Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Avtor — 11.08.2017
Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja.
Koliba cover

Koliba – pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli. (Vir slike: Koliba)

Projekt Koliba, ki zbira sredstva na platformi Adrifund, sta oblikovala mlada Slovenca Matej Vinkovič in Jaka Brdnik. Njuna ideja je vzpostavitev prvega slovenskega lokala, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev zaklenjeni.

Koliba ekipa

Jaka Brdnik (levo) in Matej Vinkovič (desno), gonilni sili projekta Koliba. (Vir slike: Koliba)

Od organizacije študentskih zabav do lastnega lokala

»Ladijski kontejner bi rada spremenila v kontejner pub, v preprost gostinski lokal s to posebnostjo, da bodo pametni telefoni v času obiska lokala zaklenjeni. V kolikor tudi vi dajete prednost svoji družbi pred pametnim telefonom, nama pomagajte pri preobrazbi kontejnerja v Kolibo,« sta zapisala v predstavitvi svoje kampanje.

Vinkovič in Brdnik sta že v študentskih letih razmišljala o svojem gostinskem lokalu, izkušnje pa sta nabirala z organizacijo študentskih zabav. Ker nista želela odpreti običajnega bara ali gostilne, sta precej časa porabila za iskanje prave ideje.

Nato pa sta opazila, »da ljudje postajamo nekakšni hodeči in sedeči zombiji«. Po njunih besedah je v naših rokah vse prevečkrat »prisoten pametni telefon, ki je, priznajmo si, velikokrat koristen, velikokrat pa tudi povsem odveč«. Tako se je porodila ideja: »Dobila sva zamisel, da bi najin lokal postal prostor za druženje brez pametnih telefonov, saj želiva v prvi vrsti najine goste opozoriti, da so si vzeli čas za prijatelje, znance, zabavo ali sprostitev, kjer je telefon zgolj ovira.«

Poseben lokal, posebna ponudba

Zamislila sta si, da bo v vsaki mizi v lokalu vgrajena škatla, v katero bodo gostje odložili svoje telefone. Osebje lokala bo škatlo zaklenilo in jo ponovno odklenilo šele ob odhodku iz lokala. Tako se bodo obiskovalci lahko povsem posvetili svoji družbi.

Koliba notranjost

Notranjost Kolibe z mizami in škatlami za mobilne telefone. (Vir slike: Koliba)

Koliba bo posebna tudi zato, ker bo izdelana iz ladijskega kontejnerja. To bo predvsem pomladni, poletni in jesenski lokal, v katerem bo kisika na pretek. Nadebudna slovenska podjetnika idealne lokacije za svoj lokal še nista našla, pri tem pa ne ciljata na urbana središča, temveč na naravno okolje: »Najina velika želja je, da bi Kolibo postavila nekje ob slovenski obali med Koprom in Izolo, a tudi notranjost Slovenije je čudovita, zato se bo zagotovo našla super lokacija, tudi ob kakšni reki ali jezeru, kot je na primer Velenjsko jezero.«

Koliba narava

Zamišljena postavitev Kolibe v naravno okolje. (Vir slike: Koliba)

Kolibo bo zaznamovala tudi posebna ponudba. Člana ekipe se bosta osredotočila na lokalne varilce piva, ki jim bosta ponudila svoje točilne pipe. Poleg tega ne bosta pozabila na slovenska vina in domače sadne sokove.

Spremljajte dogodivščine Kolibe na Youtubu!

Ker želita Vinkovič in Brdnik svojim podpornikom ponuditi vpogled v zakulisje projekta, sta oblikovala vlog, s pomočjo katerega ju lahko še bolj podrobno spoznate, izveste druge posebnosti o projektu in spremljati napredovanje preobrazbe kontejnerja v Kolibo.

Za pokušino si lahko ogledate prvi posnetek.

Za zagon projekta potrebujeta 15 tisoč evrov

Ker mlada Slovenca nimata dovolj sredstev, da bi preoblikovala ladijski kontejner v gostinski lokal, sta oblikovala kampanjo na Adrifundu, s katero želita zbrati 15 tisoč evrov.

Koliba časovnica

Časovnica projekta Koliba. (Vir slike: Koliba)

»Ker Slovenija ni Hollywood, vam ne moreva obljubiti svoje zvezde na pločniku slavnih. Kar vam pa lahko ponudiva je poleg ostalih stvari še mesto (vaše ime in priimek) na ŠANKU SLAVNIH, ki bo vidno tudi takrat, ko bo Koliba zaprta. Ker želiva, da naši gostje izvejo, kdo vse je zaslužen za uresničitev projekta, bomo ŠANK še dodatno osvetlili,« sta zapisala v okviru kampanje.

Poleg tega svojim podpornikom obljubljata tudi posebno predotvoritveno zabavo, na kateri jih bosta pogostila z brezplačnim pivom. Projekt lahko podprete že z 10 evri, za bolj radodarne podpornike pa pripravljata še dodatno ponudbo, ki vključuje tudi brezplačno pivo.

Projekt Koliba lahko podprete do 12. septembra 2017 na platformi Adrifund, več informacij o projektu pa je na voljo na spletni strani in Facebook strani.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Na Kickstarterju se bo v kratkem zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Wibe, inovativen nosljiv športni pripomoček za krepitev mišic celotnega telesa. Projekt lahko podprete še do 26. julija. Preberite več >>

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kickstarter kampanja za posodo za pripravo sira Kefirko je uspešno zaključena! Podjetje Borgla je v drugi tovrstni kampanji na platformi za množično financiranje podprlo skoraj tri tisoč posameznikov. Če želite naročiti posodo, lahko prednaročilo opravite prek platforme Indiegogo. Preberite več >>

Taronska skrivnost na Adrifundu

Taronska skrivnost na Adrifundu

Na Adrifundu se predstavlja nov slovenski projekt: avtorica Maja Mlakar zbira sredstva za izdajo svojega mladinskega romana z naslovom Taronska skrivnost. V le nekaj dneh je dosegla že več kot polovico zastavljenega cilja, podprete pa jo lahko še do konca julija. Preberite več >>

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Slovensko podjetje Avokado je razvilo osem različnih okusov tofuja, ki ga tržijo pod blagovno znamko I Like Tofu. Blagovna znamka je že prisotna v 100 trgovinah v Sloveniji in Italiji, zdaj pa je ekipa vzpostavila kampanjo za množično investiranje na platformi Conda. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Pravni fokus: Možnosti za množično financiranje (crowdfunding)

Pravni fokus: Možnosti za množično financiranje (crowdfunding)

Crowdfunding oziroma množično financiranje je alternativni način financiranja poslovnih idej, ki vodijo do uspešnega zagona podjetja. Uporabniku omogoča, da s pomočjo spletne platforme doseže potencialne investitorje in s tem zbere znesek, ki mu pomaga pri ustanovitvi in/ali zagonu podjetja. Preberite več >>

Na izlet s PiPijem!

Na izlet s PiPijem!

Področje ekonomije delitve je v zadnjem času izjemno priljubljeno tako v tujini kot tudi v Sloveniji. Pred kratkim je tako zaživela spletna platforma za t. i. peer to peer car sharing z imenom PiPi. Spregovorili smo z Uršo Hribernik, ki nam je predstavila zanimiv projekt. Preberite več >>

Individualizirana nega kože iz Alp

Individualizirana nega kože iz Alp

Slovenska kozmetična blagovna znamka AlpStories se osredotoča na kozmetične izdelke, ki so narejeni v skladu z edinstvenimi željami in potrebami vsakega posameznika. S kampanjo množičnega investiranja želi AlpStories vnesti individualnost tudi na avstrijski kozmetični trg. Preberite več >>

Dobro jutro, svet iger!

Dobro jutro, svet iger!

"Že stari Rimljani so rekli: Kruha in iger!" Tako je zvenel uvodni stavek v prvo sredino jutro v maju, v prijetni, a še rahlo zaspani atmosferi Svetovne kavarne Sputnik. Z mesečnim dogodkom Startup Cafe smo se ob vonju kave prebudili v svet iger. Preberite več >>

KEFIRKO – posoda za domačo pripravo sira

KEFIRKO – posoda za domačo pripravo sira

Pričela se je Kickstarter kampanja podjetja Borgla, ki bo v že drugi tovrstni kampanji zbiralo sredstva za izdelavo in prodajo posode za pripravo sira Kefirko. Dovršen dizajn in enostavna uporaba bosta prepričali vsakogar, ki želi sam pripravljati svoje obroke. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje