Nike prekinil sodelovanje z Amazonom

Nike je preko platforme za spletno prodajo Amazon od leta 2017 prodajal del svojih izdelkov. Po dveh letih se je odločil za prekinitev sodelovanja, saj se bo raje osredotočil na direkten pristop do svojih strank.
Nike svojih izdelkov ne bo več prodajal prek Amazona (Vir: Pixabay)

Nike svojih izdelkov ne bo več prodajal prek Amazona (Vir: Pixabay)

V prvi polovici novembra je prišla v javnost novica, da so se po dveh letih sodelovanja predstavniki podjetja Nike odločili, da svoje izdelke umaknejo z Amazonove spletne strani. V prihodnje se bodo tako v večji meri posvetili direktnemu pristopu do svojih strank.

Nike se bo osredotočil na osebni stik s strankami

Nike, svetovno znan proizvajalec športne obutve in druge športne opreme, se je za prodajo svojih izdelkov prek Amazona leta 2017 odločil s posebnim razlogom. Prek navedene spletne trgovine so Nikove izdelke prodajali številni preprodajalci, prihajalo pa je tudi do prodaje ponaredkov. Nike je s svojo prisotnostjo na Amazonu želel temu narediti konec. Uporabnikom spletne trgovine je želel sporočiti, kateri izdelki so pristni in jih spodbuditi k nakupu le-teh.

Ker je po preteku dvoletnega poskusnega obdobja ugotovil, da s svojo prisotnostjo ni rešil problematike, se je odločil, da svoje izdelke umakne z največje spletne trgovine. V prihodnje se bo Nike bolj osredotočil na direkten in bolj oseben stik s svojimi strankami. Stranke bodo lahko spletni nakup izvedle prek spletne strani nike.com ali prek aplikacije Nike App. Poleg tega bodo še v večji meri delali v smeri povezovanja s fizičnimi trgovinami, v katerih bodo na voljo njihovi športni copati in oblačila. Med kratkoročnimi poslovnimi načrti je tudi odprtje nove pisarne v središču New Yorka, v kateri bo na novo zaposlenih 65 ljudi.

Bodo Nike-u sledili tudi drugi vodilni ponudniki?

Za Amazon bo Nike-ova poteza velik udarec, saj se je od vseh razpoložljivih blagovnih znamk v kategoriji športnih oblačil prodalo največ Nike-ovih izdelkov.

Na tej točki se postavlja vprašanje, če bodo Nike-ovi potezi sledila tudi druga vplivna podjetja, ki prek Amazona ponujajo svoje izdelke. Nike je lahko v tem primeru pobudnik novega trenda bolj osebnega pristopa do kupcev. To bi lahko pomenilo večje težave za tega vplivnega spletnega trgovca. V tem primeru bi bilo treba spremeniti poslovni model in dati prednost manjšim ponudnikom, ki si želijo izboriti svoje mesto na trgu.

Vira: Los Angeles Times & Quartz

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

Velika Britanija je s 1.2.2020 izstopila iz EU, kar pomeni, da je od tega dne smatrana kot tretja država (nečlanica EU). Po dogovoru trenutno od 1.2. do 31.12.2020 sicer velja prehodno obdobje, kar pomeni, da v tem času evropsko pravo še vedno velja in se uporablja tudi na britanskem ozemlju. Spremembe in prilagoditve na izstop se torej obetajo na večini področij, prav tako tudi na področju industrijske lastnine. Preberite več >>

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

V luči trenutnih razmer po več državah EU že veljajo izredne razmere. V Španiji in Švici, državah kjer imata sedež Evropski urad za intelektualno lastnino (EUIPO) in Mednarodna organizacija za intelektualno lastnino (WIPO) ukrepi zoper širjenje koronavirusa zadevajo tudi postopke, ki tečejo v zvezi z registracijo znamk, modelov in patentov. Preberite več >>

Apple ohranja naziv najdražje blagovne znamke na svetu

Apple ohranja naziv najdražje blagovne znamke na svetu

Interbrand je pred kratkim objavil posodobljeno lestvico stotih največ vrednih blagovnih znamk na svetu. V svojem poročilu navaja, da Apple letos ostaja najbolj vredna znamka na svetu. Drugo in tretje mesto na lestvici največ vrednih znamk pa sta zasedla Google in Amazon. Preberite več >>

Barva kot glavni razlog za nakup določenega izdelka

Barva kot glavni razlog za nakup določenega izdelka

Ko se znajdemo sredi prodajalnih polic ali pa pregledujemo spletne strani, ki nam nudijo številne izdelke, imajo na nas pomemben vpliv tudi barve. Kako posamezne barve vplivajo na potrošnike? Nekatere nas pomirjajo, druge v nas vzbudijo optimizem, spet tretje pa spodbudijo nakupovalni učinek. Preberite več >>

Registrirajte blagovno znamko na ravni EU

Registrirajte blagovno znamko na ravni EU

Če poslujete samo v Sloveniji, ta članek ni namenjen vam. Če pa sklepate posle tudi izven dežele pod Alpami, oziroma razmišljate o širitvi svojega relevantnega trga tudi v sosednje države, se vam izplača razmisliti o zaščiti vašega največjega aduta na ravni EU. Preberite več >>

Obstaja več razlogov, zakaj registrirati blagovno znamko

Obstaja več razlogov, zakaj registrirati blagovno znamko

Odločitve potrošnikov so v veliki meri odvisne od blagovnih znamk in od stopnje zaupanja, ki ga določena blagovna znamka predstavlja. Vsako resno podjetje mora zato že od samih začetkov težiti k temu, da razvije prepoznavno blagovno znamko. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Pravočasna registracija blagovne znamke vam lahko kasneje prihrani veliko sivih las. V članku zato tokrat predstavljamo nasvete, na kaj je potrebno biti pozoren pri izbiri primernega imena vaše blagovne znamke. Preberite več >>

Zakaj se splača registrirati blagovno znamko?

Zakaj se splača registrirati blagovno znamko?

Znamka je edini način, kako zadovoljnemu kupcu vašega proizvoda ali storitve ustvariti prijeten spomin na nakup in ga pripraviti do tega, da bo ponovno kupil vaš izdelek oziroma koristil vašo storitev, hkrati pa preprečiti ostalim, da bi se okoristili z dodano vrednostjo, ki jo ponujate. Preberite več >>

Oznake:
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje