že v študentskih letih razmišljala o svojem gostinskem lokalu, izkušnje pa sta nabirala z organizacijo študentskih zabav. Ker nista želela odpreti običajnega bara ali gostilne, sta precej časa porabila za iskanje prave ideje.

Nato pa sta opazila, »da ljudje postajamo nekakšni hodeči in sedeči zombiji«. Po njunih besedah je v naših rokah vse prevečkrat »prisoten pametni telefon, ki je, priznajmo si, velikokrat koristen, velikokrat pa tudi povsem odveč«. Tako se je porodila ideja: »Dobila sva zamisel, da bi najin lokal postal prostor za druženje brez pametnih telefonov, saj želiva v prvi vrsti najine goste opozoriti, da so si vzeli čas za prijatelje, znance, zabavo ali sprostitev, kjer je telefon zgolj ovira.«

Poseben lokal, posebna ponudba

Zamislila sta si, da bo v vsaki mizi v lokalu vgrajena škatla, v katero bodo gostje odložili svoje telefone. Osebje lokala bo škatlo zaklenilo in jo ponovno odklenilo šele ob odhodku iz lokala. Tako se bodo obiskovalci lahko povsem posvetili svoji družbi.

Koliba notranjost

Notranjost Kolibe z mizami in škatlami za mobilne telefone. (Vir slike: Koliba)

Koliba bo posebna tudi zato, ker bo izdelana iz ladijskega kontejnerja. To bo predvsem pomladni, poletni in jesenski lokal, v katerem bo kisika na pretek. Nadebudna slovenska podjetnika idealne lokacije za svoj lokal še nista našla, pri tem pa ne ciljata na urbana središča, temveč na naravno okolje: »Najina velika želja je, da bi Kolibo postavila nekje ob slovenski obali med Koprom in Izolo, a tudi notranjost Slovenije je čudovita, zato se bo zagotovo našla super lokacija, tudi ob kakšni reki ali jezeru, kot je na primer Velenjsko jezero.«

Koliba narava

Zamišljena postavitev Kolibe v naravno okolje. (Vir slike: Koliba)

Kolibo bo zaznamovala tudi posebna ponudba. Člana ekipe se bosta osredotočila na lokalne varilce piva, ki jim bosta ponudila svoje točilne pipe. Poleg tega ne bosta pozabila na slovenska vina in domače sadne sokove.

Spremljajte dogodivščine Kolibe na Youtubu!

Ker želita Vinkovič in Brdnik svojim podpornikom ponuditi vpogled v zakulisje projekta, sta oblikovala vlog, s pomočjo katerega ju lahko še bolj podrobno spoznate, izveste druge posebnosti o projektu in spremljati napredovanje preobrazbe kontejnerja v Kolibo.

Za pokušino si lahko ogledate prvi posnetek.

Za zagon projekta potrebujeta 15 tisoč evrov

Ker mlada Slovenca nimata dovolj sredstev, da bi preoblikovala ladijski kontejner v gostinski lokal, sta oblikovala kampanjo na Adrifundu, s katero želita zbrati 15 tisoč evrov.

Koliba časovnica

Časovnica projekta Koliba. (Vir slike: Koliba)

»Ker Slovenija ni Hollywood, vam ne moreva obljubiti svoje zvezde na pločniku slavnih. Kar vam pa lahko ponudiva je poleg ostalih stvari še mesto (vaše ime in priimek) na ŠANKU SLAVNIH, ki bo vidno tudi takrat, ko bo Koliba zaprta. Ker želiva, da naši gostje izvejo, kdo vse je zaslužen za uresničitev projekta, bomo ŠANK še dodatno osvetlili,« sta zapisala v okviru kampanje.

Poleg tega svojim podpornikom obljubljata tudi posebno predotvoritveno zabavo, na kateri jih bosta pogostila z brezplačnim pivom. Projekt lahko podprete že z 10 evri, za bolj radodarne podpornike pa pripravljata še dodatno ponudbo, ki vključuje tudi brezplačno pivo.

Projekt Koliba lahko podprete do 12. septembra 2017 na platformi Adrifund, več informacij o projektu pa je na voljo na spletni strani in Facebook strani.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt. Spoonella je držalo in čistilec za nož, ki vam bo olajšal sladkanje s slastnimi namazi. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje