
Applova pametna ura postavlja nove mejnike (Vir slike: YouTube).
Neodvisno raziskovalno podjetje Wristly je sredi julija opravilo anketo med 800 lastniki Applove pametne ure. Izsledki kažejo, da je kar 97 odstotkov anketiranih zadovoljnih z novo »igračko«. Če pogledamo rezultate natančneje, ugotovimo, da je 68 odstotkov vprašanih z uro izredno zadovoljnih, 31 odstotkov pa zadovoljnih. Le trije odstotki vprašanih so nezadovoljni.
Stopnja zadovoljstva: 73-odstotna
Med anketiranci je bila sicer kar polovica takšnih, ki se je opisala za uporabnike, ki niso pretirani ljubitelji tehnologije, navdušencev nad tehnološkimi novostmi pa je bila dobra tretjina. Zanimivo je, da je podjetje največ navdušencev nad Applovo uro našlo ravno v prvi skupini. Stopnja zadovoljstva je bila pri njih kar 73-odstotna.
S tem se Apple Watch uvršča na enako visoko mesto kot ostali Applovi izdelki. Po besedah Cooka je zadovoljstvo Applovih uporabnikov z iPhone 6 in iPhone 6 Plus celo malce višje – 99-odstotno. Za primerjavo iPhone 5S in iPhone 5C sta dosegla malce manjše zadovoljstvo, 90-odstotno, iPhone 5 pa 82 odstotkov.
Niso razočarani, ker so toliko odšteli zanjo?
Gre za spodbudno novico za Apple. Potrebno je dodati tudi, da je Wristly anketiral tiste prve uporabnike, da je ura na trgu komajda štiri mesece in da se produkt uvršča v višji cenovni razred, zato je nakup najverjetneje bolj premišljen, uporabniki pa ga morda tudi na račun cene ne želijo označiti kot napačnega.
Še lani prvi Samsung, letos z manj kot 10 odstotnim deležem
Tri od štirih prodanih pametnih ur v drugem četrtletju letošnjega leta so bile Applove, ocenjuje raziskovalno podjetje Strategy Analytics. Podjetje dodaja, da je v tem obdobju Samsung s svojimi urami osvojil zgolj 7,5 odstotka trga, preostali del pa sta si razdelila Sony in Pebble. Apple se je trenutno tudi na tem področju zasidral kot absolutna številka ena s 4 milijoni odposlanih ur. Za primerjavo, po podatkih, ki so jih navedli tuji mediji, je Samsung odposlal zgolj 400 tisoč ur.
Trg pametnih ur za 457 odstotkov večji
Prišlo je torej do velikega preobrata. Lani so namreč analitiki predvidevali, da ima Samsung tričetrtinski delež na trgu pametnih ur, torej v času, ko Applova pametna ura še ni bila predstavljena. Od takrat, ugotavlja Strategy Analytics, je ta trg zrastel za 457 odstotkov.
Apple Watch še bolje kot iPad in iPhone
Prvi mož Appla Tim Cook pravih prodajnih številk ni želel razkriti oziroma jih potrditi, je pa Luca Maestri, direktor finančnega sektorja, razkril, da ima prodaja Applove pametne ure še boljše rezultate kot prva predstavitev iPhona ali iPada.
iPad dol, Mac in iPhone gor
Apple je v drugem četrletju zabeležil prihodke v višini 49,6 milijard dolarjev, kar je za tretjino več kot v enakem obodbju lani, medtem pa je njegov dobiček zrastel kar za 38 odstotkov, na okoli 10 milijard dolarjev. Omenjene številke so predvsem posledica dobre prodaje iPhonov, ki so jih letos v primerjavi z lanskim letom prodali kar za 35 odstotkov več, skupno 47,5 milijonov. Še vedno upada prodaja iPadov (18-odstotni upad), se je pa prodaja računalnikov Mac povečala za 9 odstotkov na 4,7 milijona dolarjev.