Obstaja več razlogov, zakaj registrirati blagovno znamko

Odločitve potrošnikov so v veliki meri odvisne od blagovnih znamk in od stopnje zaupanja, ki ga določena blagovna znamka predstavlja. Vsako resno podjetje mora zato že od samih začetkov težiti k temu, da razvije prepoznavno blagovno znamko.
Obstaja več razlogov, zakaj registrirati blagovno znamko

Obstaja več razlogov, zakaj registrirati blagovno znamko (Vir slike: Pixabay.com)

Z registracijo blagovne znamke podjetje pridobi izključno pravico do uporabe določenega znaka za označevanje svojih produktov oz. storitev. S tem lahko prepreči vsem ostalim, da bi brez soglasja za enak ali podoben produkt oz. storitev uporabljali znak, ki je enak ali zavajajoče podoben njegovi znamki.

Poglejmo si še nekaj drugih razlogov, zakaj je registracija blagovne znamke odločitev, ki je ne boste obžalovali.

1. Uveljavljena blagovna znamka pri ljudeh vzbuja zaupanje

Naj gre za besedni slogan, logotip, sliko ali kaj podobnega: blagovna znamka pri ljudeh sproža različna pozitivna čustva, kot so zaupanje, zvestoba, konsistentnost… Posledično se tudi večkrat odločijo za nakup.

2. Kupci vas bodo našli veliko lažje in hitreje

Tržišče je dandanes močno zasičeno s konkurenco in blagovna znamka predstavlja prepoznavnost in izstopanje iz množice preostalih ponudnikov. In od tedaj, ko ste pri potrošniku vzbudili pozornost, pa do nakupa, je le še korak.

3. Oglaševanje bo postalo veliko enostavneje

Dobro izbrana blagovna znamka vam lahko precej olajša tudi oglaševanje. Z optimizacijo v iskalnikih lahko hitro in enostavno poskrbite, da se bodo izbrane ključne besede, povezane z vašo blagovno znamko, na Googlu pojavile visoko, prav tako bo enostavno ustvariti tudi profile na raznih družbenih omrežjih.

4. Blagovna znamka lahko sčasoma močno pridobi na vrednosti

Bolj kot bo ugled vašega podjetja rasel, bolj se bo višala tudi vrednost vaše blagovne znamke. Hkrati pa vam bo ta omogočala tudi možnosti za rast in razvoj: ko se boste uveljavili na enem področju, boste hitro lahko vskočili še na drugega.

Lahko vam pomagamo pri registraciji blagovne znamke >>

5. Iskanje novega delovnega kadra bo veliko lažje

Priznana blagovna znamka bo v vaše podjetje privabila motivirane posameznike, ki že od prej verjamejo v vašo idejo in cenijo vašo vizijo. Zato vam iskanje novega delovnega kadra ne bo predstavljalo takšnih težav, kot v primeru, da prijavljeni kandidati na razpis za delovno mesto vašega podjetja sploh ne bi poznali.

6. Registracija blagovne znamke ni pretirano draga

Le nekaj sto evrov vas loči od registracije blagovne znamke. Glede na preostale stroške, ki se vsakodnevno pojavljajo v podjetjih, takšen znesek za resno organizacijo ne bi smel predstavljati večjih težav, še posebej zato, ker s seboj prinaša tudi precej pozitivnega.

7. Blagovna znamka nima omejenega roka trajanja

Po tem, ko je podjetje uspešno opravilo postopek registracije blagovne znamke, pridobi 10-letno pravico do uporabe blagovne znamke. Tudi po izteku teh let se lahko njena veljavnost za enako obdobje enostavno in neomejeno podaljšuje.

Vir: Entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Barva kot glavni razlog za nakup določenega izdelka

Barva kot glavni razlog za nakup določenega izdelka

Ko se znajdemo sredi prodajalnih polic ali pa pregledujemo spletne strani, ki nam nudijo številne izdelke, imajo na nas pomemben vpliv tudi barve. Kako posamezne barve vplivajo na potrošnike? Nekatere nas pomirjajo, druge v nas vzbudijo optimizem, spet tretje pa spodbudijo nakupovalni učinek. Preberite več >>

Registrirajte blagovno znamko na ravni EU

Registrirajte blagovno znamko na ravni EU

Če poslujete samo v Sloveniji, ta članek ni namenjen vam. Če pa sklepate posle tudi izven dežele pod Alpami, oziroma razmišljate o širitvi svojega relevantnega trga tudi v sosednje države, se vam izplača razmisliti o zaščiti vašega največjega aduta na ravni EU. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Pravočasna registracija blagovne znamke vam lahko kasneje prihrani veliko sivih las. V članku zato tokrat predstavljamo nasvete, na kaj je potrebno biti pozoren pri izbiri primernega imena vaše blagovne znamke. Preberite več >>

Zakaj se splača registrirati blagovno znamko?

Zakaj se splača registrirati blagovno znamko?

Znamka je edini način, kako zadovoljnemu kupcu vašega proizvoda ali storitve ustvariti prijeten spomin na nakup in ga pripraviti do tega, da bo ponovno kupil vaš izdelek oziroma koristil vašo storitev, hkrati pa preprečiti ostalim, da bi se okoristili z dodano vrednostjo, ki jo ponujate. Preberite več >>

Imetniki mednarodnih znamk: kaj pričakovati v primeru brexita brez dogovora?

Imetniki mednarodnih znamk: kaj pričakovati v primeru brexita brez dogovora?

Trenutno je brexit vroča tema, ki se še vedno vsakodnevno pojavlja na naslovnicah novic. EU je pred kratkim odobrila že drugo prestavitev brexita, tokrat do 31. oktobra. Nekaj časa za dosego dogovora je torej še ostalo, preverili pa smo, kakšen bo položaj imetnikov mednarodnih znamk, v katerih je imenovana v EU, v primeru, da dogovora ne bo. Preberite več >>

Število registriranih blagovnih znamk v porastu!

Število registriranih blagovnih znamk v porastu!

V članku tokrat predstavljamo statistične podatke glede prijavljenih in registriranih znamk, modelov in patentov na področju Slovenije in širše. Številke predvsem na mednarodnem področju z leti naraščajo, kar nam lahko pove, da se podjetniki vedno bolj zavedajo pomena zaščite njihove intelektualne lastnine. Preberite več >>

Top 10 najdražjih blagovnih znamk

Top 10 najdražjih blagovnih znamk

V članku predstavljamo deset znamk, ki imajo trenutno največjo vrednost na svetu. Kot je opaziti, so njihovi imetniki predvsem velika podjetja, ki so na trgu prisotna že desetletja. Rast vrednosti znamke do takšnih razsežnosti torej zahteva svoj čas in trud, saj ni dosežena kar čez noč. Preberite več >>

Kako zgraditi vrednost blagovne znamke?

Kako zgraditi vrednost blagovne znamke?

Ko je blagovna znamka registrirana, lahko njena vrednost raste ali pada. To je odvisno od tega, koliko podjetnik vanjo vlaga, pa tudi od tržnih sil in samega uspeha podjetja. Vlaganje v znamko naj podjetnik dojema kot naložbo, saj blagovna znamka predstavlja del premoženja podjetja. Lahko se jo licencira, proda ali uporabi pri poroštvu, zato vprašanje njene vrednosti vsekakor ni brezpredmetno. Preberite več >>

Oznake: