Obstaja več razlogov, zakaj registrirati blagovno znamko

Odločitve potrošnikov so v veliki meri odvisne od blagovnih znamk in od stopnje zaupanja, ki ga določena blagovna znamka predstavlja. Vsako resno podjetje mora zato že od samih začetkov težiti k temu, da razvije prepoznavno blagovno znamko.
Obstaja več razlogov, zakaj registrirati blagovno znamko

Obstaja več razlogov, zakaj registrirati blagovno znamko (Vir slike: Pixabay.com)

Z registracijo blagovne znamke podjetje pridobi izključno pravico do uporabe določenega znaka za označevanje svojih produktov oz. storitev. S tem lahko prepreči vsem ostalim, da bi brez soglasja za enak ali podoben produkt oz. storitev uporabljali znak, ki je enak ali zavajajoče podoben njegovi znamki.

Poglejmo si še nekaj drugih razlogov, zakaj je registracija blagovne znamke odločitev, ki je ne boste obžalovali.

1. Uveljavljena blagovna znamka pri ljudeh vzbuja zaupanje

Naj gre za besedni slogan, logotip, sliko ali kaj podobnega: blagovna znamka pri ljudeh sproža različna pozitivna čustva, kot so zaupanje, zvestoba, konsistentnost… Posledično se tudi večkrat odločijo za nakup.

2. Kupci vas bodo našli veliko lažje in hitreje

Tržišče je dandanes močno zasičeno s konkurenco in blagovna znamka predstavlja prepoznavnost in izstopanje iz množice preostalih ponudnikov. In od tedaj, ko ste pri potrošniku vzbudili pozornost, pa do nakupa, je le še korak.

3. Oglaševanje bo postalo veliko enostavneje

Dobro izbrana blagovna znamka vam lahko precej olajša tudi oglaševanje. Z optimizacijo v iskalnikih lahko hitro in enostavno poskrbite, da se bodo izbrane ključne besede, povezane z vašo blagovno znamko, na Googlu pojavile visoko, prav tako bo enostavno ustvariti tudi profile na raznih družbenih omrežjih.

4. Blagovna znamka lahko sčasoma močno pridobi na vrednosti

Bolj kot bo ugled vašega podjetja rasel, bolj se bo višala tudi vrednost vaše blagovne znamke. Hkrati pa vam bo ta omogočala tudi možnosti za rast in razvoj: ko se boste uveljavili na enem področju, boste hitro lahko vskočili še na drugega.

Lahko vam pomagamo pri registraciji blagovne znamke >>

5. Iskanje novega delovnega kadra bo veliko lažje

Priznana blagovna znamka bo v vaše podjetje privabila motivirane posameznike, ki že od prej verjamejo v vašo idejo in cenijo vašo vizijo. Zato vam iskanje novega delovnega kadra ne bo predstavljalo takšnih težav, kot v primeru, da prijavljeni kandidati na razpis za delovno mesto vašega podjetja sploh ne bi poznali.

6. Registracija blagovne znamke ni pretirano draga

Le nekaj sto evrov vas loči od registracije blagovne znamke. Glede na preostale stroške, ki se vsakodnevno pojavljajo v podjetjih, takšen znesek za resno organizacijo ne bi smel predstavljati večjih težav, še posebej zato, ker s seboj prinaša tudi precej pozitivnega.

7. Blagovna znamka nima omejenega roka trajanja

Po tem, ko je podjetje uspešno opravilo postopek registracije blagovne znamke, pridobi 10-letno pravico do uporabe blagovne znamke. Tudi po izteku teh let se lahko njena veljavnost za enako obdobje enostavno in neomejeno podaljšuje.

Vir: Entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

Velika Britanija je s 1.2.2020 izstopila iz EU, kar pomeni, da je od tega dne smatrana kot tretja država (nečlanica EU). Po dogovoru trenutno od 1.2. do 31.12.2020 sicer velja prehodno obdobje, kar pomeni, da v tem času evropsko pravo še vedno velja in se uporablja tudi na britanskem ozemlju. Spremembe in prilagoditve na izstop se torej obetajo na večini področij, prav tako tudi na področju industrijske lastnine. Preberite več >>

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

V luči trenutnih razmer po več državah EU že veljajo izredne razmere. V Španiji in Švici, državah kjer imata sedež Evropski urad za intelektualno lastnino (EUIPO) in Mednarodna organizacija za intelektualno lastnino (WIPO) ukrepi zoper širjenje koronavirusa zadevajo tudi postopke, ki tečejo v zvezi z registracijo znamk, modelov in patentov. Preberite več >>

Nike prekinil sodelovanje z Amazonom

Nike prekinil sodelovanje z Amazonom

Nike je preko platforme za spletno prodajo Amazon od leta 2017 prodajal del svojih izdelkov. Po dveh letih se je odločil za prekinitev sodelovanja, saj se bo raje osredotočil na direkten pristop do svojih strank. Preberite več >>

Apple ohranja naziv najdražje blagovne znamke na svetu

Apple ohranja naziv najdražje blagovne znamke na svetu

Interbrand je pred kratkim objavil posodobljeno lestvico stotih največ vrednih blagovnih znamk na svetu. V svojem poročilu navaja, da Apple letos ostaja najbolj vredna znamka na svetu. Drugo in tretje mesto na lestvici največ vrednih znamk pa sta zasedla Google in Amazon. Preberite več >>

Barva kot glavni razlog za nakup določenega izdelka

Barva kot glavni razlog za nakup določenega izdelka

Ko se znajdemo sredi prodajalnih polic ali pa pregledujemo spletne strani, ki nam nudijo številne izdelke, imajo na nas pomemben vpliv tudi barve. Kako posamezne barve vplivajo na potrošnike? Nekatere nas pomirjajo, druge v nas vzbudijo optimizem, spet tretje pa spodbudijo nakupovalni učinek. Preberite več >>

Registrirajte blagovno znamko na ravni EU

Registrirajte blagovno znamko na ravni EU

Če poslujete samo v Sloveniji, ta članek ni namenjen vam. Če pa sklepate posle tudi izven dežele pod Alpami, oziroma razmišljate o širitvi svojega relevantnega trga tudi v sosednje države, se vam izplača razmisliti o zaščiti vašega največjega aduta na ravni EU. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Pravočasna registracija blagovne znamke vam lahko kasneje prihrani veliko sivih las. V članku zato tokrat predstavljamo nasvete, na kaj je potrebno biti pozoren pri izbiri primernega imena vaše blagovne znamke. Preberite več >>

Zakaj se splača registrirati blagovno znamko?

Zakaj se splača registrirati blagovno znamko?

Znamka je edini način, kako zadovoljnemu kupcu vašega proizvoda ali storitve ustvariti prijeten spomin na nakup in ga pripraviti do tega, da bo ponovno kupil vaš izdelek oziroma koristil vašo storitev, hkrati pa preprečiti ostalim, da bi se okoristili z dodano vrednostjo, ki jo ponujate. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje