KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

Naučite se bolje upravljati s svojim časom

Pogosta težava podjetnikov je pomanjkanje časa. Mnogi si želijo več opraviti v danem času, a jim to zaradi napačne organizacije ne uspeva.
Naučite se bolje upravljati s svojim časom

Naučite se bolje upravljati s svojim časom (Vir slike: Unsplash.com)

Iščete načine, kako izboljšati produktivnost? Prisluhnite nasvetom Blaža Kosa na 4-urni delavnici Maksimalna produktivnost >>

Ljudje si prepogosto dovolijo, da jih pri doseganju resnično pomembnih ciljev motijo nepomembna opravila. A da bi lahko zgradili uspešno podjetje, se je treba osredotočati le na tisto delo, ki vas bo privedlo do rezultatov. To lahko storite s pomočjo petih tehnik, ki vam jih predstavljamo v nadaljevanju.

1. Metoda spraznjenja misli

Gre za pristop, ki ga je David Allen natančno opisal v svoji knjižni uspešnici Getting Thing Done: The Art of Stress Free Productivity. Allen je prepričan, da človek ne zmore uspešno organizirati in prioritizirati vseh opravil, ki so v njegovih mislih, dokler jih ne zapiše na papir.

Zato vsem, še posebej pa podjetnikom, svetuje enako: s spraznjenjem misli boste dosegli veliko olajšanje, nato pa lažje določili, katero opravilo je za vas resnično najpomembnejše in katero sploh ni pomembno.

2. Metoda Ivyja Leeja

Želja po višji produktivnosti se pri ljudeh pojavlja že od nekdaj. Ivy Lee je leta 1918 razvil novo metodo za povečanje produktivnosti v ladjedelskem podjetju The Bethlehem Steel in postal slaven. Njegova metoda vključuje več korakov:

  • 1. korak: Ob zaključku vsakega delovnega dne si zapišite šest pomembnih opravil, ki jih boste morali opraviti jutri.
  • 2. korak: Omenjenih šest opravil razvrstite po pomembnosti.
  • 3. korak: Ko naslednji dan pridete na delo, se osredotočite le na prvo opravilo, ki je na seznamu. Šele ko tega dokončate, se lotite naslednjega na seznamu. Preostanek opravil na seznamu opravite po danem vrstnem redu.
  • 4. korak: Ob koncu dneva ponovno zapišite seznam šestih opravil, ki jih boste morali opraviti jutri.
  • 5. korak: Proces ponovite vsak delovni dan.

3. Metoda The Eisenhower

Obstaja velika razlika med nujnimi in pomembnimi opravili. Po metodi, ki jo je razvil Dwight Eisenhower v drugi polovici prejšnjega stoletja, morate znati dobro razlikovati med tema dvema pojmoma. Najbolje je, da opravila poskusite razdeliti glede na spodnjo sliko:

(Vir slike: Fizzle.co)

  • Kvadrant pomembno/nujno – takšnih opravil se lotite osebno takoj in jih vedno opravite sami.
  • Kvadrant pomembno/ni nujno – takšnim opravilom določite rok in jih vedno opravite sami.
  • Kvadrant nepomembno/nujno – takšna opravila delegirajte drugim.
  • Kvadrant nepomembno/ni nujno – takšna opravila preprosto ignorirajte.

Ko boste opravila razvrstili po Eisenhowerjevi metodi, boste spoznali, katera so resnično pomembna.

4. Metoda direktorja in delavske čebelice

V želji po izboljšanju produktivnosti marsikdo preveč časa nameni temu, da bi izboljšal svoje delovne procese in delo opravljal hitreje. A ker šteje le opravljeno delo, se morate posvetiti prav temu.

Pri tem lahko delujete po metodi direktorja in delavske čebelice. Prva zajema načrtovanje in strategijo za delo. Druga pa zajema dejansko delo, ki ste ga določili v prvi fazi. V drugi fazi ni več treba razmišljati o tem, kaj in kako boste počeli, saj ste to določili že v prejšnji fazi.

Pomembno je predvsem, da se nikoli ne vračate nazaj na prejšnjo fazo, ko enkrat vstopite v drugo fazo.

5. Metoda obratnega inženirstva

Veliko ljudi se v podjetništvo poda le z bežnim poznavanjem cilja, ki mu sledijo. A z nejasnim ciljem je težko karkoli doseči.

Po metodi obratnega inženirstva lahko ugotovite, na kakšen način je uspelo drugim, podobnim podjetjem, in sicer tako, da analizirate njihovo pot od konca proti začetku. Ugotovite, katere metode so uporabili, in izberite tiste, ki so se izkazale za najbolj učinkovite. Na ta način vam bo le stežka spodletelo.

Iščete načine, kako izboljšati produktivnost? Prisluhnite nasvetom Blaža Kosa na 4-urni delavnici Maksimalna produktivnost >>

Vir: Fizzle.co

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Poskrbite, da bodo vaši sestanki učinkoviti

Poskrbite, da bodo vaši sestanki učinkoviti

Sestanki so pomemben del podjetniškega sveta, zato je pomembno, da tako podjetnik kot tudi njegovi zaposleni od njih odnesejo kar največ koristnih informacij v najkrajšem možnem času. Richard Branson zato svetuje, da sestanke nekoliko začinite in vanje vnesete svežino. Preberite več >>

S poznavanjem delovanja možganov do večje učinkovitosti pri delu

S poznavanjem delovanja možganov do večje učinkovitosti pri delu

Če veste, na kakšen način delujejo možgani, boste lahko optimalno izkoristili njihove zmožnosti. Kako torej načrtovati delovni proces, da boste povečali svojo učinkovitost? Preberite več >>

Kako spodbuditi zaposlene k inovativnosti?

Kako spodbuditi zaposlene k inovativnosti?

Inovativnost je gonilo vsakega podjetja. Sploh v današnjih hitro spremenljivih časih podjetje ne more uspešno poslovati na dolgi rok, če ne uvaja ustreznih sprememb in prilagoditev. Pomembno je, da se v proces kreiranja idej vključi tudi zaposlene. Kako naj se vodstvo tega loti? Preberite več >>

Kakšna glasba povečuje produktivnost ob delu?

Kakšna glasba povečuje produktivnost ob delu?

Na delu ogromno motečih dejavnikov znižuje učinkovitost. Na srečo glasba pomaga zmanjšati moč motečih elementov, kar ne bi potrdili le ljudje, ki ob delu radi poslušajo glasbo, pač pa se s tem strinjajo tudi številne raziskave. Preberite več >>

Več ur dela ne pomeni nujno tudi boljših rezultatov

Več ur dela ne pomeni nujno tudi boljših rezultatov

Ljudje trdo delo velikokrat enačijo s produktivnostjo, toda več ur, preživetih na delovnem mestu, še ne pomeni nujno tudi boljših rezultatov. Treba je delati pametneje, pa tudi pogumneje: šele tedaj se pokažejo resnično dobri rezultati. Preberite več >>

Nejc Zupan: »Podjetja, ki ne bodo delala na daljavo, čez desetletje, dve ali tri ne bodo več obstajala«

Nejc Zupan: »Podjetja, ki ne bodo delala na daljavo, čez desetletje, dve ali tri ne bodo več obstajala«

V sodobnem svetu so geografsko razpršene ekipe vedno bolj pogoste, saj moderna tehnologija posameznikom s celega sveta omogoča sprotno sodelovanje. Delo na daljavo vključuje različne izzive – v nadaljevanju ponujamo nekaj nasvetov, kako se soočiti z njimi. Preberite več >>

Triki za produktivne sestanke najuspešnejših vodij

Triki za produktivne sestanke najuspešnejših vodij

V ZDA vsak dan opravijo kar 11 milijonov sestankov. Neproduktivni sestanki povzročijo 37 milijard dolarjev izgube letno. Na portalu Inc. so raziskali, kako številne sestanke vodijo najuspešnejši direktorji v zgodovini – od pokojnega ustanovitelja podjetja Apple Steva Jobsa do direktorja Amazona Jeffa Bezosa in direktorice operative pri Facebooku Sheryl Sandberg. Preberite več >>

Z dobro jutranjo rutino do boljše produktivnosti skozi dan

Z dobro jutranjo rutino do boljše produktivnosti skozi dan

V povprečju se človek v odrasli dobi prebudi v 25 tisoč novih dni in le od njega samega je odvisno, kako jih bo izkoristil. Skrivnost dobro izkoriščenih dni naj bi se skrivala predvsem v dobri jutranji rutini, saj naj bi prav ta določala, kako bo potekal posameznikov dan. Preberite več >>

Škodljive navade so sovražnik produktivnosti

Škodljive navade so sovražnik produktivnosti

Če želite biti bolj produktivni, začnite delati bolj pametno in izkoristite vsak dan. V prispevku predstavljamo, kako se znebiti pogostih slabih navad. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje