Najbolj ostra rivalstva v svetu tehnologije (2. del)

V prvem delu smo že pregledali rivale na področju platform za deljenje video vsebin, spletnih trgovcev, aplikacij za prevoze in podjetij, ki se borijo v tekmi osvajanja vesolja. Tokrat pa še platforme za distribucijo licenciranih video vsebin, računalništvo v oblaku, električni avtomobili in igre.
Najbolj ostra rivalstva v svetu tehnologije (2. del)

Najbolj ostra rivalstva v svetu tehnologije (2. del)

Prva štiri rivalstva smo predstavili tukaj >>

5. rivalstvo: predvajanje filmov in serij

Vodilni: Netflix

Netflix je začetnik prehoda z DVD-jev in drugih nosilcev na digitalne platforme. Veliko mladih uporablja to platformo za ogled televizijskih serij in filmov, ki ponuja tako stare serije, ki kar kličejo po maratonskem gledanju, kot tudi nove izvirne vsebine. Gledalce so pritegnile predvsem serije, kot so Hiša iz kart, Oranžna je nova črna in predelava Odbite rodbine.

Izzivalec: Amazon

Amazonove serije, med drugim Transparent in Mozart v džungli, so si prislužile zlate globuse. Podjetje bo na podlagi podpisanih pogodb kupilo filme Woodyja Allena in drugih hollywoodskih zvezd. Tako bo neposredno konkuriralo Netflixu, ki si prizadeva za isti cilj.

ProteusThemes: v treh letih do milijona dolarjev

Ocena škode: Netflix ohranja vodilno mesto na področju izvirnih vsebin, vendar ne more več ignorirati Amazona. Naročniki Amazon Prime so hkrati upravičeni tudi do brezplačne dostave.

Netflix je za zdaj še vedno v prednosti zaradi prepoznavnosti blagovne znamke in obsežne ponudbe serij in filmov, vendar pa so člani Amazona upravičeni do različnih ugodnosti, zaradi česar se bo njegov vpliv verjetno širil.

6. rivalstvo: oblak

Vodilni: Amazon Web Services

Amazon ni le spletni trgovec, razvili so tudi drugo pomembno storitev: Amazon Web Services. Platformo za računalništvo v oblaku za shranjevanje podatkov uporablja nekaj največjih podjetij v svetu tehnologije, med drugim Netflix in Pinterest. Primat te platforme je očiten, ko se kateri od centrov sesuje in so različne storitve, od spletne strani IMDb do aplikacije Tinder, začasno nedosegljive.

Izzivalec: Microsoft Azure

Microsoft se tako kot Amazon ne osredotoča le na eno stvar, v tem primeru izdelavo operacijskega sistema Windows. Ena od njihovih prioritet je razvoj platforme za računalništvo v oblaku, ki se imenuje Azure. V primerjavi z Amazonom dosega zelo omejen tržni delež, a mu ga v celoti ne namerava prepustiti.

7. rivalstvo: električni avtomobili

Vodilni: Tesla

Tesla je najbolj znano pionirsko podjetje na področju električnih avtomobilov na svetu. Manjša podjetja, na primer Faraday Future, sicer poskušajo najti svoje mesto na trgu, vendar je Tesla še vedno prva izbira za vse, ki si lahko privoščijo takšno vozilo. Izjemen dosežek Tesle je bila lanska bliskovita nadgradnja avtomobilov s sistemom za avtonomno vožnjo – kot bi posodobili operacijski sistem na pametnem telefonu. Običajni avtomobili česa takega pač ne zmorejo.

Izzivalec: Apple

Apple svoje načrte na področju avtomobilizma skriva za tesno zaprtimi vrati; direktor Tim Cook proces primerja z dolgotrajnim čakanjem na božični večer. S Projektom Titan se ukvarja približno 600 inženirjev, sosedje pa se že pritožujejo nad hrupom, ki ga povzročajo v Applovi skrivni tovarni.

Čeprav se večina proizvajalcev avtomobilov na nek način ukvarja z električnimi avtomobili, je direktor Tesle Elon Musk javno spregovoril le o Applu. Ko je Apple zaposlil nekaj inženirjev, ki so pred tem delali v Tesli, je Musk za nemški časopis Handelsblatt povedal, da Apple zaposluje tiste inženirje, ki jih je njegovo podjetje odpustilo.

Po Muskovih besedah ima v njegovem podjetju Apple vzdevek »Teslovo pokopališče«, saj zaposluje le ljudi, ki jim v njegovem podjetju ni uspelo.

8. rivalstvo: prenos igranja video iger v živo

Vodilni: Twitch

Twitch, ki je v lasti Amazona, je platforma za neposredno prenašanje igranja video iger. Prek nje lahko gledamo druge pri igranju video iger. S širjenjem popularnosti e-športov in profesionalizacijo igralcev se veča tudi število navijačev, ki si želijo gledati, kako drugi ljudje igrajo video igre in na kakšen način jih uspešno zaključijo. Podjetje, ki je vodilno na tem področju, že beleži 100 milijonov mesečnih obiskovalcev.

Izzivalec: YouTube

YouTube, ki je v lasti Googla, je znan kot platforma za gledanje posnetkov drugih ljudi. YouTubova stran, namenjena video igram, pa ni prav nič podobna predvajalniku, ki smo ga vajeni. Po zgledu Twitcha tudi YouTube po novem vabi igralce k prenašanju igranja video iger. Na strani je ob katerikoli uri mogoče gledati stotine ljudi, ki v živo igrajo Minecraft, veliko pa je tudi videov z ocenami iger ali navodili za igranje.

Ocena škode: Twitch si na vsak način prizadeva obdržati prvo mesto.

Twitch je bil dolgo nesporno stičišče za navdušence nad video igrami. Z vzpostavitvijo portala YouTube Gaming pa se je začela bitka za uporabnike. Spletna stran Tom’s Guide priporoča YouTube zaradi ugodnih cen in odlične izkušnje za gledalce, kar hvalijo tudi drugi kritiki. Ker gre v osnovi za običajen posnetek, so omogočene vse funkcije, ki jih ponujajo videi na YouTubu. Po drugi strani se lahko Twitch pohvali z bolj aktivnimi in zagnanimi navijači, kar je pomembna prednost v bitki za obiskovalce.

Vir: Business Insider

Najpogostejši razlogi, da mobilne aplikacije ne uspejo

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na VEM točki odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Tudi v času karantene! Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


XLAB prejel najvišjo oceno na preizkusu programske opreme

XLAB prejel najvišjo oceno na preizkusu programske opreme

XLAB je prejel najvišjo oceno na neodvisnem preizkusu programske opreme za podporo na daljavo. Programska oprema ISL Online je bila edina ocenjena z odlično oceno v obeh kategorijah: enostavnost uporabe za oddaljene stranke in razpon funkcij. Preberite več >>

Chipolo predstavlja najnovejši iskalnik predmetov: Chipolo ONE

Chipolo predstavlja najnovejši iskalnik predmetov: Chipolo ONE

Chipolo ONE je najnovejša inovacija na področju iskalnikov predmetov, ki s pametnimi opozorili uporabnike opomni, če odidejo od doma brez svojih ključev. Je najboljša rešitev za vse, ki pogosto zalagajo svoje vsakdanje dragocenosti, kot so ključi in telefon. Preberite več >>

Facebook predstavlja novo plačilno metodo Facebook Pay

Facebook predstavlja novo plačilno metodo Facebook Pay

Facebook je zasnoval storitev Facebook Pay. Gre za novo metodo digitalnega plačila, ki bo omogočila transferje denarja, kupovanje vstopnic za dogodke ter različne donacije. Preberite več >>

Slovensko podjetje GOAT STORY predstavilo nov produkt Cold Brew Kit

Slovensko podjetje GOAT STORY predstavilo nov produkt Cold Brew Kit

V sredo, 12. septembra, je ekipa GOAT STORY organizirala dogodek, na katerem je predstavila vizijo blagovne znamke, pojem "specialty" kave, obiskovalci pa so imeli možnost preizkusiti »cold brew« kavo, ki si jo lahko sami na enostaven način pripravijo z novim produktom Cold Brew Kit. Preberite več >>

Svetovna plačilna platforma Stripe zdaj na voljo tudi v Sloveniji

Svetovna plačilna platforma Stripe zdaj na voljo tudi v Sloveniji

Svetovna plačilna platforma Stripe, ki je tudi eno izmed najhitreje rastočih tehnoloških podjetij na svetu, je bila pred kratkim uradno ustanovljena tudi v Sloveniji. Ta omogoča zagon in rast spletnih podjetij. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje