Nokiin navigacijski sistem HERE dobil novega lastnika

Iz Nokie so sporočili, da je njihov navigacijski sistem HERE dobil novega lastnika: to je konzorcij avtomobilskih proizvajalcev, ki ga sestavljajo Audi, BMW in Mercedes-Benz. Napredna tehnologija bo finskemu podjetju prinesla 2,8 milijarde evrov.
Nokiin navigacijski sistem HERE dobil novega lastnika

Nokiin navigacijski sistem HERE dobil novega lastnika

Zanimanje za nakup izjemno uspešnega navigacijskega sistema HERE, ki ga je razvilo finsko podjetje Nokia, je bilo ogromno. Poleg avtomobilskih proizvajalcev, predvsem Audija, BMW-ja in Mercedez-Benza, se je za nakup zanimal tudi Uber skupaj z investitorjem Baidujem, kitajski Navinfo ter giganti Amazon, Alibaba, Facebook in Apple. V tem pa ni nič čudnega, saj HERE po mnenju mnogih predstavlja enega najboljših in najvrednejših sistemov za navigacijo. 

Za nakup se je zanimal tudi hitro rastoči startup UBER >>

Vprašanja o prihodnosti navigacije HERE so se okrepila že lani, ko je Nokia prodala svojo enoto za mobilne telefone tehnološkemu gigantu Microsoft. Aprila letos je bilo jasno, da je ena izmed možnosti, o kateri razmišlja Nokia, tudi prodaja, zato je med potencialnimi kupci završčalo. Že od vsega začetka so bili zelo glasni proizvajalci avtomobilov, a ko se je v bitko vključil še Uber, jim drugega kot združitev moči v skupni konzorcij ni preostalo. Z zbranima 2,8 milijarde evrov so uspeli prepričati finsko podjetje in vse kaže na to, da bo do realizacije prodaje prišlo v prvi četrtini naslednjega leta. 

Kaj se bo zgodilo s 6.454 člani osebja, zaenkrat še ni znano. A očitno je tako množična ekipa, ki stoji za projektom, v prvi vrsti botrovala k odločitvi Nokie za prodajo. Tolikšno število zaposlenih je namreč finskemu podjetju odvzelo okoli desetino vseh prihodkov.

Vir: TechCrunch

Nokia se vrača naslednje leto >>

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje