Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Ljudje se pogosto ne zavedamo posledic uporabe določenih zdravil. Poleg tega se na trgu pojavljajo vedno nova prehranska dopolnila. V Lekarni Pušnik zato želijo opolnomočiti bolnike.
Lekarna Pušnik zdravila

Posamezniki, ki hkrati jemljejo več zdravil, morajo biti pozorni na morebitno medsebojno učinkovanje. (Vir slike: Pixabay)

Ljudje smo sami odgovorni za svoje zdravje. To zavedanje je posebej pomembno, ko in če jemljemo zdravila. Posebej pozorni morajo biti bolniki, ki hkrati jemljejo različna zdravila. Že majhna sprememba v presnovi in koncentraciji zdravila lahko učinkuje toksično, predvsem pri zdravilih z ozkim terapevtskim oknom.

Poleg tega je na trgu vedno več prehranskih dopolnil. Ob tem se pojavljajo vprašanja glede njihove kvalitete in vsebnosti določenih snovi. Ali je sploh smiselno, da jih ljudje uživamo?

Prva verificirana zasebna lekarna v Sloveniji

V Lekarni Pušnik, ki je prva verificirana zasebna lekarna v Sloveniji, se zavedajo, da so kot farmacevti zavezani k etičnosti svetovanja, stalnemu izobraževanju in osveščanju. Bolnike bi tako radi ozavestili, da so sami odgovorni za svoje zdravje, in jih opolnomočili na tem področju.

Lekarno je osnoval Henrik Pušnik, zdaj pa njegovo poslanstvo nadaljuje in uresničuje njegova hči Tjaša Flere Pušnik. Majhno družinsko podjetje svojim strankam ponuja osebni pristop, s čimer pridobi njihovo zaupanje. Poleg tega so v lekarni dovolj fleksibilni, da ustrežejo vsakemu posamezniku.

Lekarna Pušnik Tjaša Flere Pušnik

Tjaša Flere Pušnik. (Vir slike: Goodbiz)

Osnovna naloga lekarne je tako preskrba prebivalstva, zdravstvenih in drugih organizacij z zdravili, ortopedskimi in medicinskimi pripomočki, sredstvi za nego in drugimi sredstvi za varovanje zdravja. V lekarni izdajajo tudi veterinarska zdravila ter svetujejo o varni uporabi zdravil in prehranskih dopolnil.

S svojim znanjem in kompetencami se zavzemajo za izboljšanje razumevanja jemanja zdravil in njihovega kombiniranja s prehranskimi dopolnili. Zato v lekarni izdelujejo osebne kartice zdravil in preglede uporabe zdravil – tako želijo opolnomočiti bolnike. Za osveščanje o prehranskih dopolnilih objavljajo tudi nasvete na družabnem omrežju Facebook.

Osebna kartica zdravil

V sodelovanju z Lekarniško zbornico Slovenije se je pred časom začel projekt osebne kartice zdravil. V lekarni v kartico po želji zdravnika vpišejo vsa zdravila, ki jih jemlje bolnik. Gre tako za zdravila, ki jih je predpisal zdravnik, kot tista, ki so namenjena samozdravljenju in jih bolnik kupi v lekarni.

Na ta način želijo bolnike osvestiti o uporabi zdravil ter preprečiti neželene interakcije in stranske učinke. To je posebej pomembno za posameznike, ki hkrati jemljejo večje število zdravil.

Poplava prehranskih dopolnil na trgu

Na trgu se vsak dan pojavlja več prehranskih dopolnil. Ker na tem področju regulacija ni urejena, se dopolnila razlikujejo v kvaliteti in vsebnosti različnih sestavin. Zato v resnici niti strokovnjaki ne poznajo delovanja vseh prehranskih dopolnil, ki so na voljo na spletu in prek drugih prodajnih kanalov.

Zato bi v Lekarni Pušnik uporabnikom radi sporočili, da ni vseeno, katera prehranska dopolnila uporabljajo. Svetujejo jim, naj premislijo, ali je uživanje prehranskih dopolnil sploh smiselno.

Omejene možnosti oglaševanja in drugi izzivi

Po besedah Tjaše Flere Pušnik se obiskovalci vračajo v lekarno. To pomeni, da so z njihovim delom zadovoljni in da jim zaupajo. Vendar pa se tudi v Lekarni Pušnik soočajo z določenimi izzivi in problematikami.

Njihove možnosti oglaševanja so zakonsko omejene, zaradi česar s težavo dosegajo širši krog uporabnikov. Njihove storitve, predvsem možnost oblikovanja osebne kartice zdravil, so tako še precej nepoznane.

Poleg tega želijo doseči različne ciljne skupine – tako starejšo populacijo, v kateri se pojavlja več kroničnih bolezni, kot tudi mlajšo, aktivno populacijo. Zato potrebujejo čim več znanja s področja digitalnega marketinga.

Dodatne storitve v Lekarni Pušnik zaenkrat še opravljajo brezplačno, vendar pa takšen poslovni model na dolgi rok ni učinkovit. Njihove stranke bodo zato morale sprejeti dejstvo, da natančnejši individualni nasveti ne bodo vedno na voljo brezplačno.

Vsakodnevno poglabljanje znanja

Tjaša Flere Pušnik ima pridobljeno kompetenco za Pregled uporabe zdravil. S kolegom, ki je prav tako zaposlen v lekarni, se vsakodnevno dodatno izobražujeta na področju zdravil, prehranskih dopolnil in prehrane.

Znanje s področja prehranskih dopolnil morajo po besedah Tjaše Flere Pušnik še poglobiti, »saj nam predstavljajo vedno nova prehranska dopolnila in superživila«. Vse te izdelke je treba ovrednotiti s kritičnim pristopom in znanjem.

Čudežne tabletke ne obstajajo

V Lekarni Pušnik želijo ljudem sporočiti, »da čudežne tabletke ne obstajajo«. Za svoje zdravje moramo poskrbeti sami. Del te skrbi sta tudi zdrava prehrana in gibanje: »Veliko lahko storimo že z vsakodnevnim sprehodom, izletom v naravo.«

»Ko zbolimo, sodelujmo pri odločitvah o svojem zdravljenju,« še svetujejo v lekarni. Če nam zdravnik predpiše terapijo, se je moramo držati. Če tega ne želimo storiti, moramo to razložiti zdravniku. Pri odločitvah o zdravljenju lahko obolelim pomagajo tudi storitve Lekarne Pušnik.

Ne obupajte ob prvi oviri

Tjaša Flere Pušnik vsem posameznikom, ki šele stopajo na podjetniško pot, svetuje, naj ne obupajo ob prvi oviri: »Uspešni so tisti, ki vedno znova poskušajo. Cilji naj bodo visoki, vendar dovolj realni, da so dosegljivi.«

Lekarna Pušnik je vključena v program Goodbiz, namenjen izboljšanju pripravljenosti na investicije ter povezovanju s ponudniki financ. Program je del širše skupnosti, ki s povezovanjem, znanjem in investiranjem v ljudi podpira trajnostno rast in razvoj podjetij, ki spreminjajo svet na boljše.

S katero supermočjo se lahko pohvalijo v Lekarni Pušnik, boste izvedeli v predstavitvi, ki so jo posneli v okviru programa Goodbiz.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Udeleženci konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so z zanimanjem prisluhnili Mihi Lavtarju iz podjetja Optiweb. Razkril jim je, na kakšen način motivira svoje zaposlene in skrbi za pozitivno delovno klimo v podjetju. Preberite več >>

Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Podjetje Rast Tim d.o.o. je s spletno trgovino e-Branjevka ponudilo enostaven način nakupa sadja in zelenjave preko spleta. Iz začetne faze z enim kombijem je podjetje zraslo v vseh pogledih in se že začelo spogledovati s tujino. Preberite več >>

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Projekt Mladi podjetniki, ki ga razpisuje Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, sofinancirata pa ga Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada, je v polnem zagonu, kar pomeni, da bomo do konca maja leta 2019 dobili skoraj 300 novih nadobudnih mladih podjetnikov. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Zdravstvene težave so kranjski podjetnici Jasni Grbić odprle nov pogled na svet. Po operaciji hrbtenice se ni prepustila malodušju. Zagrabila je priložnost, ki se ji je ponudila, ter z mazilom za nego tetovaž Tattoo care postala prava poslovna zvezdnica. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Zagonsko podjetje Smart Optometry iz Idrije je z novo rešitvijo za trening vida AmblyoPlay prepričalo komisijo in si zagotovilo mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje