Mali junaki leto zaključili z več kot 27 milijoni prihodkov

Mlado slovensko podjetje Hooray Studios (pri nas poznano pod imenom Mali junaki) je s prodajo personaliziranih knjig za otroke in njihove starše v letu 2019 ustvarilo več kot 27 milijonov evrov prihodkov, kar je več kot 100 % rast v primerjavi z letom poprej. Zabeležili so prodajo milijonte knjige, odprli so novo podružnico v Veliki Britaniji ter danes na več kot 1000 m2 v središču Ljubljane sodelujejo že z več kot 140 kreativnimi posamezniki.
Mali junaki

Leto 2019 sta zaznamovali predvsem močna marketinška strategija na eni strani in intenziven razvoj sistemskih in produktnih rešitev na drugi. Oboje je podjetju Hooray Studios in njegovim podružnicam v ZDA in Veliki Britaniji v preteklem letu zagotovilo več kot 27 milijonov evrov prihodkov, s čimer so več kot podvojili rezultat leta poprej.

Podjetje je lani v marketing vložilo več kot 11 milijonov evrov in s premišljenimi potezami odlično izkoristilo priložnosti, ki so jih postavile na sam vrh ponudnikov personaliziranih knjig tako v ZDA kot v Evropi. »Z razširitvijo koncepta naših personaliziranih knjig za otroke na knjige za širšo družino so se nam odprle mnoge priložnosti, ki jih poprej sploh nismo zaznali. Tako smo z veliko žlico uspešno zajeli priložnosti ob valentinovem, dnevu mamic in dnevu očkov,« je povedal prvi od soustanoviteljev ter kreativni in marketinški direktor, Mic Melanšek.

Povečano povpraševanje po personaliziranih knjigah Malih junakov je zahtevalo tudi korenite sistemske izboljšave. »Z bogatimi izkušnjami iz preteklosti in jasnim načrtom sistemskih izboljšav za nadaljnjo rast smo v preteklem letu močno okrepili zmožnosti naših spletnih sistemov, kar pomeni, da naročanje knjig poteka za uporabnika še hitreje in lažje, tudi ob vrhuncih, ko je na strani več desettisoč obiskovalcev hkrati. Poleg tega smo sklenili sodelovanja z novimi tiskarnami v ZDA, Franciji in Veliki Britaniji, kar nam omogoča naklade tudi do 100.000 knjig dnevno. Vse omenjeno smo namreč v letu 2018 pripeljali do roba zmožnosti, zato je bila nadgradnja nujno potrebna,« je pojasnil drugi izmed soustanoviteljev in generalni direktor, Rado Daradan.

Mali junaki

V preteklem letu se je ekipa junakov občutno povečala in sedaj šteje že več kot 140 članov, občasno pa se jim v tednih visokih sezon pridružujejo tudi okrepitve v obliki zunanjih sodelavcev. Temu primerno so razširili tudi svoje moderne in ustvarjalne poslovne prostore v centru Ljubljane, ki se sedaj razprostirajo že na 1000 kvadratnih metrih. Zaposlovali so predvsem specialiste za ključna področja ter strateške kadre, ki bodo pripomogli k nadaljnji rasti podjetja in razvoju novih izdelkov.

»V letu 2020 načrtujemo, da bo luč sveta ugledalo več kot 10 novih projektov, ne le knjig, temveč tudi dopolnilnih izdelkov, ki jih ekipa intenzivno razvija že zadnje leto,« je pojasnil Jure Prek, nekdanji direktor uspešnega zagonskega podjetja Outfit7, ki se je ekipi Hooray Studios pred kratkim pridružil kot vodja kreativnih procesov in produkcije.

V leto 2020 Hooray Studios vstopajo s pogumnimi načrti osvajanja novih tržišč tako v Evropi kot tudi na ostalih kontinentih, predvsem pa se bodo posvetili predstavitvi novih knjig in sorodnih izdelkov, s katerimi bodo še dodatno razširili svoj krog bralcev. Malih in velikih.

Vsebino omogočajo:

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Mali junaki izdali že milijonto personalizirano knjigo!

Mali junaki izdali že milijonto personalizirano knjigo!

Pri slovenski založbi Mali junaki, ki se ukvarja s snovanjem personaliziranih knjig za otroke, so izdali že milijon knjig. Ta dosežek so pred nekaj dnevi tudi uradno proslavili. Ob pomembni prelomnici za podjetje se je ekipa spomnila tudi na otroke po svetu, ki so žrtve zlorab in nasilja. Preberite več >>

Mladi vse bolj socialno usmerjeni: naziv Naj mladinski startup leta 2019 prejela Veronika Rožmanc

Mladi vse bolj socialno usmerjeni: naziv Naj mladinski startup leta 2019 prejela Veronika Rožmanc

V ponedeljek je v Predsedniški palači potekal izbor za Naj mladinski startup leta 2019, ki je potekal pod okriljem socialnega podjetja Ustvarjalnik. Naziv je prejela Veronika Rožmanc za projekt otroški šotor Oli. Ta je bil hkrati nagrajen tudi za naj globalno odgovorno idejo. Preberite več >>

Slovenski startup Viar se uspešno povezuje z večjimi slovenskimi in tujimi podjetji

Slovenski startup Viar se uspešno povezuje z večjimi slovenskimi in tujimi podjetji

Slovenski startup Viar je na področju virtualne resničnosti zasnoval že številne rešitve, ki jih uporabljajo tako priznana slovenska kot tuja podjetja. Finančno podporo so prejeli tudi s strani ameriških investitorjev. Preberite več >>

Podjetja nikar ne ustanavljajte sami

Podjetja nikar ne ustanavljajte sami

Statistika zagotovo ne kaže v prid podjetniškim navdušencem, ki sanjajo o ustanovitvi lastnega podjetja. Kar 8 od 10 podjetjih naj bi namreč propadlo v prvih 18 mesecih poslovanja, je pokazala raziskava, ki so jo opravili pri časniku Bloomberg. Preberite več >>

3 nasveti za uspešno iskanje investitorjev

3 nasveti za uspešno iskanje investitorjev

Zbiranje sredstev je izjemno naporno in dolgotrajno početje – zahtevni sestanki s potencialnimi vlagatelji podnevi, mučno ukvarjanje s številkami ponoči. Čeprav vas lahko proces izčrpa, se ne smete predati. Mladim podjetnikom v iskanju investitorjev ponujamo nekaj nasvetov. Preberite več >>

Predlog za branje: Scaling Lean

Predlog za branje: Scaling Lean

Ima vaša »velika ideja« potencial? Ali lahko svoj poslovni model preizkusite, še preden bi vanj vložili svoj čas in denar? Na takšna vprašanja odgovarja priročnik Scaling Lean: Mastering the Key Metrics for Startup Growth Asha Maurye, ki je na voljo tudi v MP knjižnici. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje