Malinco mika Evropa

Pet Malinc, ena bo v kratkem postala mamica, za letos načrtuje kar 100-odstotno povečanje prihodkov, večino, 80 odstotkov bo prispeval domači trg. Ekipa se intenzivno pripravlja na trg Evropske unije.
Malinco mika Evropa

Malince se jeseni širijo na trge Evropske unije (Vir slike: Malinca.si).

Na sosednjega, hrvaškega, so že vstopile, in sicer z malinca.hr. Tam so trenutno v izobraževalni fazi, ki je po oceni Nastje Kramar »najtežja«. Slovenci smo namreč v primerjavi s Hrvati precej bolj informirani o zdravi prehrani, od doma prihaja tudi večje povpraševanje za njihove izdelke, zato morajo Hrvate sprva še seznaniti z izdelki.

Jeseni na trg Evropske unije

Ekipa se je v tem času tudi povečala, sestavljajo jo Slovenke in Hrvatica kot zunanja sodelavka, s katero lahko komunicirajo kar v slovenščini. Pri širitvi pa se ne mislijo ustaviti le pri sosedih – načrtujejo kar angleško različico spletne trgovine, ki bo tako dostopna za vse državljane Evropske unije. Kot pravi Kramarjeva, ta veliki korak načrtujejo za letos jeseni. Za letos načrtujejo 100-odstotno povečaje prihodkov, 80 bo prispeval slovenski trg, tuji pa 20.

Skrivnost e-mail marketinga Malince >>

Po Velenju fizična trgovina tudi v Ljubljani

Večina njihovih izdelkov je po novem na volju tudi v fizični trgovini v Ljubljani, in sicer v Zeleni trgovini v BTC-ju. »Letos smo v prodajo vključili že več kot 100 novih izdelkov, prav tako pa se uspešno povezujemo s podjetji, govorim na mesečni ravni,« pojasnjuje mlada podjetnica. Malince imajo sicer že eno fizično trgovino, ki jo najdete v Velenju.

Uspelo vam je brez moškega?

Ekipa je torej še vedno sestavljena iz samih deklet, zato jih pogosto kdo preseneti, da ne verjame, da so razvile spletno trgovino in blagovno znamko brez moških v ekipi. Kot pravi Kramarjeva, je to, kar delajo, njim v užitek, obenem pa tudi dobro usklajujejo zasebno in službeno življenje. Zato večjih težav ali izzivov nimajo.

Takoj osvojile slovenske kupce

Malinca, ki deluje od junija 2013, je že lani povsem osvojila slovenske potrošnike in postala spletni trgovec leta v kategoriji Hrana in pijača. Lani pa je bila ekipa tudi del finala izbora Mladi podjetnik leta, ki je njim dal predvsem »medijsko prepoznavnost in s tem veliko dobre promocije ter reklame«.

Kako pospešiti spletno prodajo? >>

Malince lani finalistke izbora Mladi podjetnik leta

Če oklevate pri prijavi na izbor, vam Malince sporočajo naslednje: »Na izbor se prijavite, saj boste s tem dobili novo izkušnjo, spoznali boste veliko zanimivih ljudi, sklenili nova poznanstva in sodelovanja, dobili boste medijsko prepoznavnost.« Vas že mika k prijavi? Prijave na izbor zbiramo do 31. maja, vse potrebne informacije za prijavo, pa najdete tukaj.

Oznake: , , ,